Stránka 6 z 17

Napsal: ned říj 19, 2008 20:39
od autobazareliska
:shock:

Napsal: ned říj 19, 2008 20:39
od Křečík Barbuška
autobazareliska píše:aha, koukám tady zase všichni machři všemu rozumí, ostatně jako vždy
Samozřejmě, když budeš chtít něco vědět, nerozpakuj se zeptat. :mrgreen: Každopádně můj názor na pětku je též podložen osobní zkušeností a též vím o čem mluvím. Asi jsi narazil na nějaký zmetek.

Napsal: ned říj 19, 2008 20:40
od Pisty
2105 bola dobra. Mne sa na nej jazdilo lepsie ako na 2101. A motor este jednoduchsi ako ten retazovy. Vymena rozvodov 1/2hodina :D .
Spotreba sice vatsia ako na 2101 ale do otacok to teda islo (7500rpm a prdla spojka :oops: ).

Napsal: ned říj 19, 2008 20:40
od Hurikán
Pavel V. píše:Ano ano trocha leštěnky a..... Chvalte kurník sem na tom nechal ruce :!:
Pěkně naleštěné. Ale zvlášť yhle tmavší barvy je lepší fotit po světle, než proti. Tolik jen pro příště. Líp to pak vynikne. :wink:

Co se týká 05, tak i já proti ní nic nemám. Zvlášť když se mi podařilo koupit zachovalý stroj s nadstandartním interiérem. A co se týká motoru, tak i přes mou počáteční silnou nedůvěru, kterou jsem k tomuto řemenovému motoru kdysi měl, si nyní tento motor nemůžu vynáchválit. Hlavně krásnou tichost a jemnost chodu. A pokud se nejezdí často dálky, tak na běžné ježdění 1300 naprosto dostačuje. Jen je velmi vhodné ji doplnit o 5 kvalt. Pak je to teprve to pravé ořechové. 8)

A ještě dodám, že jsem s 05kovým motorem najezdil taky přes 100 tkm. Jediný problém bylo prasklé těsnění pod hlavou po 155 tkm. To ale byl důsledek předchozí zanedbané údržby - nebyla řádně měněna chladící kapalina.

Napsal: ned říj 19, 2008 20:46
od Drobek81
autobazareliska píše:aha, koukám tady zase všichni machři všemu rozumí, ostatně jako vždy :? Motor z 05 neberou ani ukrajinci - že by věděli proč? Lidi vzpamatujte se! nemám nic proti vašemu názoru, ale takový nepodložený bludy co tu občas čtu, by neřekli ani v mateřský školce.
no ukrajinci to neberou proto, že u nich je nejvíc řetězových...neumí se o to starat totiž, v tom je ten problém. řetěz vydrží 250tkm bez výměny, pak nedosáhne napínák(řemen je potřeba občas vyměnit-vzhledem k jednoduchosti však prác na hodinku). Jinak nechápu tvé některé názory, zprvu sem měl zato, že jsi zkušený mechanik ale evidentně o autech víš asi hodně když napíšeš takovou věc. Já s 05kou něco najezdil, sice ne 100 ale 80tkm určitě-podle záznamů. Můj otec má 2104 13ku řemen a má něco přes 150tkm a na motoru sem měnil jen rozvoďák. Chtělo by to si o tom alespoň něco přečíst od zkušenějších uživatelů a pak plácat nesmysly. :lol: :wink:

Napsal: ned říj 19, 2008 21:03
od autobazareliska
:shock:

Napsal: ned říj 19, 2008 21:07
od Křečík Barbuška
Kolik tedy vydrží řetěz prosím? Celkem mne to zajímá, dostupná literatůra mlčí a názory se různí. Co se týče potkávání, tak právě motor 2105 se nepotkává, což se bohužel nedá říci o jeho řetězových bratříčcích.

Napsal: ned říj 19, 2008 21:12
od Jelen
Motor 2105 se fakt nepotká, protože má vybrání na pístu. Autobazareliska asi myslel řemen. Řetěz by to vydržet měl.

Napsal: ned říj 19, 2008 21:14
od Hurikán
autobazareliska, Prosím Tě, hlavně klííííd. :D

Nikdo tady nesnižuje Tvoje znalosti a schopnosti, ale jak sám vidíš, tak je tu dost lidí, co mají naprosto odlišné zkušenosti než Ty. O příčinách se nedohadujeme. To že jsi měl s pětkovým motorem problémy je možné, ale taky to automaticky neznamená, že je tento motor v principu špatný. Mnoho lidí má jiný názor.

Ukrainci tyto motory moc nemusí hlavně proto, že se u nich nikdy normálně moc neprodávaly, takže s nimi nemají tolik zkušeností, ND atd. A hlavně řetěz fakt asi vydrží bez údržby dýl než řemen.

Jen ještě dodám, že na mé 1200 je po rovných 200 tkm stále původní řetěz a ještě jde dokonce i napnout.

Napsal: ned říj 19, 2008 21:37
od autobazareliska
:shock:

Napsal: ned říj 19, 2008 21:42
od Jelen
No mě nezbývá než stát za Autobazareliskou. Vím co s autama umí a věřím mu. Takové zkušenosti jako má on tu nemá nikdo jiný.

Ale tim se dostáváme těžce mimo diskuzi, tak bych prosil orientovat se na Žížu a nebo Pavlovo vyhlídlé vozidlo.

Napsal: ned říj 19, 2008 21:51
od Křečík Barbuška
autobazareliska píše:... ale dělat z cizích lidí o kterých vůbec nic nevím blbce není zrovna ideální....
To tedy není.

Jinak se tu celkem nikdo neuráží, diskutujeme ne? To že máš patnáctileté zkušenosti se žigulíky je hezké, ale neměj za zlé těm "kratčeji" zkušeným "nadšencům" za zlé, že s tebou nesouhlasí, když mají jiné. V mém připadě jsou tyto zkušenosti tebou neotřesitelné. V čem je pětka horší, že narozdíl od jiných nedojede? Starší rozvoďák jsem sebou vozíval spolu s klíňákem a ostatní fatální komponenty jsou u všech žigulíků stejné.

Napsal: pon říj 20, 2008 07:55
od Drobek81
autobazareliska píše:řetěz 250 tisíc :shock: tos viděl kde?
neřeš, až se s tím setkáš, možná se budeš divit...ono totiž při těch 200-250tkm už nestačí napínák a někteří to řeší navrtáním napínáku uprostřed a přidáním šroubu. Ale pokud jsi se nesetkal se žígem které má rozvoďák při 250tkm stále původní, pak jistě někdy na to narazíš...
Popravdě, nemusím názory typu "05 motor je nahouby, karburátor Ozon je horší jak Weber a Solex je nejhorší co může být" Když se zeptám proč, tak odpověď je jednoduchá...prostě dotyčný tomu nerozumí a neumí to nastavit a má s tím zkušenosti které slyšel od stejně šikovného jedince (něco podobného, jako když nejedou windows tak se musí přeinstalovat-to je paralela) ...proto jestli chceš nepodloženš hanit docela povedené motory, pak to zkus třebas na škoda fóru, tam s řemenovými motory mají také bohaté zkušenosti :wink:

Napsal: pon říj 20, 2008 08:52
od autobazareliska
:shock:

Napsal: pon říj 20, 2008 09:17
od Křečík Barbuška
:roll: