Stránka 6 z 6

lpg

Napsal: čtv lis 04, 2010 23:13
od RIKIJAN
koukal jsem a ona tam je napraskla hadice ktera vede do reduktoru tak to bude asi tím

Napsal: pát lis 05, 2010 16:48
od Saša
To že je voda ve vyrovnávací nádržce neznamená že je v chladiči , natož v motoru .
RIKIJAN píše:koukal jsem a ona tam je napraskla hadice ktera vede do reduktoru tak to bude asi tím
Tak a jsme u "jádra pudla" . Buď rád že zamrzl jen reduktor a zabránil "uvaření" motoru .

Napsal: pon lis 08, 2010 23:00
od Mirek999
Nikdy jsem s tímhle problém neměl a v zimě to nezamrzalo.Jezdil jsem v pohodě v těch -20 mrazech.Nicméně o tom karburátoru taky nic nevím, ten mi tenkrát seřizoval jeden člen tohoto fora a od té doby jsem do toho nešahal, jelikož vše fungovalo, tak jak mělo.
Tak snad se to dá do kupy.A pokud vím, tak u toho reduktoru jsou dvě kolénka, které drží segrovky.Stačí povolit ty imbusy a dát nové kolénka a znova hezky utěsnit.A pak by to mělo být dobré.Je tam jenom vodní okru a jde to sundat na autě, nemusíš vyndavat reduktor.Jinak ten reduktor je BRC TECNO, kdyby jsi na to kupoval někdy díly.
Hlavně ať slouží, jsem rád, že pořád jezdí žígo :wink:

autičko bylo vyzvednuto od doktora

Napsal: ned pro 05, 2010 20:35
od RIKIJAN
tak jsem byl nucen nechat vyměnit těšnení pod hlavou protože to starý bylo malo dotažení a tak foukly olejove kanály a přitom mně vyměnil tešnění na ventilech a zbytek zkontroloval a tak ted bude zase auto jezdi jak za stara akorat jsem mu to bohužel dovezl bez plynu v nadržy tak ten si už musim zítra šestelovat sám

vaření

Napsal: stř bře 09, 2011 20:29
od RIKIJAN
tak jsem kvuli technicky vaříl autíčko ve jak je ten sekyrovej díl k tomu dílu co vede nahoru to šlo pěkne ale pak jsem se ješte nastval protože jsem měl schnilej ten držak na hever u zadního kola tak jsem řezal až jsem uřížl cca 30cm prahu abych se dostal na jadro věči a vyztuzil tu vyztuhu v prahach a i prách se mně povedl docela pěkne vytvarovat že to si sedí a není to moc moznat

Napsal: stř bře 09, 2011 23:42
od Jelen
Tak to gratulace k povedené práci. Sám jsem přes léto vyvařoval práh + zadní podběh u mercedesa a vím, co to dá práce, aby to sedělo ;)