Stránka 6 z 12

Napsal: čtv led 28, 2010 21:29
od vik2
Ten vyfuk Paťa, to je neuveritelnej bastl. To nemohl vymyslet mentalne zdravej clovek...
Njn Belgie.......
Nevim co mas odjezdeno, ale v terenu toto nema sanci vydrzet.......

Majo to mel udelane o dost lepe, a kazdou chvily to nekde utrhnul. Navic,,, kdyz se jelo Rumunsko, bylo dost velke vedro. Vfuk blizko podlahy neni moc dobre!!!
Tak bacha.

Napsal: čtv led 28, 2010 21:50
od Maysner
urcite to chce tlumic a kat odstinit od podlahy. nejlepe asi nejakej plech s nalepenou izolaci ze strany podlahy. majovi to dost topilo do noh

výfuk .....

Napsal: čtv led 28, 2010 22:48
od Paťo Zvolen
Hi boys ....

"patuv system je hodne komplikovanej, a jen to ubira vykonu, vyfukovy plny musi prochazet moc prudkych zatacek a tim se zpomaluji. zhorsuje se vyplach motoru"
Toto si akože nemohol myslieť vážne. To tieto "teoretické nezmysly" máte z tých vašich sedanov a šprintov ???? Lebo inak sa to zrejem vysvetliť nedá. Keď už teda, tak ma poučte : Ako veľmi sa mi znižuje výkon ??? Alebo sa mi zvyšuje spotreba, alebo ???
Ja netvrdím, že riešenie ktoré tam je a bolo pri kúpe je ideálne, ale môj čas je moc vzácny na to aby som sa takýmito "dôležitými" konštrukčnými záležitosťami zaoberal ....

To vik : Samozrejme v teréne máš toho "odskákané" viac a navyše voči mne máš navrch aj Romániu, ale ja tiež zase nie som áááž taký "zelenáč" a za cca 3r. čo je Niva u mňa ešte k ujme čo sa výfuku (až na koncový diel (čo je logické) pred jeho prerobením a zapustením hlbšie / vyššie) nedošlo. Takže teraz navyše keď je kasňa vyššie ani neviem že dolu niečo je ...
Je však zbytočné o tom polemizovať - na túto thému a následky Belgium LPG riešenia sa môžeme baviť v septembri po návrate z Románie. Dovtedy by som to nejak výrazne a hlavne zbytočne nedramatizoval.

Podlaha ....

Napsal: čtv led 28, 2010 22:53
od Paťo Zvolen
Maysner píše:urcite to chce tlumic a kat odstinit od podlahy. nejlepe asi nejakej plech s nalepenou izolaci ze strany podlahy. majovi to dost topilo do noh
Ano je to tak ako píšeš, u Maja je to priam brutal - zažil som cestu do HU na OFF akciu keď sa snažil držať krok s TOYOTami fúúúú a ako spolujazdec som mal teda dosť. U mňa sa tento jav "vyhrievania" podlahy neprejavuje - teda aspoň nie tak aby bol výrazný alebo kritický nebodaj.

Napsal: pát led 29, 2010 08:39
od Majo
to vyhrievanie sa neprejavuje, pretoze nechodis ako ja, nonstop plynovy pedal na podlahe. Pokial idem normalne tak sa to nehreje, v terene detto.

a vyfuky sa robia podla urcitych zasad, ktore su na Tvojom aute absolutne odignorovane snad uplne vsetky. Uznavam ze u zdochnutej Nivy to bude citelne dost malo, ale nie zo srandy si davame robit vyfuky do Budapesti. Ta vracacka co mas urobenu pod autom narobi viac skody ako osohu.....

Napsal: pát led 29, 2010 09:32
od Paťo Zvolen
"to vyhrievanie sa neprejavuje, pretoze nechodis ako ja, nonstop plynovy pedal na podlahe"


To Majo:

Keby som chodil tak ako ty, tak to by ste si na mňa prí súčastnom stave (teda repas hnacieho agregátu a lifting) spomenuli asi tak na dušičky. Jednoducho to teraz nejde. Pred zdvihnutím bola maximálka podla GPS 134 (alebo 143??? - asi skôr toto)km/hod a teraz sa s tým bezpečne viac ako 100km/hod ísť nedá - teda aj to nemám dôvod riskovať. S týmto novým "engine - repasom" ťa predsa keď stupíš na pedál "zatláča" (oproti predch. stavu) do sedadiel - toto sú v konečnom dôsledku tvoje slová.

