Stránka 6 z 10
Napsal: ned bře 27, 2011 06:45
od mirozv
Našiel som toto:
ИНСТРУКЦИЯ ПО ПОИСКУ НЕИСПРАВНОСТЕЙ САУО možno to pomôže pri hľadaní problémov.
Napsal: ned bře 27, 2011 07:37
od zelvotron
Hurikán: Google translate, byl jsem línej to přepisovat sám. Ovšem funkci "poslech" mají dobrou.
http://translate.google.com/#ru|ru|%D0% ... 0%B5%D0%BC
Napsal: čtv dub 14, 2011 20:21
od JmJ
Tak a uz je to tu
Nevim, jestli je to bug nebo feature, ale radeji bych, kdyby to byl bug
pokud pouziju talicko "vyvolani kruhoveho objezdu", tedy vnitrni cirkulace vzduchu, tak bych cekal, ze pri rychlosti ventilatoru "0" mi nebude ani pri jizde po dalnici foukat luft z zadneho vydechu ventilace. je tak?
takze chladny vzduch foukajici ze stredu ofuku celniho skla bych povazoval za chybu.
Napsal: čtv dub 14, 2011 20:47
od zelvotron
Jsou různý druhy topení, přičemž je možný, že vozidlo bylo zkompletovaný s topením bez vnitřní cirkulace, ale s nezapojeným tlačítkem. Především ročník 2002 ±.
Otevři haubnu, koukni jestli ze sacího potrubí zezadu vede bílá hadička s podtlakem do elektropneuventilu připevněnýho na koberci na příčce a odtud k levý (z pohledu zepředu) straně auta a mizí za kobercem.
Napsal: čtv dub 14, 2011 20:55
od JmJ
zelvotron píše:Jsou různý druhy topení, přičemž je možný, že vozidlo bylo zkompletovaný s topením bez vnitřní cirkulace, ale s nezapojeným tlačítkem. Především ročník 2002 ±.
Otevři haubnu, koukni jestli ze sacího potrubí zezadu vede bílá hadička s podtlakem do elektropneuventilu připevněnýho na koberci na příčce a odtud k levý (z pohledu zepředu) straně auta a mizí za kobercem.
to se jiste podivat muzu, ale dodam jeste jednu vec. kdyz to tlacitko zmacknu, tak se uvnitr neco slysitelne pohne. zvlast pri vypnuti vnitrni cirkulace (vypnuti zapalovani) se slysitelne neco zavre/otevre.
on ten problem je totiz celkove takovy, ze vlastne nevim, jak vypnout ofuk celniho skla. i kdyz je zapnuty ofuk treba na nohy, tak jde chladnu vzduch na okno a to tesne pri stredu okna. v malych rychlostech je to celkem fuk, ale na dalnici mam z toho pomalu jecny zrno
Napsal: pát dub 15, 2011 07:08
od zelvotron
V tom případě, že to cvaká tak ta cirkulace asi bude, pro jistotu ale koukni jak sem psal. Ty máš rok 2000 - 2001? Tam se ještě vyskytovala.
To co píšeš je vlastnost, nikdy se zbývající ofuky neuzavřou na 100%, jestli ti to dělá hůř než u jiných přes počítač těžko říct, je možný že ti ty klapky hůř těsní, je tam tuším molitan, nebo se dozavírají míň, ty klapky jsou za středovými ofuky, stačí sundat z páčky ten plastovej špuntík na konci a mřížka s ofuky je jen nakliknutá.
Další možnost je, že nedozavírá klapka cirkulace, ovládaná podtlakem, leze se k ní z motoru, demontáž stěračů, plastu pod sklem, koberce a asi jednoho nebo dvou krytů na topení. Např. když vypadne z táhla od pneupístu, tak zůstane otavřená a pak fouká do schránky spolujezdce studenej vzduch.
Spolehlivý zamezení vstupu vzduchu do auta je pylovej filtr, potom bez větráku do auta opravdu témeř nic nejde ani při 130, ale mám takový tušení, že kombinace pylovýho filtru s topením s cirkulací není možná.
Napsal: pát dub 15, 2011 08:24
od JmJ
Foma ma za ukol provest testy dnes cestou po highwayi #1, tak uvidim, s cim pride. Kdyz tomu nic nepomuze, tak tam narvu hadr a po prdeli.
