Stránka 6 z 15
Napsal: ned srp 22, 2010 21:29
od Jany_RS
dvojpiestikove,ved to je jasne sak aj na sportove auta sa davaju 4 a viac piestikove brzdy,
-a napr.na skodovke boli aj 4 piestikove a tie boli ovela lepsie ako stare 2 .
No a este ja mam zapojene iba predne(ked odpojim zadne brzdy a necham zapojene len predne,tak by mali byt teoreticky silnejsie ne?
lebo bude pôsobit vacsi tlak) ,zadne na rucnu a ked stlacim noznu, tak to ide furt do fleku
.
-a keby som zapojil zadne,a nejak odpojil ten obmedzovac tlaku neboli by silnejsie(ale potom by asi isiel zadok do smyku,ne?
),alebo zrobit dva brzdove valce na predny i na zadny uz som tak niekde videl na rally abo nieco take-ale to je blbost.
Napsal: ned srp 22, 2010 22:34
od peet2101
Jany_RS, A nebo ty brzdy vyhodit uplně ne??
Napsal: ned srp 22, 2010 22:44
od vintera
Jany RS, nejlepší brzdy jsou funkční brzdy jak je do lady mnoho let dávají.
Napsal: ned srp 22, 2010 22:50
od radek mb
vintera píše:nejlepší brzdy jsou funkční brzdy
Так то mě dostalo
Napsal: pon srp 23, 2010 12:00
od MartasBrno
Jany_RS píše:No a este ja mam zapojene iba predne
Nic proti, ale nechci tě potkat na silnici. Taky sice nemám brzdy ideální, ale takový zásah do soustavy asi není kdovíjaké dobro...
Napsal: pon srp 23, 2010 12:07
od Drobek81
bez zadnich brzd dojde ke zhorseni brzdneho ucinku, nicmene je pak moznost jet s prednima kolama ve smyku a zadnima hrabat - pro mistni samice zajiste duvod obetovat sva rodidla...
Napsal: pon srp 23, 2010 12:15
od Maysner
vintera píše:Jany RS, nejlepší brzdy jsou funkční brzdy jak je do lady mnoho let dávají.
na upravenym aute bych si predstavoval trosku jiny brzdy
Drobek81 píše:bez zadnich brzd dojde ke zhorseni brzdneho ucinku, nicmene je pak moznost jet s prednima kolama ve smyku a zadnima hrabat - pro mistni samice zajiste duvod obetovat sva rodidla...
coz lze zcela jednoduse i se zapojenyma zadnima brzdama
Napsal: pon srp 23, 2010 12:19
od Drobek81
Maysner píše:coz lze zcela jednoduse i se zapojenyma zadnima brzdama
njn ale nesmis mit unavene pruziny jako u mne...
Napsal: pon srp 23, 2010 12:33
od MartasBrno
Drobek81 píše:pro mistni samice zajiste duvod obetovat sva rodidla...
Jak vhodně vyjádřit opovržení? Jak má ten genofond národa českého potom vypadat... Jinak brzdy by asi měly být alespoň v takovém stavu, aby fungovaly na všechny kola tak jak mají... můj názor, no...
Napsal: pon srp 23, 2010 16:19
od Jany_RS
MartasBrno, ci hvarim,ja mam zapojeny len predok a hamuje to vynikajuco
Napsal: pon srp 23, 2010 16:35
od Laďuša
Nu a jak to brzdilo, když byl zadek připojenej? Respektíve, jak to brzdilo, když byl zadek připojenej a brzdil tak, jak měl?
Napsal: pon srp 23, 2010 17:07
od peet2101
Jany_RS, Nemáš zapojený zadní brzdy=fungují jen přední= brzdí jen přední kola=1/2 brzdné styčné plochy s asvaltem(oproti zapojení všech brzd)=pokud na to hamstneš tak se sice přední kola bloknou, ale brzdná vzdálenost bude větší=velké ryziko nehody=v případě odhalení veliké problémy....
Napsal: pon srp 23, 2010 19:04
od MartasBrno
Jany_RS píše:MartasBrno, ci hvarim,ja mam zapojeny len predok a hamuje to vynikajuco
spíš efektně - auto se hned naklopí na čumák ne? Hamuje to vynikajuco dovtedy, kým sa kola nešmýknú. A pak je zle.
Napsal: pon srp 23, 2010 20:23
od Křečík Barbuška
Mno, já sice jednu zimu nic netušíce odjezdil jen na předku aniž bych si něčeho podezřelého všiml
, ale osobně bych si vědomě takový stav brzd nepěstoval. Ono stačí aby rupla některá hadička na předku a hned je ostuda
. Nehledě k tomu, že stav zablokovaných kol není stav ideálního brzdnéhu účinku, ideálním stavem je brzdění těsně před počátkem blokace kol, toliko k tomu vynikajícímu hamování.
Napsal: úte srp 24, 2010 11:43
od Jany_RS
ide o to ze zadne brzdy treba vymenit oblozenie,valceky a aj hadicky,trubky,tak preto som zapojil iba predne.A dobre sa s tym čuchaju gumy
.No a keby som zapojil zadne brzdy bez toho obmedzovaca,co by sa stalo.Isiel by zadok furt do smyku?