Stránka 6 z 6

Napsal: pát říj 26, 2007 14:54
od JmJ
Drobek81 píše:
JmJ píše:Prosim nabrat plnou nadrz, jezdit a pak nabrat znovu u stejne cerpaci stanice plnou nadrz. To bych bral jako zaklad rozumneho mereni spotreby :-)
U kombíka možná, ne však u sedana...hodíš do kufra o jednu mrtvolu víc a máš jinak hladinu...
ok, tak doplnuju:

plnou bez mrtvol a pak zas plnou bez mrtvol

Napsal: pát říj 26, 2007 15:20
od Michal Pokorný
Při dlouhodobějším měření se i ten vliv mrtvol ztratí :lol:

Napsal: pát říj 26, 2007 17:07
od Roman
Tu je nieco aj s "moturkem", ale co by na to povedal karbec? I ked na ruskych strankach sa vyskytuje nieco podobne, pohanane klinovym remenom.
http://www.aukro.cz/item260021092_tunin ... honda.html

Napsal: pát říj 26, 2007 17:30
od Saša
Roman píše:Tu je nieco aj s "moturkem", ale co by na to povedal karbec?
Tohle je na 100%starý motorek větráku z NDR - mám stejný u bufíku z Trabanta. A co by to udělalo s karbecem jsem tu psal.

Napsal: pát říj 26, 2007 17:39
od Pšenda
Hehe a co použít ventilátor z topení ze škody 1000, 100 a 1203. Vypadá to stejně. Něco bych našel i ve sklepě.

Napsal: pát říj 26, 2007 18:27
od Pája
Když jedeš jak prase, tak předpokládám, že na plný plyn. A když jedeš na plný plyn, tak ti spotřebu nic nesníží. Maximálně ti to pojede trochu líp. Toť můj názor.

Napsal: ned říj 28, 2007 13:17
od Dusan
NO ventilator do sania :) kamos to objednal nejaku lacnejsu verziu : D bol tam motorcek ako do stieracov proste nic moc (asi preto ta mnensia cena ) zohnal iny... namontovali sme ho fukalo to ako dabel :D pre istotu sme dali mriezku keby sa rozletela vrtulka . pripojennie na bateriu ...tocisa len troska deformuje vrtula ... montaz do auta citron 1,6 80kw.... pripojenie beh 10sekunj prask vrtula na sracky :D hmm tak testy neprebehli :D Zhana novu vrtulku :D

Napsal: ned říj 28, 2007 20:05
od VaSek
Nevim co tady resite s vrtulkama? Kompresorove preplnovani sebere klidne i 20% vykonu motoru, to znamena u 100kW motoru 20kW pri plnem vykonu a max otackach. Ale o dvojnasobek i trojnasobek toho se zvysi celkovy vykon. Celkove se dostaneme na 120-140 kW. Takze co tam asi zmuze nejaky motorecek.. 20W :lol: :lol: :lol: Jinak tomu snizeni spotreby tou pasivni vrtulkou bych veril. Neni to nic jineho, nez restrikor do sani. A mene vzduchu = mene benzinu = mensi spotreba. Bohuzel i mensi vykon.

Napsal: ned říj 28, 2007 21:58
od Hanz
Atex píše:
Hanz píše::lol: tak tohle je fakt moc :lol:

je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...

dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...

myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....

:roll:
tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?
ale s vrtulkou?

Napsal: ned říj 28, 2007 22:34
od Atex
no nevim.. snad budete mit svuj nazor az se nekdo rozhodne to taky nekdy vyzkouset...