Ze klapky nebudou testni 100% to chapu, ale tohle je fakt moc. navic jak sem psal, ten vzduch je studeny i kdyz je zaple topeni, coz neni nic extra. Study vitr do ksichtu, to uz muzu rovnou jezdit na kole
Napsal: pát dub 15, 2011 08:35
od Luděk Musil
JmJ píše:tak tam narvu hadr
A tomu říkám oprava
.... obdobně opravili kolegovi jeho starou Š120 které pořád svítila kontrolka mazaní (vyndali žárovičku
). L.
Napsal: pát dub 15, 2011 13:54
od Petr HC
Luděk Musil píše:JmJ píše:tak tam narvu hadr
A tomu říkám oprava
.... obdobně opravili kolegovi jeho starou Š120 které pořád svítila kontrolka mazaní (vyndali žárovičku
). L.
Nic nového - takto pracují i značkové servisy. Mně v jednom takovém vytrhali a zahodili zástěrky zabraňující zatékání do mechanizmů ve dveřích, aby se nemohly dostat pod lanko stahovače okna. A aby "nepadalo" zpětné zrcátko, nacpali pod páčku chuchvalec molitanu.
Napsal: pát dub 15, 2011 16:13
od plavec
JmJ píše:Kdyz tomu nic nepomuze
Myslím že pomůže. Muj verk to nedělal, takže Ti můžu střelit auto a máš po starostech
Právě teď mě začíná bavit vyprávění majitelů desítek, kteří si ten zázrak koupili a jsou zděšeni z toho, že to má mouchy a někdy přímo masařky . A že na to nejni servis a další "radovánky"
Jooo, halt to, co člověk s desítkou zažije, asi s jiným verkem zažít nemůže
Jo a to že do přihrádky proudí studenej vzduch přeci není závada, to je klimatizace přihrádky na nápoje.
Napsal: pát dub 15, 2011 16:41
od mirozv
Napsal: pát dub 15, 2011 20:02
od FOMA
hm,cenná ilustrácia.
Napsal: pát dub 15, 2011 20:11
od JmJ
Takze jsem mrkl stredovym vydechem na klapky a prvni co sem udelal, byla zmena delky tahla od ovladace k prvni klapce.
Pri puvodni delce se v poloze "na nohy" nezavrel uplne vydech "na okno", kudma pri topeni sel chladnejsi vzduch.
Trochu sem to poladil a zda se to lepsi, sice sem to testoval ve 180 po D1 a zdalo se to ok, ale ukaze az cas.
Puvodne jsem problem zrejme spatne diagnostikoval. Klapka vnitrni cirkulace zjevne pracuje, i kdyz v tech 140 - 180 neni neprodysna
.
Dalsi pripadna faze je asi kuchani ze strany motoru.
Napsal: ned kvě 08, 2011 16:10
od mirozv
zelvotron píše:A já už to vím
, záleží jakej máš typ topení a jsu tedy různý možnosti, buď s vnitřní cirkulací a tam filtr nejde, nebo máš novejší bez cirkulace kam filtr taky nejde a nebo máš ještě novější typ bez cirkulace ale s filtrem. Na plastu pod oknem nezáleží.
Zareagujem na trošku starší príspevok. Skôr si myslím, že tie kúrenia bez vnútornrej cirkulácie boli na dva typy filtrov. Do jedného ide papierový napr. Filtron K1141 a v tom druhom je niečo také ako na obr.. Takéto niečo som mal v kúrení. Mam tiež bez vnútornej cirkulácie (LADA 21103 r.v. 2003) Podľa katalógu to má číslo 21120-8122020-00.
Napsal: ned srp 07, 2011 18:18
od zelvotron
Tak oba tyhle motorky klapky jsou vzájemně záměnný (maj i stejný konektory), akorát u toho "válečku" je na topení ještě taková destička s páčkou, když se tahle destička vyhodí tak se místo ní dá namontovat přímo na hřídelku klapky ten motorek "černá krabička".
A ten váleček jde vyměnit bez demontáže posilovače brzd, akorát je lepší si vzít šroubovák, kterej je magnetickej, ušetří to spoustu času s hledáním podložky
Nicméně já sem stejně ten váleček měnil za krabičku, takže konzola s posilovačem stejně šla ven.