Moja funglovka (a dotazy)...
Moderátor: Moderátoři
Ten vyfuk Paťa, to je neuveritelnej bastl. To nemohl vymyslet mentalne zdravej clovek...
Njn Belgie.......
Nevim co mas odjezdeno, ale v terenu toto nema sanci vydrzet.......
Majo to mel udelane o dost lepe, a kazdou chvily to nekde utrhnul. Navic,,, kdyz se jelo Rumunsko, bylo dost velke vedro. Vfuk blizko podlahy neni moc dobre!!!
Tak bacha.
Njn Belgie.......
Nevim co mas odjezdeno, ale v terenu toto nema sanci vydrzet.......
Majo to mel udelane o dost lepe, a kazdou chvily to nekde utrhnul. Navic,,, kdyz se jelo Rumunsko, bylo dost velke vedro. Vfuk blizko podlahy neni moc dobre!!!
Tak bacha.
Naposledy upravil(a) vik2 dne pát led 29, 2010 07:21, celkem upraveno 1 x.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
urcite to chce tlumic a kat odstinit od podlahy. nejlepe asi nejakej plech s nalepenou izolaci ze strany podlahy. majovi to dost topilo do noh
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
výfuk .....
Hi boys ....
"patuv system je hodne komplikovanej, a jen to ubira vykonu, vyfukovy plny musi prochazet moc prudkych zatacek a tim se zpomaluji. zhorsuje se vyplach motoru"
Toto si akože nemohol myslieť vážne. To tieto "teoretické nezmysly" máte z tých vašich sedanov a šprintov ???? Lebo inak sa to zrejem vysvetliť nedá. Keď už teda, tak ma poučte : Ako veľmi sa mi znižuje výkon ??? Alebo sa mi zvyšuje spotreba, alebo ???
Ja netvrdím, že riešenie ktoré tam je a bolo pri kúpe je ideálne, ale môj čas je moc vzácny na to aby som sa takýmito "dôležitými" konštrukčnými záležitosťami zaoberal ....
To vik : Samozrejme v teréne máš toho "odskákané" viac a navyše voči mne máš navrch aj Romániu, ale ja tiež zase nie som áááž taký "zelenáč" a za cca 3r. čo je Niva u mňa ešte k ujme čo sa výfuku (až na koncový diel (čo je logické) pred jeho prerobením a zapustením hlbšie / vyššie) nedošlo. Takže teraz navyše keď je kasňa vyššie ani neviem že dolu niečo je ...
Je však zbytočné o tom polemizovať - na túto thému a následky Belgium LPG riešenia sa môžeme baviť v septembri po návrate z Románie. Dovtedy by som to nejak výrazne a hlavne zbytočne nedramatizoval.
"patuv system je hodne komplikovanej, a jen to ubira vykonu, vyfukovy plny musi prochazet moc prudkych zatacek a tim se zpomaluji. zhorsuje se vyplach motoru"
Toto si akože nemohol myslieť vážne. To tieto "teoretické nezmysly" máte z tých vašich sedanov a šprintov ???? Lebo inak sa to zrejem vysvetliť nedá. Keď už teda, tak ma poučte : Ako veľmi sa mi znižuje výkon ??? Alebo sa mi zvyšuje spotreba, alebo ???
Ja netvrdím, že riešenie ktoré tam je a bolo pri kúpe je ideálne, ale môj čas je moc vzácny na to aby som sa takýmito "dôležitými" konštrukčnými záležitosťami zaoberal ....
To vik : Samozrejme v teréne máš toho "odskákané" viac a navyše voči mne máš navrch aj Romániu, ale ja tiež zase nie som áááž taký "zelenáč" a za cca 3r. čo je Niva u mňa ešte k ujme čo sa výfuku (až na koncový diel (čo je logické) pred jeho prerobením a zapustením hlbšie / vyššie) nedošlo. Takže teraz navyše keď je kasňa vyššie ani neviem že dolu niečo je ...
Je však zbytočné o tom polemizovať - na túto thému a následky Belgium LPG riešenia sa môžeme baviť v septembri po návrate z Románie. Dovtedy by som to nejak výrazne a hlavne zbytočne nedramatizoval.
