Stránka 6 z 16

Napsal: stř pro 31, 2008 08:26
od Pavel V.
Michale je opravdu echt pěkná dle tvého popisu jsem nabyl dojmu že je to takové zrezlé smést na lopatku :wink: :wink: Držím na příští rok palec, aby jsi mu zpravil tu srdeční aritmii.

Napsal: úte led 06, 2009 17:06
od Michal Pokorný
Tak od dneška je vůz dočasně vyřazen z RSV. Na odboru dopravy byla docela zábava, nebyl tam ani jeden tiskopis na odhlášení auta.
Paní říkala , že to nestačí tisknout. Od té doby co se rozkřiklo, že k odhlášení není potřebný doklad o ekologické likvidaci prý nic jiného nedělá.
Říkala, že kdybych potřeboval něco odhlásit ať klidně přijdu. Stačí ji písemně potvrdit, že jsem z toho doma na zahradě udělal prolézačku pro děti nebo že s tím vozím dřevo z lesa a nebo jakoukoliv jinou blbinu a odhlásí mi to.
Tak jsem jí vysvětlil, že toto vozidlo se rozhodně trvale vyřazovat nebude 8)

Napsal: pon bře 16, 2009 11:47
od Michal Pokorný
Tak jsem dnes opět pořídil pár dílů- dvě bílé stříšky na blinkry s těsněním, světélko do kufru a obložení předních sloupků.
Tak jsem do té staré škatule vrazil 221,- Kč.
Hm, mohl jsem ty peníze v pátek mnohem lépe využít v nádražní restauraci, ale co se dá dělat...... :?: 8)

Napsal: pon bře 16, 2009 14:04
od Jakub Metelka
Michal Pokorný, kdes sehnal ty těsnění :?: taky bych potřeboval ty moje jsou uz KO :(

Napsal: ned črc 19, 2009 10:33
od Michal Pokorný
Tak jsem se sem zase na chvíli dostal.
2101 se minulý víkend probudila ze zimního spánku - zajímavé co vše se rozbije při dlohodobé nečinnosti.
Po rozeběhnutí motoru se uvnitř ozýval dosti nepříjemný "drhnoucí" zvuk, hm odešel silentblok převodovky a leží to kov na kov :?
Už minulý rok jsem si říkal, že bude potřeba vyměnit gufera ventilových vodítek, neb z výfuku už nějaký ten modrý vánek vál. Divné, že se to samo neopravilo a je to snad ještě horší :P
Ovšem moc se mi do toho nechce, ale v únoru mne čeká TK+ME tak nevím nevím .... bohužel se mi teď nedostává času, tak to asi risknu tak jak to je. Pravda při minulých emisích se tam u HC také nejprve objevila hodnota něco přes 2000, ale nakonec si s tím dal pan technik trochu práce a pod 500 to dostal, tak snad se bude snažit i tentokrát :lol:

Původně jsem si říkal, že na podzimní sraz pojedu právě s 2101, no ale najednou se mi nějak nechce, ono to vozítko má přeci jen nějaké ty vrtochy 8) Inu, jak se říká v jednom československém filmu : "Ono to zařízení má svá léta"

Napsal: čtv pro 24, 2009 15:45
od Michal Pokorný
Tak opět trochu novinek, od minulého týdne má 2101 opět zaplaceno povinné ručení, včera jsem vyzvedl značky z depozitu.
Přes povánoční volno jsem se rozhodl, že provedu výměnu gufer ventilových vodítek a revizi čepů v ramenech.
Uvidíme tedy jak se vyvine situace, počasí se mi nezdá právě ideální, no nějak se k tomu budu muset dokopat, termín příští TK začíná pomalu klepat na vrata garáže.

Napsal: čtv pro 24, 2009 20:37
od mayo456
snad to vsetko zvladnes. ja sa uz tiez budem musiet zajst pozriet na tu svoju VAZ 2101, pretocit motor s klukou a popohybovat s jednotlivymi suciastkami aby to bolo aspon trocha v pohybe :)

Napsal: čtv pro 24, 2009 20:56
od Michal Pokorný
Snad to nějak dopadne. Abych pravdu řekl, je mi teď to auto dost na obtíž, na jeho celkovou opravu nemám teď ani čas ani peníze a bohužel ani náladu.
Jen tak postává v garáži a stárne snad desetkrát rychleji, než ta 2104 co se teď prohání v prosolené sračce.
Stále doufám, že se k tomu jednou dostanu, ale čas běží a stále se kupí další a další důležitější záležitosti do kterých je potřeba sypat peníze.
Tak jsem teď veškerou péči omezil jen na to nejnutnější, aby to procházelo TK a ME - bohužel :(

Napsal: pát pro 25, 2009 12:28
od mayo456
ty mas asi tu smolu ze mas vela aut a nesithas sa ani o jedno starat. ja mam radsej jednu ladu a tej venujem maximalnu starostlivost. eventualne by som este jednu zvladol ale to by bol len nejaky treningac s vyladenym podvozkom a vsetkym co k tomu patri do kazdeho pocasia.

