Stránka 6 z 23

Napsal: stř led 16, 2008 07:02
od Kewint
tak to jste tedy dobří kaskadéři!!!Hlavně že ste dojeli celý a i s Kombíkem :) :lol:

Napsal: stř led 16, 2008 07:18
od Sid
To sa teda zase dali dokopy štyria blázni :D A ešte ma napadlo toto: Aby sme sa mohli všetci 4ria odfotiť pri tej Nive, museli sme si postaviť snehuliaka aby bolo na čo položiť foťák

Takže zatiaľ sa pracuje na lakovaní 2 diskov so zimnými štuplovými gumami do zadu.
Zatiaľ s ňou máme takýto plán: V prvom rade uzavrieť dutinu za kolesom, aby nám to viacej nehnilo. Poopravovať tie hrdziaky a postupne prejsť na olej Castrol GTX3. Auto bude využívané na výlety , " stanovačky" a vozenie len tak pre potešenie. Časom, asi až keď bude 2103 hotová bude riadne zrekonštruovaná a doma nalakovaná. Ako to neviem, nad farbou sa uvažuje a nevieme sa zatiaľ rozhodnúť.

Možno niekto nepochopí, prečo zrovna takýto hnilák: mám pre hniláčiky slabosť . Rozholi sme sa pre ladu v takomto stave, lebo máme plný poval nd , ktoré na 2103 nebudeme používať a bolo by veľká škoda ich vyhodiť. Navyše 2102 bolo naše prvé auto, preto tá slabosť. A ešte aj preto že sme chceli čo najlacnejšie a radšej si ho postupne porobiť, ako vyvaliť veľa za pekné, lebo máme veľké plány s 2103. Zatiaľ toľko z našich plánov. Ak má niekto záujem o niečo z kufra nd, pýtajte sa Maja, lebo my sme dostali auto s prázdnym kufrom :P

Napsal: sob led 26, 2008 11:55
od Sid
takže už mám aj objednanú packu na kufor. Zajtra sa chystáme na opravu smeroviek, ktoré minulý víkend prastali fungovať. Ináč auto má za sebou cca 100km a olej poklesol z MAX na MIN :?

Napsal: sob led 26, 2008 12:07
od Křečík Barbuška
Sid píše:Ináč auto má za sebou cca 100km a olej poklesol z MAX na MIN
To značí, že je ten správný okamžik tam začít lít ten Castrol GTX3 :mrgreen: .

Napsal: ned led 27, 2008 09:16
od Sid
Sa nesmej, ten CASTROL myslím smrteľne vážne :axe: Len nie hneď teraz, lebo ako nám poradil Majo, najprv niejaký shit ako MADIT,aby sa motor pekne vyumýval, lebo ten, čo tam je má 500km a je už čierny, ako moja duša :evil: Pôvodný majiteľ sa asi riadil heslom: " NAJLEPŠÍ OLEJ JE TEN, KTORý JE TAM OD VÝROBY" :roll: A to mám ešte len strach, čo bude v prevodovke a v kardane. Pozitívne je však to. že je to naša prvá LADA, ktorá trúbi :D

Napsal: ned led 27, 2008 11:58
od Křečík Barbuška
Boha jeho, nebo jak to říkáte. Castrol GTX 3 je předražená 15W40 API SJ. Zkusil bych se poohlédnout po nějakém levnějším nalévaném oleji, samozřejmě od seriozní firmy, ne z nějakého JRD. U nás v Brně máme výhodu třeba www.ekolube.cz a snad bude něco podobného i u vás, jinak i ten pobouchaný Madit aspoň SG bude vhodný. A na nějaké vyumývání motoru, no nevím. Já ve své nebohé 05 oleje měnil pravidelně, častěji než těch 10 tis. dával kvalitní oleje a nic se neumylo, pokud je to léty zaneřáděný motor pomůže jen mechanická cesta a je diskutabilní zdali to má význam. Jestli to papá tolik oleje je třeba nalézt příčinu a odstranit, pak teprve má význam, řešit zdali motor učit na SJ či nikoliv.

Napsal: ned led 27, 2008 21:18
od Sid
Dôvod je jasný: je tu niekde na začiatku aj napísaný, citujem: " Použil som niejakú hlavu čo som našiel doma" To je tá príčina. Majo nevymenil semeringy ventilov. Do odstraňovania tejto závady sme neni nieaký žhaví lebo:
1. Ešte sme si nekúpili momentový kľúč
2. pod hlavou, parohami a výfukom sú nové tesnenia zo starých zásob a bolo by ich škoda kvôli tomu znehodnotiť, radšej dolievať olej. Ono to nieje až také hrozné. Však s odhláseným autom aj tak extra dlhé trasy nenajazdíš.

