Stránka 6 z 7

Napsal: pon pro 29, 2008 19:41
od Maysner
mel jsem svicky bez odporu, kable taky, nerusil jsem ani svy radio ani radia aut v okoli :roll:

Napsal: pon pro 29, 2008 21:44
od rosta
mám modrý kabely-made in usa-jsou z tesly blatná-koupil jsem je v mototechně -mám je už 4 roky a absolutní spokojenost

Napsal: čtv led 01, 2009 08:55
od plavec
rosta píše: mám modrý kabely-made in usa-jsou z tesly blatná-koupil jsem je v mototechně -mám je už 4 roky a absolutní spokojenost
Jo na fáčku mám ty samý a spokojenost.

Napsal: pát led 02, 2009 13:20
od EMI
barva těhle kabelů je jen věc materiálu, já třeba zase používam černý

http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... ametry.php

podle informací co mám ale kabely stejně americký nejsou :D

Napsal: pát led 09, 2009 17:41
od popest
Takže už mi přišla odpověď.

Cituji:

1) odporové jádro - kevralová vlákna napuštěná uhlíkem a na nich polovodivá silikonová vrstva odpor 9-23 KOhmů na metr délky.

2) indukční kabel - kevralové vlákna polovodivá silikonová vrstva a na této vrstvě navinutý nerezový vodič odpor 4-5 Kohmů na metr délky.

U obou těchto kabelů lze použít neodrušenou svíčku oba by měly zabezpečit odrušení vlivu zapalování, u indukčního kabelu vlivem nižšího odporu a indukčnosti, se zlepšuje startování především v zimním období.

Tůma Vladimír - Tech. rozvoj

Napsal: úte kvě 19, 2009 11:57
od TomasK10
Já měl na své ladě červené, dají se koupit dodnes cena 120Kč Jsou to staré klasické kablíky s měděným jádrem s odporem do 8 Ohm.Z palce jsem vydělal odpor a dal tam měděný drát průřez 16 a motor si jen předl.Když je odpor v palci nový má odpor kolek 5 KOhm a le časem má 50 KOhm a někdý až Mohm

Napsal: úte kvě 19, 2009 12:04
od Cory
TomasK10 píše:Z palce jsem vydělal odpor a dal tam měděný drát
Nieže mi budes jazdit popod okna, ked budem pozerat film v telke :mrgreen:

Napsal: stř čer 23, 2010 16:45
od MartasBrno
Možná blbá otázka, ale má někdo v autě 30 let jedny káble, víčko a palec s najetýma 30 tisícama? Kolik to má vydržet? (r.v. 80).

Napsal: stř čer 23, 2010 16:48
od Hurikán
MartasBrno píše:Možná blbá otázka, ale má někdo v autě 30 let jedny káble, víčko a palec s najetýma 30 tisícama? Kolik to má vydržet? (r.v. 80).
V zásadě tohle všechno splňuju. Jen se dvěma rozdíly. Za prvé stáří není 30 let, ale 35 let a za druhé najeto mají tyto komponenty ne 30 tkm, ale 18 tkm. Všechno funguje, vč. kondenzátoru. Satčí ti to takhle?

Napsal: stř čer 23, 2010 17:02
od Saša
Co si pamatuji tak jsem na své 02 kabely ani víčko neměnil , a to jsem jí měl 15 let a najel sem s ní hodně přes 400 000 km . Kabely s obyčejným měděným drátem pokud se nepoláme izolace tak jsou věčné . S víčkem to bývá jiné , ale na 02 nikdy neodešlo a uhlík vydrží snad milión , ten se spíš stratí při demontáži .
Palce jsem vyměnil za tu dobu asi dva , jeden praskl - asi vlivem příliš utažených šroubů a druhému "shořel" odpor , po opravě M3 kou šroubem chodil dál ale rušil rádio tak "šel" ven .
Jediné co pravidelně odchází je kladívko a u rozdělovače s podtlakem ložisko . A to odejde kvůli přeřušenému zemnícímu pásku a tím pádem se to začne kostřit přes kuličky ložiska a ty se vyjiskří .

Napsal: stř čer 23, 2010 23:17
od MartasBrno
Hurikán píše:
MartasBrno píše:Možná blbá otázka, ale má někdo v autě 30 let jedny káble, víčko a palec s najetýma 30 tisícama? Kolik to má vydržet? (r.v. 80).
V zásadě tohle všechno splňuju. Jen se dvěma rozdíly. Za prvé stáří není 30 let, ale 35 let a za druhé najeto mají tyto komponenty ne 30 tkm, ale 18 tkm. Všechno funguje, vč. kondenzátoru. Satčí ti to takhle?
Jasně, přesně toto jsem myslel, mám to právě celkem podobné, ikdyž ne tak hezké (a pouze 01 :wink: )

Saša, no, to sem chtěl slyšet. Díky.

Konečně jsem odzimoval zeleného a kromě srdeční vady kterou trpí jsem se zabýval chováním při jízdě a chtěl vědět jestli není přetažený limit zmíněných dílů. V otáčkách, kdy modrej ještě rád hezky zatáhne toto přestává pálit, či ztrácí tah. Jedná se o jistý manévr při vyjíždění z garáže či parkovacího místa... Navyk jsem si najíždět na hraně jak s plynem tak se spojkou, a zelený to nepřenese přes srdce.
Už bych si taky mohl založit svoje téma, doprčic.

Napsal: čtv čer 24, 2010 16:27
od Saša
Tak to je určitě unavené kladívko . Mne takhle potrápilo (v Traboladě) motor nešel přes 3800 ot/min .

Napsal: čtv čer 24, 2010 20:06
od MartasBrno
Uvidím kdy se k tomu dostanu. Trochu sem to prohnal, umyl, nechal přes odpoledne vyfoukat a usušit a v noci uklidil.

Napsal: pon zář 06, 2010 13:30
od Veverka
Měděné nikde nejsou mám vzít klasické uhlíkové?Jiná možnost není.

Napsal: pon zář 06, 2010 13:32
od Křečík Barbuška
Je to celkem šumák, jen pak zvol správnou kombinaci svíček. Nemám se ti zeptat u nás na Táborské? Jedovnice jsou za chvíli.