Napsal: ned pro 27, 2009 14:19
od Michal Pokorný
Tak práce budiž prohlášeny za zahájené, hlava je dole , resp. nahoře - v dílně na stole. Tím jsem pro dnes asi skončil, neb jsem již dostatečně vymrzlý, přímotop v garáži sice slouží, ale na nožky je stále zima :D
Ovšem zjistil jsem nepříjemnou skutečnost, třetí vahadlo je vydřené jako sviňa, odpovídající vačka samozřejmě také :evil:
S tím jsem tedy nepočítal, že bych do toho teď kupoval novou vačku nepřipadá v úvahu. Ještě že jsem při minulém generálním úklidu dílny nevyhodil tu jetou, co se mi tu, sic pečlivě zabalená, pár let válí. Ještě z bývalé nebohé 2101 (LTC.24.47), budu muset pečlivě prozkoumat její stav, ale snad jsem ji tehdy neschoval jen tak pro nic za nic, nezbývá mi než doufat 8)
Také dlouhá trubka k topení nevypadá vůbec dobře. V problematickém místě uchycení je již pečlivě ovařená, ovšem celkově budí dojem, že kdyby mi upadla na zem tak se rozpadne, dokonce i ta krátká je nějaká "perníková".
Mě z toho krámu picne, kvůli výměmě gufer ventilových vodítek , abych vyměnil půlku věcí okolo motoru. Na co člověk sáhne to se rozpadá :angry5:
Ani nemluvím o všech strhaných šteftech, které jsem "cestou" potkal.

Napsal: ned pro 27, 2009 14:28
od Křečík Barbuška
Přeji pevné nervy, na něco podobného se chystám na kombajnu, ale až na jaře, kdy bude sluníčko svítit a ptáci štěbetat :D .

Napsal: ned pro 27, 2009 17:30
od Michal Pokorný
Tak mi to nedalo, nahodil jsem teplejší ponožky a vyrazil do dílny rozdělat tu hlavu. Je to daleko horší než jsem čekal ! :?
Teď už se vůbec nedivím, že to auto tak blbě jede, klepe vršek a čoudí. Gufera ventil. vodítek rozpadlá na padrť, jen jedno jediné drží pohromadě.
Ovšem jsou tam i horší věci, tudíž budu muset vyrazit na povánoční nákup do "mototechny" , k té trubce na topení budu muset přibrat i všechny 4 výfukové ventily :x . Nejvíc mě na tom štve, že zaručeně vím, že někde ventily mám, ale i kdybych se pos.al tak si nevzpomenu kam jsem je dal.
Takových serepetiček jako jsou vahadla, seřiz. šrouby, klínky, pružiny mám plnou krabici, ale kde jsou ty ventily to tedy nevím.
No, nic tak holt koupím nové, ty původní vypadají velice špatně.
Když jsem auto koupil tak mělo neuvěřitelně seřízené (neseřízené) ventily,některé byly naprosto bez vůle a některé měly vůli jako hrom, tušil jsem, že to mohlo zanechat nějaké následky. Dnes jsem zjistil, že to následky skutečně zanechalo.
Jediná potěšující věc je, že při prohlídce té odložené vačky jsem zjistil, že je v pohodě.

Napsal: ned pro 27, 2009 19:00
od Cooper
Můžu se zeptat, co přesně s ventily máš?

Napsal: ned pro 27, 2009 19:08
od Michal Pokorný
Jsou brutálně, ale opravdu brutálně vymačkané vršky (od vahadel) . Nevím jak to popsat, jsou takové jakoby vykousané :lol:
A ty vahadla vypadají v příslušném místě také nepěkně, jsou ze spoda taktéž solidně vymačkané.
A na té sedřené vačce chybí v jejím vrcholu dobře 2 mm materiálu.
Je to prostě celé na pokraji zkázy, téměř s podivem, že to vůbec jezdilo a ještě k tomu tak výborně startovalo.

Napsal: ned pro 27, 2009 20:57
od Křečík Barbuška
Michal Pokorný píše: .... Když jsem auto koupil tak mělo neuvěřitelně seřízené (neseřízené) ventily,některé byly naprosto bez vůle a některé měly vůli jako hrom ....
Co by jsi také chtěl, když ten vůz vlastnil kapitalistický imperialista :D . Nebo imperialistický kapitalista?