Stránka 6 z 7

Napsal: pon kvě 23, 2011 22:35
od drobcek9215
tak dalsia novinka blok prevrtany a doel z neho 2mm :) este našetriť na hlavu od maďarov :) :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: pát dub 13, 2012 21:18
od MartasBrno
Rád bych věděl, když je tu téma o snižování hlavy, nebo bloku, na jaký kompresní poměr jste se se svými pokusy dostali, aniž by nastaly problémy s těsněním, nebo jiné fatality. Detonace mne nezajímají, jen mechanické problémy.
1) Rád bych věděl, kde je únosné maximum - konstrukčně.
2) Jaký maximální KP je únosný při použití LPG?

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: pát dub 13, 2012 21:54
od ger007
tak dam ja 1600vka hlava znizena o 4,0 mm a vydrzalo to asi 800m potom fuklo tesnenie :-D ale tych 800m to bola jazda :-D

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 12:06
od MartasBrno
No a jak vypadal kompresni prostor? co z něj po 4mm zbyde?

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 12:10
od ger007
hlavu bude mozne vidiet v jedovnici na stelovanie sviecok :-D aleco sa priestoru tyka bolo to znizene vlastne az po vyfukovy ventil, ale kolko to tam bolo co sa tyka objemu to netusim

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 12:11
od MartasBrno
Tak to bych rád viděl, tak snad po Jedovnici nepojede do sběru. Co je na ní špatného, že je vyřazená, kromě té brutální úpravy?

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 12:44
od Tommel
Ja měl na 1.7 sniženou ičkovou hlavu o 2mm, kdž se zkoušeli měřit tlaky na studenem motoru byl tlakoměr na max, ohřate to občas nestartovalo protože starter neotočil motorem, ale jinak to jelo uplně super, než se roztavil píst :lol:

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 14:43
od ger007
je sktutena do vrtule, uz nejde zorvnat ani keby si bol jezisko

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 19:30
od MartasBrno
Bezva.
našel by se ještě někdo z těch, co jim to jezdí / jezdilo dlouhodobě?

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 19:57
od Marťas
Zeptej se Marka, ten měl na motoru nějaký úpravy včetně hlavy a byl spokojenej.

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 20:03
od Majo
mne dlhodobo jazdi motor s vrtanim 80mm, piesty s rovnym vrchom a blokom znizenym o 1.9mm. Dlhodobo znamena asi 60tkm. Jeho predchodca mal najazdene podobne, znizeny bol o 2.3mm ale mal piesty s vybratim na ventily, takze kompresak bol v konecnom dosledku o nieco mensi. Ten ale umrel podobne ako Tommelov s roztopenym piestom. To ovsem bolo skor sposobene tym ze nejaku dobu jazdil na dvojitych webroch a tocil sa aj cez 10...

Na Nive mam 88 kluku a origo piesty znizene ako to slo(myslim 3.1mm), kompresak rekordnych 13.5:1, po cca 10tkm to dokazalo prepalit aj 2mm hrube medene tesnenie. Teraz je tam 2.5ka, kompresak o nieco klesol(nepocital som na kolko) a chodi to celkom v pohode. Osobne by som preferoval nizsi, ale to v tejto zostave uz nejde....
Kedysi som bol v tom, ze zvysenie kompresie je hura-slava, uz som z toho akosi vytriezvel

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 21:43
od Puhi
1.7 má sériovú hlavu nižšiu o 1, či 1.5 mm? niekde tu na fóre som už čítal obe čísla mám v tom maličký zmätok :)

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: sob dub 14, 2012 22:43
od MartasBrno
Majo píše:mne dlhodobo jazdi motor s vrtanim 80mm, piesty s rovnym vrchom a blokom znizenym o 1.9mm. Dlhodobo znamena asi 60tkm. Jeho predchodca mal najazdene podobne, znizeny bol o 2.3mm ale mal piesty s vybratim na ventily, takze kompresak bol v konecnom dosledku o nieco mensi. Ten ale umrel podobne ako Tommelov s roztopenym piestom. To ovsem bolo skor sposobene tym ze nejaku dobu jazdil na dvojitych webroch a tocil sa aj cez 10...

Na Nive mam 88 kluku a origo piesty znizene ako to slo(myslim 3.1mm), kompresak rekordnych 13.5:1, po cca 10tkm to dokazalo prepalit aj 2mm hrube medene tesnenie. Teraz je tam 2.5ka, kompresak o nieco klesol(nepocital som na kolko) a chodi to celkom v pohode. Osobne by som preferoval nizsi, ale to v tejto zostave uz nejde....
Kedysi som bol v tom, ze zvysenie kompresie je hura-slava, uz som z toho akosi vytriezvel
Přestávám se orientovat v té klice, no, ale s tou hlavou 2.5mm staci seriove tesneni? Zbytek motoru - spodek s tim problem nema?

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: ned dub 15, 2012 07:35
od Luděk Ondrůch
Puhi píše:1.7 má sériovú hlavu nižšiu o 1, či 1.5 mm? niekde tu na fóre som už čítal obe čísla mám v tom maličký zmätok :)
1 mm.

Re: O kolik snížit hlavu

Napsal: ned dub 15, 2012 10:02
od Puhi
vdaka