No a ladené výfuky ?? Áno určite majú svoj význam, pre takých fajnšmektrov ako si ty alebo tebe podobne postihnutí, ALE : pre bežného priemerného užívateľa :no neviem či investícia blížiaca sa 500€ je aaaaaž tak efektívna aj napriek tomu, že sa tam "hráte" a na viac psychologický efekt čo sa výkonu a spotreby týka.

To čo je pod autom u mňa je zcela vporiadku, aj keď možno z vášho pohľadu je to až priam neskutočne dramatické a slabšia povaha by mohla nadobudnúť pocit, že je priam nevyhnutné motorové vozidlo urýchlene odstaviť a najlepšie dočasne vyradiť z prevádzky.
Teoreticé úvahy na "urvanie" by som fakt nechal na moment poškodenia.

Napsal: pát led 29, 2010 10:31
od vik2
Pato, brzdi . Nebo si lide tady na foru zacnou myslet ze jsi hloupej a jeste se tim chlubiš.

Lidé ....

Napsal: pát led 29, 2010 10:50
od Paťo Zvolen
Viktor, od človeka tak technicky zdatného a zbehlého (toto bol kompliment a prejav uznania - len aby zas nedošlo k zbytočnému nedorozumeniu) by som skôr očakával konštuktívne a konkrétne vysvetlenie na otázky na ktoré som sa pýtal, a nie len strohé konštatovania typu : je to bastl, urve sa to, nemôže to fungovať a pod. Toto mi po stránke odbornej nič nedá. Na toto fórum chodím rád a za účelom, že sa niečo konštruktívne a k veci dozviem (a nie som určite sám), prípadne získam inšpiráciu, alebo námety, takže aj od vás zbehlejších by sa očakávali racionálnejšie odpovede - viď vyššie. A taky aj u nás platí že : niekedy je menej viac. PEACE ...

Napsal: pát led 29, 2010 10:55
od hush
Nevím kudy jezdíš, já žadné brutál terén nejezdím, jenom polní a lesní cesty atd.Kolikrát tam jsou takový koleje že málem sedím na břichu (když to nemůžu jet po hraně kolejí). Přídavnou převodovku mám omlácenou už celkem dost od větví,pařezů a podobně a mít tam ten výfuk jako ty tzn. ještě pod ní tak to prostě utrhnu.Toť můj názor a nechci se tu s nikým hádat, ale souhlasím s Viktorem :-).

Napsal: pát kvě 21, 2010 16:25
od bimbo
Ahoj, nevím kde bych se mohla zeptat tak to chci zkusit tady :-) mam obědnanou Ladu Nivu speciál. Jenom nevím jak je to s pohonem naprav. Prodejce mi tvrdí, že stabilně ja hnaná přední naprava a v případě potřeby se to dá přehodit na 4x4?! A někteří tvrtdí, že Lada Niva ma stabilně hnané obě napravy. Mohl by mi prosím někdo říct jak to teda je.
Moc Děkuji

Napsal: pát kvě 21, 2010 17:49
od Michael 4x4
:shock: :lol: Ktorý predajca ti povedal že je hnaná predná náprava?? :lol: (to treba dať do vtipov)
Stabilne sú pohánané obe, predná aj zadná náprava furt. Na ceste aj v teréne, proste stále sú poháňané obe nápravy. Máš iba možnosť voľby medzi:
4x4 - odomknutý medzinápravový diferenciál
alebo
4x4 - uzamknutý medzinápravový diferenciál.

a zíde sa ti pozrieť aj túto tému, http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9481&start=0

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

Napsal: ned led 20, 2013 10:33
od Michael 4x4
Kotrmelec...

(500-stý príspevok )

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

Napsal: ned led 20, 2013 10:55
od Raduz
ty si boural? :shock:

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

Napsal: ned led 20, 2013 11:10
od Michael 4x4
No jo :( Včera v noci asi okolo 22:30 som sa vracal domov z Trnavy, a nejakých 40 km pred Michalovcami ma na rovnej ceste z ničoho nič začalo ťahať doľava, snažil som sa to skorigovať doprava, dostal som šmyk....no a skončil som v priekope pri ceste na streche. Nikomu sa ChvalaBohu nič nestalo, ja mám jeden mini škrabanec, to je všetko. Fotky budú neskôr...

Re: Moja funglovka (a dotazy)...

Napsal: ned led 20, 2013 11:31
od Raduz
A sakra, hlavně, že se nic nikomu nestalo,

proč to tahlo doleva, byl tam led, nebo nějaká závada....