Naposledy upravil(a) Paťo Zvolen dne čtv led 28, 2010 22:56, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Podlaha ....
Ano je to tak ako píšeš, u Maja je to priam brutal - zažil som cestu do HU na OFF akciu keď sa snažil držať krok s TOYOTami fúúúú a ako spolujazdec som mal teda dosť. U mňa sa tento jav "vyhrievania" podlahy neprejavuje - teda aspoň nie tak aby bol výrazný alebo kritický nebodaj.Maysner píše:urcite to chce tlumic a kat odstinit od podlahy. nejlepe asi nejakej plech s nalepenou izolaci ze strany podlahy. majovi to dost topilo do noh
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
to vyhrievanie sa neprejavuje, pretoze nechodis ako ja, nonstop plynovy pedal na podlahe. Pokial idem normalne tak sa to nehreje, v terene detto.
a vyfuky sa robia podla urcitych zasad, ktore su na Tvojom aute absolutne odignorovane snad uplne vsetky. Uznavam ze u zdochnutej Nivy to bude citelne dost malo, ale nie zo srandy si davame robit vyfuky do Budapesti. Ta vracacka co mas urobenu pod autom narobi viac skody ako osohu.....
a vyfuky sa robia podla urcitych zasad, ktore su na Tvojom aute absolutne odignorovane snad uplne vsetky. Uznavam ze u zdochnutej Nivy to bude citelne dost malo, ale nie zo srandy si davame robit vyfuky do Budapesti. Ta vracacka co mas urobenu pod autom narobi viac skody ako osohu.....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
"to vyhrievanie sa neprejavuje, pretoze nechodis ako ja, nonstop plynovy pedal na podlahe"
To Majo:
Keby som chodil tak ako ty, tak to by ste si na mňa prí súčastnom stave (teda repas hnacieho agregátu a lifting) spomenuli asi tak na dušičky. Jednoducho to teraz nejde. Pred zdvihnutím bola maximálka podla GPS 134 (alebo 143??? - asi skôr toto)km/hod a teraz sa s tým bezpečne viac ako 100km/hod ísť nedá - teda aj to nemám dôvod riskovať. S týmto novým "engine - repasom" ťa predsa keď stupíš na pedál "zatláča" (oproti predch. stavu) do sedadiel - toto sú v konečnom dôsledku tvoje slová.
No a ladené výfuky ?? Áno určite majú svoj význam, pre takých fajnšmektrov ako si ty alebo tebe podobne postihnutí, ALE : pre bežného priemerného užívateľa :no neviem či investícia blížiaca sa 500€ je aaaaaž tak efektívna aj napriek tomu, že sa tam "hráte" a na viac psychologický efekt čo sa výkonu a spotreby týka.
To čo je pod autom u mňa je zcela vporiadku, aj keď možno z vášho pohľadu je to až priam neskutočne dramatické a slabšia povaha by mohla nadobudnúť pocit, že je priam nevyhnutné motorové vozidlo urýchlene odstaviť a najlepšie dočasne vyradiť z prevádzky.
Teoreticé úvahy na "urvanie" by som fakt nechal na moment poškodenia.
To Majo:
Keby som chodil tak ako ty, tak to by ste si na mňa prí súčastnom stave (teda repas hnacieho agregátu a lifting) spomenuli asi tak na dušičky. Jednoducho to teraz nejde. Pred zdvihnutím bola maximálka podla GPS 134 (alebo 143??? - asi skôr toto)km/hod a teraz sa s tým bezpečne viac ako 100km/hod ísť nedá - teda aj to nemám dôvod riskovať. S týmto novým "engine - repasom" ťa predsa keď stupíš na pedál "zatláča" (oproti predch. stavu) do sedadiel - toto sú v konečnom dôsledku tvoje slová.
No a ladené výfuky ?? Áno určite majú svoj význam, pre takých fajnšmektrov ako si ty alebo tebe podobne postihnutí, ALE : pre bežného priemerného užívateľa :no neviem či investícia blížiaca sa 500€ je aaaaaž tak efektívna aj napriek tomu, že sa tam "hráte" a na viac psychologický efekt čo sa výkonu a spotreby týka.
