VAZ 2106
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, takže teď jsem si ověřil, že k masce 2103 opravdu nárazník 2106 nesedí... Ale ty žlutý mlhovky jsou dobrý
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Laďuša, je to tak, taky jsem si řikal, co se mi na tom nelíbí a už to vim jinak ale k 06 masce celkem 03 nárazník sedí víc, to už jsem někde viděl a nebylo to úplně strašný, měl to tuším Marek a posléze Acibuk. Jinak fakt nádherná 06ka. Jardo, Ty se nebojíš, že ji škrábneš, když ji dáváš tak blízko ke zdi?
Sakryš, to je ale nááááádhera! Hmmmmm.
Obojí je pěkné. Až tedy na tu hybridní kombinaci nárazníku a masky. Já mám pro žluté mlhovky slabost (když se řekne mlhovka, tak si vždy představím žlutou), takže jsem na vážkách. Celkový dojem je ale možná o chloupek lepší u varianty s bílými mlhovkami, kdy čistota bílo-chromové přídě není narušována žlutými peckami.
Ad umístění. Přidání dalšího páru na čtyřoko je vžydycky trošku složitější, aby výsledek působil harmonicky a nebylo to moc přeplácané. Takhle podvěšené mlhovky se mě moc nelíbí. Možná si ještě pohrát s umístěním na střed mezi horní světla. Kdyby to bylo nahoře na nárazníku, tak by to už zase mohlo vypadat přeplácaně. U 01/02 by to nebyl problém. Tam by to naopak vypadalo velmi dobře, ale u toho čtyřoka bych tam asi už nic dalšího nedával. To není kritika, je to jen můj pohled na věc. Proto taky Jahoda zůstane v tomto směru tak jak ji soudruh stvořil.
Obojí je pěkné. Až tedy na tu hybridní kombinaci nárazníku a masky. Já mám pro žluté mlhovky slabost (když se řekne mlhovka, tak si vždy představím žlutou), takže jsem na vážkách. Celkový dojem je ale možná o chloupek lepší u varianty s bílými mlhovkami, kdy čistota bílo-chromové přídě není narušována žlutými peckami.
Ad umístění. Přidání dalšího páru na čtyřoko je vžydycky trošku složitější, aby výsledek působil harmonicky a nebylo to moc přeplácané. Takhle podvěšené mlhovky se mě moc nelíbí. Možná si ještě pohrát s umístěním na střed mezi horní světla. Kdyby to bylo nahoře na nárazníku, tak by to už zase mohlo vypadat přeplácaně. U 01/02 by to nebyl problém. Tam by to naopak vypadalo velmi dobře, ale u toho čtyřoka bych tam asi už nic dalšího nedával. To není kritika, je to jen můj pohled na věc. Proto taky Jahoda zůstane v tomto směru tak jak ji soudruh stvořil.
Chlapi, děkuji za Vaše reakce.
K těm držákům, je to vystřižené z pozink.plechu, jedna strana chycená k hlavnímu držáku nárazníku, druhá strana k plastového boku nárazníku. Vypadá to jako provil L kolmou stranou k nárazníku, vodorovnou dolu, k níž je chycená mlhovka. U plastového krytu bylo nutno asi 2 cm pásek nastřihnout a ohnout k šroubku držící plastový bok. Později Ti to vyfotím a pošlu, ale není to nic světoborného. Ještě budu uvažovat nad umístěním těch mlhovek – asi je ještě více utopím a posunu blíž k sobě aby byly uprostřed pod světlomety. Je to o citu pro design, doufám že to moc nezmrším.
K těm žlutým mlhovkám, inspirovala mě škoda 100, kdy se mi zdála ledově bílá se žlutými mlhovkami opravdu velmi zdařilá kombinace. Foto přikládám. Dokonce má ty přední mlhovky uprostřed mezi světlomety a na chromovém nárazníku má také gumové dorazy jako lada 1600. Tolik k tomu kde se u mne vzala ta myšlenka na žluté mlhovky. U té škodovky to působí díky kulatějším tvarům mnohem harmoničtěji.
U zdi - tak blízko ji bohužel musím parkovat kvůli místu a když ji parkuji tak ji ručně dotlačuji a pečlivě kontroluji pravou stranu.
Mě se zdály bílé mlhovky příliš splývající, žluté tomu dají tu jiskru. Nevím jak by to fungovalo u jiných barev, ale mě přijde nejhezčí žluté mlhovky s bílou, ale to je zcela subjektivní. Bílé sundané mlhovky najdou místo u bílé 2103, jak to bude s držákem složitější, ale pravidlo bude stejné hodně utopit a co nejvíce nahoru pod nárazník. Až poté nebudou působit nepřirozeně vypoukle, jako když jsou chyceny třeba na nárazník.
Maska 2106 je díky těm plastovým rámečkům ochuzena o množství chromu a taky je na ni už vidět ten začínající ruský design včetně těch poklic s kolečkem. Ale máte pravdu, k tomu autu to patří, tak bylo vyrobeno a i se k němu hodí. 1500 maska je taková veselejší, působící ale výrazně starším nemoderním dojmem, což měla 1600 odstranit právě tímto faceliftem. Myslím, že až vyjedu na sluníčko, že se to bude lesknout dost daleko.
