Stránka 6 z 9
Napsal: pát lis 16, 2007 14:12
od Wolf
Majo píše:wolfe to ste lacny, vo Zvolene v Pneuboxe od 1000sk do 1500Sk, podla toho ako dlho to robia....aj preto chodim do BA
Ja jezdím na geometrii do Mostu, zde cenik
http://www.amk.cz/servis/ , tam totiz nepremysleji nad tim, jak se u Lady serizuje geometrie. Ale je pravda, ze mi obvykle hybou jenom sbihavosti, ostatni byva v pohode. W.
Napsal: pát lis 16, 2007 14:12
od Myso
BA - 500Sk kvalitne, ale cenu navysuje GO napravy, ktora je nutna pred samotnym nastavenim
[ Komentář přidal: Majo: pá listopad 16, 2007 14:56 ]
potvrdzujem
1600Sk ma vysli capy co som kupil hned vedla v Elite a zgeneralkoval som si to na parkovisku pred/ci za/ dielnou(a chlapik volal gogovi, ze co mu to tam poslal za colcota)
Napsal: pát lis 16, 2007 19:59
od fakír
No a mě to dělaj u nás v servisu za 70 kč
Napsal: pát lis 16, 2007 20:39
od Michal Pokorný
Wolf píše:Acibuk píše:kolik tak stojí řádově geometrie? hrozně mi to táhne doprava.
Ve znackovem servisu asi 400,- mereni a pripadne serizeni sbihavosti a asi 500,- mereni a serizeni sbihavosti a geometrie. W.
Hm, to je ale skutečně levné, to tady v okolí Litoměřic udělá sbíhavost za slušnou cenu kde kdo, ale když je potřeba udělat kompletní seřízení přední nápravy tak jediný kdo byl ochotný a schopný to udělat byl autoservis Horejsek (Škoda, Audi, Seat, VW) a cena určitě nejde pod 2 tis. Kč. A neodpustím si trochu OT - pokud jde o AMK Most, nechal jsem si tam ještě na bývalé 21044 opravit vyskakující pětku ( někdy v roce 2003) , dal jsem za téměř měsíc trvající opravu 8 tis. Kč a převodovka byla po opravě v podstatě horším stavu než před tím. Technik který mi auto předával říkal, že neví co se dělo , protože měl dovolenou, ale ať se teda nezlobím a jestli to zaplatím tak si k tomu můžu vzít Fiata 125p v celkem solidním stavu co jim stál na dvoře - tak, že asi tolik k AMK Most
Napsal: sob lis 17, 2007 20:48
od dmatej
Sbíhavost zvládám sám s pásmem, ale pokud to táhne do stran, je to jinde. Sjíždí se ti nesouměrně gumy? Pokud jsou obě sjetý stejně, je chyba spíš v brzdách/čepech.
Zítra se chystám na Kalinu, laser ukazoval na garančkách myslim 0 až +1, ale podle gum má rozbíhavost, odhadem 1-2 mm. Odpovídalo by tomu i že při výjezdu ze zatáček se v jednom místě a při urč. zatížení trochu seká volant při vracení (díky zkřížení).
Napsal: pon lis 19, 2007 06:25
od Wolf
Michal Pokorný píše:... A neodpustím si trochu OT - pokud jde o AMK Most, nechal jsem si tam ještě na bývalé 21044 opravit vyskakující pětku ( někdy v roce 2003) , dal jsem za téměř měsíc trvající opravu 8 tis. Kč a převodovka byla po opravě v podstatě horším stavu než před tím. Technik který mi auto předával říkal, že neví co se dělo , protože měl dovolenou...
... ale ja netvrdim, ze jsou tam vsichni odbornici, spise naopak, pokud mi neco delali, tak jsem si to po nekoncicich reklamacich nakonec ve volne chvili dodelal sam. Ale serizovani obvykle dela prave jejich technik a to je, myslim, odbornik na svem miste, toho si velice vazim. W.
Napsal: ned úno 01, 2009 17:35
od Cory
Takze, zaklon rejdoveho capu je vlastne to, o aky uhol je vrchny svisly gulovy cap posunuty dozadu oproti spodnemu capu? Na obrazku je znazorneny uhol.Je to on? tu napravnicu a rameno vlavo si nevsimajte:
Napsal: ned úno 01, 2009 18:21
od Puhi
No som zvedavy či to ponocovanie cez icq k niečomu bolo
Napsal: stř úno 04, 2009 08:00
od Cory
Asi nie, pretoze odpovede som sa nedockal...tak nic, idem to urobt podla seba
Napsal: stř úno 04, 2009 20:41
od Maysner
cory: melo by to byt podle toho co jsi nakreslil. tak nejak mi to dnes vysvetloval manik na geometrii
Napsal: pát úno 06, 2009 11:38
od Little Red Riding Hood
Cory, mam tu pro tebe něco předčasně k valentýnu...
Z ČISTE LÁSKY
Napsal: pát úno 06, 2009 12:42
od Cory
kujééééééém
Napsal: pát úno 06, 2009 13:35
od Little Red Riding Hood
Cory, ted koukám že když si to uložíš tak by ten obrázek měl byt ještě větší... v tom albu je to nějake malinke.. ale jestli to přečteš tak OK... jinak spíš tě tam budou zajimat ty tabulky a část toho textu, ktera ti vysvětli co je co.. ale pak samotne zpracovaní... když dělám doma odklon, tak podle vodovahy a zbíhavost normálně metrem, je to tak provozně ale zatim spokojenost... jen ten zaklon sem ještě nedělal, ale šlo by to nějakým způsobem odměřit možná od zadní nápravy, nějakou metodou uhlopříčky.. nevim... zase tak sem to nehrotil, ale je to duležitej udaj ten zaklon.. jinak ja pojedu hned jak to bude možné na geošku v olmiku do servisu, sem se tam s nima domluvil.. řikali když custom podvozek tak custom geometrie..
ale napřed musiš sehnat nějake dobre gumičky.. a nebo ja se rozkejvu a udělam si ty svoje..
Napsal: pát úno 06, 2009 17:30
od Cory
ja viem ako pocitat zaklon
Napsal: pát úno 06, 2009 19:30
od Maysner
LRRH: vim tady v brne o jednom cloveku co zigulaky umi dobre delat a dela vsechno. geometrie tam vychazi na 400. vzdy kdyz jsem odtam odjel byl jsem spokojenej. dokonce i ted co mam ohlou tycku na spodnim rameni to dokazal seridit, ale v blizke dobe ji musim vymenit a zajet tam znova