Stránka 6 z 8

Napsal: sob srp 09, 2008 19:38
od zelvotron
Michal Pokorný píše:No, novou řadu Lady jsem sice neměl, ale i tak jim to spolu slušelo :wink:
No ale zase si měl novou řadu favorita :) mezi novořaďákama kupodivu podle všeho letí spíš karburátory :D

Napsal: sob srp 09, 2008 19:56
od Michal Pokorný
zelvotron píše:
Michal Pokorný píše:No, novou řadu Lady jsem sice neměl, ale i tak jim to spolu slušelo :wink:
No ale zase si měl novou řadu favorita :) mezi novořaďákama kupodivu podle všeho letí spíš karburátory :D
Ale to je karburátor. On je to takový mezityp, už má černý interiér, 100 mm rozteč na kolech ale je to ještě karburátor ( r.v. 1993) , je to totiž otcův vůz. Použil jsem tuto fotku, protože můj favorit vypadal úplně stejně. Také byl r.v. 1993, ale o pár měsíců mladší a už to byla stříkačka. Na pohled se liší pouze v tom, že otec má původní plecháče a já měl 14" elektrony, otec má LTH-01-26 a já měl LTH 53-97 :wink:

Napsal: sob srp 09, 2008 20:28
od zelvotron
To sou věci, to ani nevim, že něco takovýho bylo :)

Napsal: sob srp 09, 2008 20:33
od plavec
zelvotron píše:To sou věci, to ani nevim, že něco takovýho bylo :)
Co nevíš že bylo? Ty 14tky kola? Na favorit srazu bylo jen pár aut co měli origo 13ky plecháče Jinak ta fotka od Tebe to je ségry fáčko před opravou?

Napsal: sob srp 09, 2008 20:35
od zelvotron
Ten mezityp s karburátorem a černým interiérem a VW roztečí šroubů kol. :wink:

edit: fotka - jj

Napsal: pon srp 11, 2008 08:02
od tavri
Favorit brzdí stejně asi jako 2110. Přední světla jsou opravdu pěkný, zadní taky. Teď s nima ale potřebuju jezdit ;-)
Je strašnej křáp, v porovnání s 2110 žere strašně moc benzínu, tenhle žere i vodu a začala svítit kontrolka oleje, tak jsem ho dolil a svítí stále. A taky to moc nejede. Zlatá Lada.

Napsal: pon srp 11, 2008 09:29
od Raduz
tavri píše:A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
NO TO MI POVIDEJ, když jsem přesedl tak jsem byl v Jiříkově vydění!!! :shock:

On tam je také trochu česový posun. Favo94 a LADA 02.

Ale LADA je LADA.

Napsal: pon srp 11, 2008 16:08
od plavec
Raduz píše:
tavri píše:A taky to moc nejede. Zlatá Lada.
NO TO MI POVIDEJ, když jsem přesedl tak jsem byl v Jiříkově vydění!!! :shock:

On tam je také trochu česový posun. Favo94 a LADA 02.

Ale LADA je LADA.
Souhlas. Mám fávo 92 a ladu 2001 a je to znát.Fe fáčku mi přijde větší randál, když se jede a má to jen 43kw, ale hlavní pro mě je, že plní funkci náhradního a nouzovýho povozu. Tavri, ty ho máš taky jako nouzovku?

Záleží co bereš jako moc velkou spotřebu, já jezdil v zimě za 12l plynu a níž jsem šel jen výjmečně.A v létě lehce kolem 10l plynu.

Napsal: pon srp 11, 2008 18:55
od zelvotron
tavri píše:Teď s nim ale potřebuju jezdit
taky ti to eště nerozebírám :mrgreen: jenom rezervuju :wink:

Tak bych si rovnou zarezervoval i ty zadní, když řikáš že sou taky pěkný :D

Napsal: pon srp 11, 2008 19:25
od plavec
Dotaz na pana Tavriho: Necítíte se poněkud nesvůj při řízení favorita?, přeci jen jak je níž a ta šaltrpáka je delší, jakoby přímo vražená řidičovi na obdiv. :roll: pro mě přesedlání mezi 111kou a fáčkem je docela zážitek.

Napsal: pon srp 11, 2008 19:29
od zelvotron
Tak i když nejsem tázán, dovolím si poznatek, zezačátku mi přesedání dělalo trošku problémy, ale již jsem si plně zvyknul na obě plečky :-D

Napsal: pon srp 11, 2008 19:32
od plavec
Pakliže obě plečky plejí a brázdí naše silnice bez potíží, tak je to z dlouhodobého hlediska uspokojující a na komfort netřeba hledět,že? :D

Napsal: pon srp 11, 2008 20:44
od tavri
Klidně to fávo dám celý zadarmo (bez kol a baterky), když mi dáte potvrzení o ekolikvidaci, aby to šlo odhlásit. Nebo cca 1500 Kč a papír si zařídím.
Jinak to půjde celý do ekolikvidace, prý to berou zadarmo, když je auto komplet.
Ale vše až v říjnu, po skončení STK a pojištění. 8)

Jezdí se s tím divně :-) A olej už nesvítí, závada v konektoru u čidla, stačilo otřít hadrem...

Napsal: pon srp 11, 2008 21:53
od Jelen
tavri, zeptám se ti, ale mám člověka, co by si to vzal a i na sebe odhlásil, ale musej tam bejt nějaký strašný kola, aby to samo odjelo(a asi i poslední den STK) a nějaká dead baterka na nastartování.

Napsal: stř srp 13, 2008 16:26
od tavri
Jelen píše:ale musej tam bejt nějaký strašný kola, aby to samo odjelo(a asi i poslední den STK) a nějaká dead baterka na nastartování.
... a to je přesně to co nemám. Rozhodil jsem sítě a je zamluvený k pokojnému zbavení se toho. :cheers:
Moc to nejede a nevím proč. Motor má vcelku pravidelný chod a favoriťácký zvuk, ale připadne mi, že výkon má jako Š100. Také není zapojen el. modul zapalování. Je tam jen cívka a na ní jakýsi bastl. Mám zkusit vyměnit zap. kabely? Svíčky 21 mm tam asi nenarvu?