Stránka 6 z 70

Napsal: úte led 29, 2008 19:32
od Štěpán
radek mb píše:
Štěpán Getsko píše:Neskutečně se mi líbí ta palubovka...
Tak to nejsi sám :P
Ale mnohem víc by se mi líbil ten 6-ti hrnec s převodovkou z FIATA Dino pod kapotou a třemi dvojitými WEBERy... :D

Napsal: pon bře 03, 2008 08:30
od Marek89
Pokračovanie z témy P: nový světlomet na hranáče

Keď mám celý kryt blinkra, tak mám české svetlo ?

Napsal: pon bře 03, 2008 17:51
od Maysner
Marek89 píše:Pokračovanie z témy P: nový světlomet na hranáče

Keď mám celý kryt blinkra, tak mám české svetlo ?
ty mas novej ruskej typ. jedno takovy mam doma taky. dokonce jej prodavam

Napsal: úte dub 08, 2008 18:57
od Marek89
Hurikán, tvoja 05 bola určená pre NDR ?

Napsal: úte dub 08, 2008 19:36
od Hurikán
Marek89 píše:Hurikán, tvoja 05 bola určená pre NDR ?
:?: Nevím o tom. Asi těžko. Byla dovezená Mototechnou. Tvoje je NDR verze?

Napsal: úte dub 08, 2008 19:44
od Marek89
jj, moja ma olejový filter namontovaný smerom od jedného podbehu k druhému, niektoré lady majú olejový filter umiestnený po šírke motora.

Napsal: úte dub 08, 2008 20:10
od Miči
marek 89: já mám filtr oleje našroubovaný jakoby proti chladiči, tedy rovnoběžně s blokem motoru - to bylo někdy jinak? Na nějakých modelech? Který byl který? Jak se pozná lada pro NDR?

Napsal: úte dub 08, 2008 20:12
od Marek89
No ja ho mam smerom k motoru, zajtra nafotim (ak nezabudnem)

Napsal: úte dub 08, 2008 20:27
od rosta
motory 2105-1300 řemen měli olej. filtr podél motoru-po směru jízdy ,modely 21053 měly motor 03 1500 a filtr kolmo na motor- proto mají lady 21053 relé startéru-1500a 1600 mají relé kvůli vyššímu odběru proudu na startéru 1200a 1300 ho nemají -menší objem=menší odběr proudu na startér proto tam relé není 8) :idea:

Napsal: úte dub 08, 2008 20:39
od Marek89
rosta píše:motory 2105-1300 řemen měli olej. filtr podél motoru-po směru jízdy ,modely 21053 měly motor 03 1500 a filtr kolmo na motor

Nesúhlasím, ja mam 2105 s remeňom a filter mám kolmo na motor
rosta píše:proto mají lady 21053 relé startéru-1500a 1600 mají relé kvůli vyššímu odběru proudu na startéru 1200a 1300 ho nemají -menší objem=menší odběr proudu na startér proto tam relé není 8) :idea:
Tiež nesúhlasím, mám 1300 a mám tam relé.

Napsal: úte dub 08, 2008 20:42
od Křečík Barbuška
Marek89 píše:Nesúhlasím, ja mam 2105 s remeňom a filter mám kolmo na motor
S tímto nesouhlasem to není jednoznačné, na mé pětce byl po směru jízdy koukaje vzad, prostě co měli to dali :lol: .

Napsal: úte dub 08, 2008 20:47
od Nemo
Koko Loko píše:prostě co měli to dali :lol: .
Ano, to nejlépe vystihuje celou výrobnětechnickomontážní stategii ABTOBA3u. :lol:

Napsal: úte dub 08, 2008 21:05
od rosta
:oops: :oops: :roll:

Napsal: úte dub 08, 2008 21:14
od Cory
ja mam 2105 r.v.85 a filter je pozdlz motora, polovodicova regulacia, rele kontrolky ma, kontrolka zapojena, rele pre starter nema.

Napsal: úte dub 08, 2008 21:17
od Hurikán
Ja mam 2105 r.v.85 a filtr je kolmo na motor, polovodicova regulace, rele kontrolky nema, kontrolka nezapojena, rele pro starter ma.