Stránka 6 z 6
lpg
Napsal: čtv lis 04, 2010 23:13
od RIKIJAN
koukal jsem a ona tam je napraskla hadice ktera vede do reduktoru tak to bude asi tím
Napsal: pát lis 05, 2010 16:48
od Saša
To že je voda ve vyrovnávací nádržce neznamená že je v chladiči , natož v motoru .
RIKIJAN píše:koukal jsem a ona tam je napraskla hadice ktera vede do reduktoru tak to bude asi tím
Tak a jsme u "jádra pudla" . Buď rád že zamrzl jen reduktor a zabránil "uvaření" motoru .
Napsal: pon lis 08, 2010 23:00
od Mirek999
Nikdy jsem s tímhle problém neměl a v zimě to nezamrzalo.Jezdil jsem v pohodě v těch -20 mrazech.Nicméně o tom karburátoru taky nic nevím, ten mi tenkrát seřizoval jeden člen tohoto fora a od té doby jsem do toho nešahal, jelikož vše fungovalo, tak jak mělo.
Tak snad se to dá do kupy.A pokud vím, tak u toho reduktoru jsou dvě kolénka, které drží segrovky.Stačí povolit ty imbusy a dát nové kolénka a znova hezky utěsnit.A pak by to mělo být dobré.Je tam jenom vodní okru a jde to sundat na autě, nemusíš vyndavat reduktor.Jinak ten reduktor je BRC TECNO, kdyby jsi na to kupoval někdy díly.
Hlavně ať slouží, jsem rád, že pořád jezdí žígo
autičko bylo vyzvednuto od doktora
Napsal: ned pro 05, 2010 20:35
od RIKIJAN
tak jsem byl nucen nechat vyměnit těšnení pod hlavou protože to starý bylo malo dotažení a tak foukly olejove kanály a přitom mně vyměnil tešnění na ventilech a zbytek zkontroloval a tak ted bude zase auto jezdi jak za stara akorat jsem mu to bohužel dovezl bez plynu v nadržy tak ten si už musim zítra šestelovat sám
vaření
Napsal: stř bře 09, 2011 20:29
od RIKIJAN
tak jsem kvuli technicky vaříl autíčko ve jak je ten sekyrovej díl k tomu dílu co vede nahoru to šlo pěkne ale pak jsem se ješte nastval protože jsem měl schnilej ten držak na hever u zadního kola tak jsem řezal až jsem uřížl cca 30cm prahu abych se dostal na jadro věči a vyztuzil tu vyztuhu v prahach a i prách se mně povedl docela pěkne vytvarovat že to si sedí a není to moc moznat
Napsal: stř bře 09, 2011 23:42
od Jelen
Tak to gratulace k povedené práci. Sám jsem přes léto vyvařoval práh + zadní podběh u mercedesa a vím, co to dá práce, aby to sedělo