Stránka 6 z 8
Napsal: sob srp 09, 2008 19:38
od zelvotron
Michal Pokorný píše:No, novou řadu Lady jsem sice neměl, ale i tak jim to spolu slušelo
No ale zase si měl novou řadu favorita
mezi novořaďákama kupodivu podle všeho letí spíš karburátory
Napsal: sob srp 09, 2008 19:56
od Michal Pokorný
zelvotron píše:Michal Pokorný píše:No, novou řadu Lady jsem sice neměl, ale i tak jim to spolu slušelo
No ale zase si měl novou řadu favorita
mezi novořaďákama kupodivu podle všeho letí spíš karburátory
Ale to je karburátor. On je to takový mezityp, už má černý interiér, 100 mm rozteč na kolech ale je to ještě karburátor ( r.v. 1993) , je to totiž otcův vůz. Použil jsem tuto fotku, protože můj favorit vypadal úplně stejně. Také byl r.v. 1993, ale o pár měsíců mladší a už to byla stříkačka. Na pohled se liší pouze v tom, že otec má původní plecháče a já měl 14" elektrony, otec má LTH-01-26 a já měl LTH 53-97
Napsal: sob srp 09, 2008 20:28
od zelvotron
To sou věci, to ani nevim, že něco takovýho bylo
Napsal: sob srp 09, 2008 20:33
od plavec
zelvotron píše:To sou věci, to ani nevim, že něco takovýho bylo
Co nevíš že bylo? Ty 14tky kola? Na favorit srazu bylo jen pár aut co měli origo 13ky plecháče Jinak ta fotka od Tebe to je ségry fáčko před opravou?
Napsal: sob srp 09, 2008 20:35
od zelvotron
Ten mezityp s karburátorem a černým interiérem a VW roztečí šroubů kol.
edit: fotka - jj
Napsal: pon srp 11, 2008 08:02
od tavri
Favorit brzdí stejně asi jako 2110. Přední světla jsou opravdu pěkný, zadní taky. Teď s nima ale potřebuju jezdit
Je strašnej křáp, v porovnání s 2110 žere strašně moc benzínu, tenhle žere i vodu a začala svítit kontrolka oleje, tak jsem ho dolil a svítí stále. A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
Napsal: pon srp 11, 2008 09:29
od Raduz
tavri píše:A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
NO TO MI POVIDEJ, když jsem přesedl tak jsem byl v Jiříkově vydění!!!
On tam je také trochu česový posun. Favo94 a LADA 02.
Ale LADA je LADA.
Napsal: pon srp 11, 2008 16:08
od plavec
Raduz píše:tavri píše:A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
NO TO MI POVIDEJ, když jsem přesedl tak jsem byl v Jiříkově vydění!!!
On tam je také trochu česový posun. Favo94 a LADA 02.
Ale LADA je LADA.
Souhlas. Mám fávo 92 a ladu 2001 a je to znát.Fe fáčku mi přijde větší randál, když se jede a má to jen 43kw, ale hlavní pro mě je, že plní funkci náhradního a nouzovýho povozu. Tavri, ty ho máš taky jako nouzovku?
Záleží co bereš jako moc velkou spotřebu, já jezdil v zimě za 12l plynu a níž jsem šel jen výjmečně.A v létě lehce kolem 10l plynu.
Napsal: pon srp 11, 2008 18:55
od zelvotron
tavri píše:Teď s nim ale potřebuju jezdit
taky ti to eště nerozebírám
jenom rezervuju
Tak bych si rovnou zarezervoval i ty zadní, když řikáš že sou taky pěkný
Napsal: pon srp 11, 2008 19:25
od plavec
Dotaz na pana Tavriho: Necítíte se poněkud nesvůj při řízení favorita?, přeci jen jak je níž a ta šaltrpáka je delší, jakoby přímo vražená řidičovi na obdiv.
pro mě přesedlání mezi 111kou a fáčkem je docela zážitek.
Napsal: pon srp 11, 2008 19:29
od zelvotron
Tak i když nejsem tázán, dovolím si poznatek, zezačátku mi přesedání dělalo trošku problémy, ale již jsem si plně zvyknul na obě plečky
Napsal: pon srp 11, 2008 19:32
od plavec
Pakliže obě plečky plejí a brázdí naše silnice bez potíží, tak je to z dlouhodobého hlediska uspokojující a na komfort netřeba hledět,že?
Napsal: pon srp 11, 2008 20:44
od tavri
Klidně to fávo dám celý zadarmo (bez kol a baterky), když mi dáte potvrzení o ekolikvidaci, aby to šlo odhlásit. Nebo cca 1500 Kč a papír si zařídím.
Jinak to půjde celý do ekolikvidace, prý to berou zadarmo, když je auto komplet.
Ale vše až v říjnu, po skončení STK a pojištění.
Jezdí se s tím divně
A olej už nesvítí, závada v konektoru u čidla, stačilo otřít hadrem...
Napsal: pon srp 11, 2008 21:53
od Jelen
tavri, zeptám se ti, ale mám člověka, co by si to vzal a i na sebe odhlásil, ale musej tam bejt nějaký strašný kola, aby to samo odjelo(a asi i poslední den STK) a nějaká dead baterka na nastartování.
Napsal: stř srp 13, 2008 16:26
od tavri
Jelen píše:ale musej tam bejt nějaký strašný kola, aby to samo odjelo(a asi i poslední den STK) a nějaká dead baterka na nastartování.
... a to je přesně to co nemám. Rozhodil jsem sítě a je zamluvený k pokojnému zbavení se toho.
Moc to nejede a nevím proč. Motor má vcelku pravidelný chod a favoriťácký zvuk, ale připadne mi, že výkon má jako Š100. Také není zapojen el. modul zapalování. Je tam jen cívka a na ní jakýsi bastl. Mám zkusit vyměnit zap. kabely? Svíčky 21 mm tam asi nenarvu?