K té masce – představ si každý díl včetně brýlí se mi podařilo sehnat každý jinde. Byla to obrovská shoda náhod. Pravé brýle poslední v Praze v Krči, levé brýle v Autothornu v CB, levá maska z inzerátu a pravou minulý týden od člověka co mi prodal plné auto náhradních dílů včetně zadního chromovaného nárazníku. Takže takto obtížně se dnes schánějí díly. Prodat ji ale nechci už jen proto co mi to dalo za práci to sehnat, zatím ji ponechávám na 1600 a uvidím jak dál.
Minulé tři dny jsem si udělal radost - jeden den jsem dělal na bílé 2103 – dával komplet nový zadní nárazník včetně všech 6 úchytů a chromovaných bočních šroubků. Prostě nádhera, ten zadek zase navíc o pár procent jiskří více. Jeden den jsem dělal na 1600 a jeden den na žluté 21061. Všude ladím drobnosti na kterých hodně záleží. Byly to velmi spokojené tři dny, jako když si kuřák dá svoje cigáro, nebo alkoholik svou vytouženou lahev. Člověk se někdy na tu práci tak těší, že nemůže ani dospat nedočkavostí……... Prostě lada mi proudí v krvi až do morku kosti a nikdy bych je nedal za nic na světě.
K těm držákům, je to vystřižené z pozink.plechu, jedna strana chycená k hlavnímu držáku nárazníku, druhá strana k plastového boku nárazníku. Vypadá to jako provil L kolmou stranou k nárazníku, vodorovnou dolu, k níž je chycená mlhovka. U plastového krytu bylo nutno asi 2 cm pásek nastřihnout a ohnout k šroubku držící plastový bok. Později Ti to vyfotím a pošlu, ale není to nic světoborného. Ještě budu uvažovat nad umístěním těch mlhovek – asi je ještě více utopím a posunu blíž k sobě aby byly uprostřed pod světlomety. Je to o citu pro design, doufám že to moc nezmrším.
K těm žlutým mlhovkám, inspirovala mě škoda 100, kdy se mi zdála ledově bílá se žlutými mlhovkami opravdu velmi zdařilá kombinace. Foto přikládám. Dokonce má ty přední mlhovky uprostřed mezi světlomety a na chromovém nárazníku má také gumové dorazy jako lada 1600. Tolik k tomu kde se u mne vzala ta myšlenka na žluté mlhovky. U té škodovky to působí díky kulatějším tvarům mnohem harmoničtěji.
U zdi - tak blízko ji bohužel musím parkovat kvůli místu a když ji parkuji tak ji ručně dotlačuji a pečlivě kontroluji pravou stranu.
Mě se zdály bílé mlhovky příliš splývající, žluté tomu dají tu jiskru. Nevím jak by to fungovalo u jiných barev, ale mě přijde nejhezčí žluté mlhovky s bílou, ale to je zcela subjektivní. Bílé sundané mlhovky najdou místo u bílé 2103, jak to bude s držákem složitější, ale pravidlo bude stejné hodně utopit a co nejvíce nahoru pod nárazník. Až poté nebudou působit nepřirozeně vypoukle, jako když jsou chyceny třeba na nárazník.
Maska 2106 je díky těm plastovým rámečkům ochuzena o množství chromu a taky je na ni už vidět ten začínající ruský design včetně těch poklic s kolečkem. Ale máte pravdu, k tomu autu to patří, tak bylo vyrobeno a i se k němu hodí. 1500 maska je taková veselejší, působící ale výrazně starším nemoderním dojmem, což měla 1600 odstranit právě tímto faceliftem. Myslím, že až vyjedu na sluníčko, že se to bude lesknout dost daleko.
K té masce – představ si každý díl včetně brýlí se mi podařilo sehnat každý jinde. Byla to obrovská shoda náhod. Pravé brýle poslední v Praze v Krči, levé brýle v Autothornu v CB, levá maska z inzerátu a pravou minulý týden od člověka co mi prodal plné auto náhradních dílů včetně zadního chromovaného nárazníku. Takže takto obtížně se dnes schánějí díly. Prodat ji ale nechci už jen proto co mi to dalo za práci to sehnat, zatím ji ponechávám na 1600 a uvidím jak dál.
Minulé tři dny jsem si udělal radost - jeden den jsem dělal na bílé 2103 – dával komplet nový zadní nárazník včetně všech 6 úchytů a chromovaných bočních šroubků. Prostě nádhera, ten zadek zase navíc o pár procent jiskří více. Jeden den jsem dělal na 1600 a jeden den na žluté 21061. Všude ladím drobnosti na kterých hodně záleží. Byly to velmi spokojené tři dny, jako když si kuřák dá svoje cigáro, nebo alkoholik svou vytouženou lahev. Člověk se někdy na tu práci tak těší, že nemůže ani dospat nedočkavostí……... Prostě lada mi proudí v krvi až do morku kosti a nikdy bych je nedal za nic na světě.
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Když kouknu do toho motorového prostoru, tak jednak se trochu stydím jednak mám pocit, že nejenom nikdy neběžel, ale ani nemůže být naplněn olejem
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red