To čo je pod autom u mňa je zcela vporiadku, aj keď možno z vášho pohľadu je to až priam neskutočne dramatické a slabšia povaha by mohla nadobudnúť pocit, že je priam nevyhnutné motorové vozidlo urýchlene odstaviť a najlepšie dočasne vyradiť z prevádzky.
Teoreticé úvahy na "urvanie" by som fakt nechal na moment poškodenia.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Lidé ....
Viktor, od človeka tak technicky zdatného a zbehlého (toto bol kompliment a prejav uznania - len aby zas nedošlo k zbytočnému nedorozumeniu) by som skôr očakával konštuktívne a konkrétne vysvetlenie na otázky na ktoré som sa pýtal, a nie len strohé konštatovania typu : je to bastl, urve sa to, nemôže to fungovať a pod. Toto mi po stránke odbornej nič nedá. Na toto fórum chodím rád a za účelom, že sa niečo konštruktívne a k veci dozviem (a nie som určite sám), prípadne získam inšpiráciu, alebo námety, takže aj od vás zbehlejších by sa očakávali racionálnejšie odpovede - viď vyššie. A taky aj u nás platí že : niekedy je menej viac. PEACE ...
Naposledy upravil(a) Paťo Zvolen dne pát led 29, 2010 11:13, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.6 LPG - teraz pevne verím, že sa o ňu vzorne stará už nový majiteľ
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Dacia Duster 4x4 vo výhľade
Nevím kudy jezdíš, já žadné brutál terén nejezdím, jenom polní a lesní cesty atd.Kolikrát tam jsou takový koleje že málem sedím na břichu (když to nemůžu jet po hraně kolejí). Přídavnou převodovku mám omlácenou už celkem dost od větví,pařezů a podobně a mít tam ten výfuk jako ty tzn. ještě pod ní tak to prostě utrhnu.Toť můj názor a nechci se tu s nikým hádat, ale souhlasím s Viktorem .
Ahoj, nevím kde bych se mohla zeptat tak to chci zkusit tady mam obědnanou Ladu Nivu speciál. Jenom nevím jak je to s pohonem naprav. Prodejce mi tvrdí, že stabilně ja hnaná přední naprava a v případě potřeby se to dá přehodit na 4x4?! A někteří tvrtdí, že Lada Niva ma stabilně hnané obě napravy. Mohl by mi prosím někdo říct jak to teda je.
Moc Děkuji
Moc Děkuji
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Ktorý predajca ti povedal že je hnaná predná náprava?? (to treba dať do vtipov)
Stabilne sú pohánané obe, predná aj zadná náprava furt. Na ceste aj v teréne, proste stále sú poháňané obe nápravy. Máš iba možnosť voľby medzi:
4x4 - odomknutý medzinápravový diferenciál
alebo
4x4 - uzamknutý medzinápravový diferenciál.
a zíde sa ti pozrieť aj túto tému, http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9481&start=0
Stabilne sú pohánané obe, predná aj zadná náprava furt. Na ceste aj v teréne, proste stále sú poháňané obe nápravy. Máš iba možnosť voľby medzi:
4x4 - odomknutý medzinápravový diferenciál
alebo
4x4 - uzamknutý medzinápravový diferenciál.
a zíde sa ti pozrieť aj túto tému, http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9481&start=0
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moja funglovka (a dotazy)...
Kotrmelec...
(500-stý príspevok )
(500-stý príspevok )
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moja funglovka (a dotazy)...
No jo Včera v noci asi okolo 22:30 som sa vracal domov z Trnavy, a nejakých 40 km pred Michalovcami ma na rovnej ceste z ničoho nič začalo ťahať doľava, snažil som sa to skorigovať doprava, dostal som šmyk....no a skončil som v priekope pri ceste na streche. Nikomu sa ChvalaBohu nič nestalo, ja mám jeden mini škrabanec, to je všetko. Fotky budú neskôr...
Re: Moja funglovka (a dotazy)...
A sakra, hlavně, že se nic nikomu nestalo,
proč to tahlo doleva, byl tam led, nebo nějaká závada....
proč to tahlo doleva, byl tam led, nebo nějaká závada....
®; Člen LKCS