P.S: preplachovací olej dokáže niekedy divy. A ono tomu motoru inak nič není a šlape tichučko S CASTROLOM sme veľmi spokojní a aj v našej 2103 ho máme

Napsal: ned led 27, 2008 22:05
od Little Red Riding Hood
Sid píše:pod hlavou, parohami a výfukom sú nové tesnenia zo starých zásob
o bych vubec neřešill to je prašť jak uhoď..

Napsal: ned led 27, 2008 22:24
od Sid
Tak hej, ale mi je ľúto ich zahodiť, keď ešte nemajú nič za sebou a tá spotreba oleja ma ani nesere. Majo dal dokopy ten motor dobre a mne sa to teraz nechce robiť znova. Až niekedy hodne neskoršie. Zase si nepotrebujem robiť ďaľšie výdavky, ktoré môžu počkať. Na Nikole sú závažnejšie veci, ktoré by bolo dobré spraviť. Alebo: NEHAS, ČO ŤA NEPÁLI

Napsal: pon led 28, 2008 10:25
od Majo
Sid píše:... semeringy ventilov: Do odstraňovania tejto závady sme neni nieaký žhaví lebo:
1. Ešte sme si nekúpili momentový kľúč
2. pod hlavou, parohami a výfukom sú nové tesnenia zo starých zásob a bolo by ich škoda kvôli tomu znehodnotiť, radšej dolievať olej. Ono to nieje až také hrozné. Však s odhláseným autom aj tak extra dlhé trasy nenajazdíš.
1.Momentovy kluc Vam mozem pozicat. Vsak ja sa zase zastavim ked pojdem "okolo" :-D
2. na co zhadzovat hlavu a nedajboze parohy, ci vyfuk?? Zhodis viko ventilov, sundas retaz aj s vackovym kolesom, das dole vacku. Vysroubujes sviecku na 1.valci, natocis motor do polohy aby bol piest v HU, vyrobis si zahnuty drotik na podopretie ventilov cez otvor pre sviecku. Das dole vahadla s pruzinami, vytrieskas kladivom ventilove pruziny, vymykas von co tam ostalo po starych guferach, natlacis nove, potom zalozis naspat pruziny(to je najvacsia a jedina veda), nahadzes spat vahadla/v rovnakom poradi ako boli/, potom prejdes k vaclu c.4 a spravis to iste. Potom 2. a 3. valec, tam si treba opat pretocit motor aby boli piesty hore, urobis, zalozis vacku, retaz, viko, sviecky a vrrrrrrm....

Napsal: pon led 28, 2008 21:53
od Sid
Zase sa budeš musieť zastaviť a priučiť nás novej veci :D Dúfam, že už si našiel okrem toho panelu viac nepotrebných krámov, čo si sľúbil darovať :D Potom mi daj vedieťdostatočne vopred, že mám kúpiť guferá. Ináč máme aj ten kľúč na ventily v garáži aj sme s ním minule maturovali na jednej hlave, ale ani zaboha sme neprišli na to, ako ho použiť :oops: No čo už... Motory niesú naša silná stránka :(

Napsal: pon led 28, 2008 22:19
od Majo
nuz... to budem musiet mat tu cestu skoro rano a vela casu :mrgreen:

Napsal: úte led 29, 2008 21:17
od Sid
Nemyslím, že aby si to robil. Taká drzosť by ma nikdy nenepadla :D Len dohliadol, aby sme niečo nezvorali Ďaľší problém je to, že by si musel mať cestu cez víkend, lebo 5 z 10 prac. dní mám zváračský kurz a prídem domov cca o 19:00 A tých 5 dní je Striedavo. Tento týždeň už nič, potom Pondelok, Utorok, Streda a na ďalší týždeň Štvrtok, Piatok. Potom zase odznova až do Marca :oops:

P.S: Nemusia sa potom nastaviť aj rozvody a načasovať ventily, keď sa zhodí rozvodové koleso. :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: :lol: A najväčší problém je drót. Všetky také pevnejšie skončili v šrote :roll: :dark1:

Napsal: stř led 30, 2008 12:12
od Majo
:lol: exoti :lol:
neviem kedy budem mat aj ja cas, ale ak zhodis retaz s rozvodovym kolesom tak retaz stelovat nemusis/jedine tak napnutie/ a ventily... no malo by sa ale ja som prasak a drzim sa hesla, ked boli dobre predtym, tak si znovu sadnu na povodne miesto, skor ci neskor, a stelovanie by sa robilo na nesadnutych.....

Napsal: stř led 30, 2008 21:48
od Sid
Takže zatiaľ sme vymenili sklíčko na cúvaciom svetle a nastriekali 2 zimné kolesá, stačí ich už len previesť z garáže k Nikole (asi tak 7 km)