Stránka 6 z 12

Re: palubní počítač

Napsal: pon led 16, 2012 14:28
od Petr HC
To Stano 112- piny 9 a 18 na konektoru IMO se propojují v případě, že IMO nefunguje nebo chybí a je třeba provést diagnostiku pomocí programu na PC nebo spec. diagnostickým přístrojem.

Re: palubní počítač

Napsal: pon led 16, 2012 15:50
od stano112
aha a kde sa prosím ťa nachádza ten konektor IMO?

Re: palubní počítač

Napsal: pon led 16, 2012 16:11
od Petr HC
Pod krytem se strany spolujezdce viz: http://www.chiptuner.ru/content/connect obr. vpravo nahoře.

Re: palubní počítač

Napsal: pon led 16, 2012 17:18
od zelvotron
stano112 píše:Díky mirozv,ja mám ten návod na obsluhu a montáž v originál knižku v slovenskom jazyku,ale je tam schéma na montáž na 10 pinovú konektor vývod M,ktorý ja zrejme nemám,našiel som len 16pinový pod volantom a na ten nereaguje ani na jeden pin.
No slovenský návod jsem neviděl, ale pokud je to podobný jako český, tak v tom většina věcí oproti ruskému chyběla:

Kód: Vybrat vše

3.9 Выбор типа ЭБУ
Компьютер может быть установлен на автомобили с двигателями оснащенными различными типами ЭБУ.
Для выбора типа ЭБУ необходимо войти в режим индикации параметров ЭБУ (при отсутствии связи с ЭБУ на индикаторе компьютера будут высвечиваться символы Рс.— и мигающий символ колокольчика), нажать и удерживать клавишу     в течение 2с до появления на индикаторе символов
ECU (ЭБУ) и мигающей цифры определяющей тип ЭБУ.
Клавишами + или – выбрать требуемый тип ЭБУ и выйти из режима нажав клавишу  .  Для установления связи с новым типом ЭБУ - выключить и затем  включить зажигание.
В компьютере определены следующие типы ЭБУ:
ECU.0 - ЭБУ типа М1.5.4 фирмы BOSCH.
ECU.1 - ЭБУ типа М1.5.4N фирмы BOSCH или Январь 5.1.
ECU.2 – ЭБУ типа МР7.0 для норм Евро2 имеющий на контакте 32 калиброванный  сигнал расхода топлива.
ECU.3 – ЭБУ типа МР7.0 для норм Евро3 имеющий на контакте 32 калиброванный  сигнал расхода топлива.
ECU.4 – ЭБУ типа МР7.0 для норм Евро2 не имеющий калиброванного сигнала расхода топлива. Расход топлива вычисляется по  значениям переменных  ЭБУ.
ECU.5 – ЭБУ типа МР7.0 для норм Евро3 не имеющий калиброванного сигнала расхода топлива. Расход топлива вычисляется по  значениям переменных  ЭБУ.
ECU.6 – ЭБУ типа «МИКАС», 301.3763 000-01 для автомобилей ГАЗ 3110, ГАЗ 3102, «Газель».
Примечание - Для ЭБУ типов ECU.4 – ECU.6 в режимах индикации кодов неисправностей и кодов идентификационных данных не производится измерения расхода топлива, поэтому рекомендуется использовать эти режимы индикации при заглушенном двигателе и включенном зажигании. Перед проведением диагностических операций на станции техобслуживания необходимо переключить компьютер на другой тип ЭБУ (например ECU.0) и выйти из режима диагностики или отключить от шины диагностики автомобиля сигнал K-line (контакт 2 колодки компьютера).

Re: palubní počítač

Napsal: úte led 17, 2012 16:17
od mirozv
Mám asi nejaký divný PP lebo mne v tom režime vypisuje hento Tie znaky pred tou pomlčkou a "otáznikom" rolujú. ECU sa mi da meniš len 0 a 1. Asi nejaká staršia verzia

Re: palubní počítač

Napsal: úte led 17, 2012 19:03
od zelvotron
A zapojil jsi už tu k-line?

Re: palubní počítač

Napsal: úte led 17, 2012 20:13
od mirozv
Robil som také pokusy ešte keď bolo vonku teplo. :D Mal som natiahnutý kábel z OBD zásuvky do konektora PP, ale stále to bolo rovnaké. Viem sa s ladou porozprávať cez notebook, tak ma to veľmi netrápi. :D

Re: palubní počítač

Napsal: úte led 17, 2012 20:56
od stano112
Ďakujem všetkým za rady,ale nepomohol som si...oprášil som trochu azbuku a sláva už viem prepínať ECU-dík zelvotron!Ale bohužiaľ som prípad mirazv,lebo ide prepínať len ECU 0 a 1,takže mi to vypisuje stále to isté,čo tu nafotil mirozv.Ale ešte raz ďakujem za rady.PetrHC tebe tiež dík,ale z toho obrázku nie je zrejmé,ktorý konektor je od imobilizéra...to som vedel už dávnejšie kde je RJ aj s tromi relátkami pod ňou,ale ten konektor...?Ozaj ako zistím či mám EURO 1,2,3 a rok poprípade mesiac výroby auta? VIN XTA21120020097011.

Re: palubní počítač

Napsal: úte led 17, 2012 21:42
od mirozv
Stano112 EURO3 má dve lambdy. Druhá je za katom.

Re: palubní počítač

Napsal: úte led 17, 2012 22:06
od stano112
pre Mirozv

tak potom ju mám...EURO 3. a takto...píšeš že vieš komunikovať z tvojim vazidlom cez notebook...vedel by si my poradiť ako na to? eventuelne ak si zo Zvolena tak ja z Jatova okr NZ a po R1 to mám k tebe za hodinku...

Re: palubní počítač

Napsal: stř led 18, 2012 18:42
od mirozv
Stano112 Viac o diagnostike aj cez PC nájdeš tu: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=270. Môžme niekedy spáchať "minizraz" , ale to sme už trochu mimo tému.

Re: palubní počítač

Napsal: čtv led 19, 2012 10:08
od stano112
Už sa teším!Tak teda najprv objednať ten kábel OBD2 a potom asi aj niečo do PC že?Predpokladám že aj ty máš euro 3...

Re: palubní počítač

Napsal: pát úno 03, 2012 12:53
od JakubN
Zima jak v Rusku - zapněte si zvuk :-).

http://www.facebook.com/photo.php?v=230054203749654

Re: palubní počítač

Napsal: pát úno 03, 2012 19:19
od zelvotron
Na mým Štatu se taky v mrazu takhle pomalu překresluje displej :) A co ten olej :-P

Re: palubní počítač

Napsal: pát úno 03, 2012 21:27
od JakubN
zelvotron píše: A co ten olej :-P
Kontrolka oleje svítí imrvere bez ohledu na stav ojele - asi špatný čidlo.

Jinak při aktuálních teplotách funguje bezproblémově i klimatizace :-).