Stránka 6 z 9
Napsal: stř pro 24, 2008 10:14
od plavec
Nevím, já to ani nějak neřešil jak ta váha funguje.Když mi podala ruku, tak jsem to toho krámu kopnul
a koupil novou váhu a jezdím dodnes.Jak říkám: jsem spíš uživatel,povozník, než vědec, který zkoumá jak co funguje.
Napsal: pát pro 26, 2008 11:55
od Petr HC
joles píše: ... ale nikde sa nespomína tá dióda alebo čo to je.
Prohlédni si dobře předposlední odkaz na Chiptuner.ru o VV . Zřejmě jde o plagiát výrobku Bosch (nenašel jsem slovo kontrafaktnyj-takže spíše tuším) A dávám sem obr.
Napsal: pát pro 26, 2008 15:33
od joles
Ten dokument som si stiahol a nič nenasvedčuje o plagiátorstve, všetko súhlasí s originálom (aj ten 5-cípy torx, našťastie som ho dostal kúpiť), sú tam aj programovacie kontakty. Iba na prírube chýba dátum, je tam iba číslo 8. Či tam je termistor neviem, až tak som to nerozoberal. Tá dióda je z druhej strany, na tom dokumente foto z tej strany nieje. Pod diódou je aj naznačené, že tam niečo má byť - je to seriózna súčasť výlisku, nie nejaká fušerina. Nie je tam naznačená polarita, možno to nie je dióda
Bol som to odfotiť, foto prikladám.
Napsal: ned pro 28, 2008 23:49
od Hurikán
Podle fotky to 100% není dioda, ale termistor. (Teplotně závislý odpor). Tomu odpovídá i poloha a celkové umístění.
Napsal: čtv led 01, 2009 20:15
od plavec
Tak a já mám asi další váhu vzduchu na pochodu.Při dojíždění křižovatky na neutrál to někdy zhasne a dneska večer jsem to nemohl ani nastartovat až když jsem váhu odpojil tak to chytlo. Ale co je mi divný, tak se mi zase stává, že to nechytá i proto, že mi nesvítí přepínač lpg/ba . Na radu Petra HC jsem otevřel a zavřel dveře, ale to nepomáhá,asi proto, že tam je vykuchyný imobilizér.Co vlastně řídí to, že se zapne přepínač a je možný startovat?Není to spínací skříňka pod volantem?
Napsal: čtv led 01, 2009 20:20
od Křečík Barbuška
U archaických krabic co utrpěly LPG je ten přepínač živen po zapnutí zapalování ze svorky 15, tedy spínačka. Myslím, že u vás by to mohlo být podobné.
Napsal: čtv led 01, 2009 20:26
od plavec
Koko Loko píše: U archaických krabic co utrpěly LPG je ten přepínač živen po zapnutí zapalování ze svorky 15, tedy spínačka. Myslím, že u vás by to mohlo být podobné.
Dík, zítra vezmu krompáč a půjdu se na to podívat
Zda-li je tomu tak i u našich povozů. No ale něco musí tomu přepínači říct, aby to startování spustilo na benzín..... nebo to přepínač nějak ví?
Napsal: čtv led 01, 2009 20:36
od Křečík Barbuška
plavec píše: No ale něco musí tomu přepínači říct, aby to startování spustilo na benzín.....
Aha, vy už máte inteligentní plyn, mno tak to kontaktuj Sašu, to je mág nejen elektronický, ale i plynový. Každopádně ten přepínač má jistě nějaká světlýška a nějaké z nich by mělo po zapnutí zapalování svítit, pokud tak není tak je asi něco špatně a to bude reagovat na spínačku.
Napsal: čtv led 01, 2009 20:42
od plavec
Koko Loko píše:plavec píše: No ale něco musí tomu přepínači říct, aby to startování spustilo na benzín.....
Aha, vy už máte inteligentní plyn, mno tak to kontaktuj Sašu, to je mág nejen elektronický, ale i plynový. Každopádně ten přepínač má jistě nějaká světlýška a nějaké z nich by mělo po zapnutí zapalování svítit, pokud tak není tak je asi něco špatně a to bude reagovat na spínačku.
JOjo přesně tak. na přepínači je kontrolka Ba, kontrolka Lpg a další kontrolky slouží jako ukazatel stavu paliva v nádrži. Po promáčknutí se to přepne na druhý palivo než to co svítí. Po zapnutí klíče se má rozsvítit kolik je paliva v nádrži a kontrolka benzín s tím že kontrolka plyn bliká a připravuje se k přepnutí na plyn, když tedy na nic nešahám a startuji , tak startuji na benzín (plyn mi bliká) a pak se po chvilce jízdy přepne samo na plyn.
Napsal: čtv led 01, 2009 20:46
od Křečík Barbuška
Dívaje se do schémátka z knížečky o plynu, kde je i "stříkačková" varianta (předpokládám, že princip je všude stejný), je řídící jednotka plynu zapojena na trvalých +12V jištěných samozřejmě pojistkou, pokud by to napájení mělo někde špatný kontakt, mohlo by způsobovat tebou popisované problémy, přepínač benzín - plyn je připojen až na řj. . Dále do řj. jde +12V od klíčku (15), též přes pojistku. Někde budeš mít stuďák.
Napsal: čtv led 01, 2009 20:56
od plavec
No vidíš, to mě nenapadlo, že mám taky knížečku k plynu. Tak na jednom obrázku je přepínač a na tom druhým zapojení. Z přepínače je to tam do plynový ŘJ, tak to spíš bude někde na tý cestě mezi přepínačem a plynovým ŘJ,ale tak to by zase chcípalo různě, i za jízdy v tahu a tak.....
Napsal: čtv led 01, 2009 21:01
od Křečík Barbuška
plavec píše: ale tak to by zase chcípalo různě, i za jízdy v tahu a tak.....
Třeba se to pak vibracemi auta po startu stabilizuje.
Napsal: čtv led 01, 2009 21:03
od plavec
jo taky elpigaz, koukám asi polskej plyn docela frčí. Typ: Elpigaz 01
Napsal: čtv led 01, 2009 21:07
od Křečík Barbuška
plavec píše: jo taky elpigaz, koukám asi polskej plyn docela frčí.
To jo, posledně jsem jel za 14/100 , přešel jsem na benzín
.
Napsal: pát led 02, 2009 09:44
od Erik
plavec píše:Tak a já mám asi další váhu vzduchu na pochodu.
teda jestli je to zase ta váha, tak to je síla. Co tu Star-line, reklamoval jsi ji?