Stránka 6 z 29
Pojistné matice kol
Napsal: ned led 31, 2010 12:12
od veliz
Sháním pojistné matice kol. Dealeři Lady je skladem nemají a chtějí za ně cca 480Kč. Objevil jsem sadu u AutoKelly za 230,-, ale nejsem si jist závitem. Má Niva závit M12x1,25? Nemůže být rozdíl v kuželu, např. jiný úhel?
Napsal: ned led 31, 2010 19:43
od hush
A tobě se zdá 24 Kč za 1ks matice moc? No já nevím, ale zrovna na tomto bych nešetřil.
Napsal: ned led 31, 2010 20:21
od Luděk Ondrůch
Ano je to závit M12 x 1,25
Napsal: ned led 31, 2010 20:58
od hush
Ja tě nechtěl nějak napadat, ale říkám to kvůli tomu , že už jsem jednou koupil matice za "rozumnou cenu" a pak při dotahování kol se v nich dělaly pěkný drážky - to aby si věděl co taky můžeš koupit za materiál. Letěly ani nevím kam a potom jsem zašel za pi. Paličkovou (Brno - Táborská) a koupil od ní a spokojenost.
Napsal: ned led 31, 2010 22:42
od veliz
Asi jsem se vyjádřil nepřesně, měl jsem na mysli bezpečnostní matice proti krádeži kol. Sada obsahuje 4 matice + adaptér.
Kód: Vybrat vše
http://www.autokelly.cz/#PATH=3761803;3812511;3771008|CT=5|PCT=4|CUR=0|FT=matice|PGS=20|PT=0|PDID=1951834|PDPID=1951834|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|
Napsal: ned led 31, 2010 22:46
od Maysner
cena je normalni. napr. sada bezpecnostnich sroubu je kolem 800
Napsal: pon úno 01, 2010 08:48
od Majo
Hush to sice poplietol, bezpecnostne su len 4ks na auto, takze jedna matica vyjde na 120Kc, ked neberieme do uvahy adapter, ale je to tak, nejake lepsie znackove idu od 20eur, co zhruba sedi tym skoro 500kc...
Napsal: pon úno 01, 2010 14:21
od hush
No já sem totiž nevěděl že "pojistné" (jistící) znamená "bezpečnostní" (zamezující krádeži
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: pon úno 01, 2010 19:35
od veliz
Ty matice jsem koupil. Závit a úhel kuželu sedí, nicméně matice jsou delší, takže šroub je v nich utopen. Celá sada je hezká na pohled (chromovaná), ale kvalita nic moc. Po prvním utažení je adaptér trošku cinknutej. Takže stejně asi koupím sadu od CS AutoLADA, až se uráčejí je mít na skladě. Tedy pokud nebudou vypadat stejně. Jinak jsem vyjel první nádrž a spotřeba vychází 10,43 l/100km. Je to napůl Praha a napůl zasněžené a žalostně rozbité okresky, samozřejmě s lehkou nohou. To snad ani na Ukrajině nemohou být horší silnice, než v okrese Praha-západ.
Napsal: pon úno 22, 2010 21:49
od veliz
vik2 píše:to Veliz: Misto chiptuningu seze 4.3 diferaky a uvidis jak obzivne.
A jaké diferáky tam jsou standardně?
Napsal: pon úno 22, 2010 22:25
od Maysner
ty budes mit 3,9:1
stara niva mela tusim 4,1:1
vik. jen doplnim ze 4.3:1 ma 2101
Napsal: úte úno 23, 2010 12:23
od veliz
Takže bych tím dosáhl lehčího celkového převodu, auto by bylo pružnější, ale vyšší spotřeba. Ale nevím, co to obnáší, jestli se mění ozubené kolečko nebo celý blok. A jestli přední náprava, zadní náprava, mezinápravový nebo snad všechno?
Napsal: stř bře 17, 2010 09:38
od Majo
vzadu sa meni prakticky cely diferak a vpredu sa vymienaju len creva, pokial tym autom jazdis hlavne po ceste, rychlo/co je pre Vika vsetko nad 70
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
/ tak to neodporucam, lebo to pravdepodobne bude po vymene hucat
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Napsal: stř kvě 19, 2010 16:48
od miro263
Napsal: stř kvě 19, 2010 17:16
od Laďuša
V nivach se sice nevyznam, takže budu předpokládat, že všechny modernizace měly přínos. U zrcátek při záporným efektu na celkovej vzhled je aspoň lepší výhled za auto (snad), takže jo. Akorát ty přední blinkry/obrysovky. Ptam se proč? Na funkci (živočicháře) to vliv mít nebude, vzhledově mi to přído horší (nehodí se to k tomu celkovýmu vzezření podle mě) a eště to bude dělat větší složitosti a nároky na zásobování a shánění náhradního dílu. V tutom vidim kontramodernizaci.