Stránka 6 z 32
Napsal: sob led 12, 2008 21:22
od tavri
dmatej píše:...Koukal jsem na Kamy a přišly mi sjeté zevnitř, tak jsem se dneska sebral, vzal pásmo a Jarušku a zkoušeli jsme zatím "nahrubo" přeměřit sbíhavost - předpokládal jsem rozbíhavost, ale ouha, je tam sbíhavost (vyšla cca 3-8mm, což je blbost, v Sadské vycházela kolem 1mm; nesnažili jsme se o velkou přesnost, bylo mokro - každopádně tam určitě není rozbíhavost).
Pak jsme se tedy sebrali a šel jsem se kouknout na Kamy. Záhada byla víceméně rozřešena - Kamy se sjíždějí nerovnoměrně, zvlášť na vnitřku. Kousek byl vnitřek stejný jako vnějšek, kousek sjetý víc.
...Geometrii časem někde nechám přeměřit, ale myslím, že je v pořádku....
Jak to dopadlo? Dělal jsi ještě nějaké pokusy? Co ten senzorový zázrak u pana Nedbala v servisu? Věříš tomu nebo plánuješ jet někam na poctivou optickou geometrii?
Napsal: ned led 13, 2008 19:51
od paves
tak kolik mas uz najeto? ja necelejch 26000 takze me za chvili ceka 30000 garance, to jsem zvedavej co se zase bude dit, cvicne se zeptam na mlhovky a uvidim

Napsal: ned led 13, 2008 20:02
od Laďuša
Já vím, mohu prozradit?
Najeto má asi 21 nebo 22000, tak ňák...
Ale teda chválim dostatek místa vzadu

Napsal: ned led 13, 2008 22:54
od Ondra
Erik píše:paves píše:me se zda ze moje prevodovka dela neskutecnej kraval, kdyz davam dvojku rychleji tak jde pres zuby

To jsou synchrony na dvojce. Jestli je to stejné, jako u mé 2111, tak to dělá jen při řazení nahory (z jedničky). Při podřazování je to v pohodě.
Mně to nedělá kravál, ale směrem nahoru (jen u dvojky) jde řazení poněkud hůř než ostatní. Na začátku mi bylo řečeno, že se to usadí... no, možná trochu... Ale uklidnilo mě, že to nedělá jen mně.

Napsal: pon led 14, 2008 07:59
od honzat
To samé dělá mně. Převodovka jak u š 120 po 100 000 km.
Napsal: pon led 14, 2008 20:42
od dmatej
Převodovka chroupe při brždění motorem, časem se to ale trochu zlepšilo. Dvojka mi jde naprosto bez problémů, stejně jako ostatní kvalty, ale píská jak Blahoutovi
tavri: Nechal jsem to být, GoodYeary se sjíždějí rovnoměrně, zdá se. Kamy jsou šišaté, koukal jsem se na běhoun a co kus, to jiná hloubka. Pěkný šmejd, ani se nedivím, že se při 80 klepal volant, i když byly čerstvě vyvážené. Jestli je někdo chce, nechám mu je za odvoz, resp. za zaplacení zutí (ale disky si nechám

).
Najeto je teď cca 21800 km, koupil jsem olejovej filtr a olej, ale ještě jsem se nedostal k výměně. Auto docela honím, tak bych ten olej radši vyměnil dřív. Ok OIL v Plzni opět zabodoval, byl jsem u Citroen-Lada v Jateční neměli ani katalog, natož díly. Chlapík v OKOilu šáhnul pod stůl pro katalogy a za 2 minuty jsem měl všechno
Jinak mi praskla nádržka na ostřikovače, to už jsem asi psal - někdy v létě. Je to malinká prasklinka nad tím dlouhým úchytem směrem ke kabině. Teče to jen když se naplní celá, na jaře to zalepím.
Někdo z pasažérů mi vzadu vytrhl ten držák na zámky pásů (tu zbytečnou "parádu" uchycenou do potahu opěradla), takže nakonec přece jen koupím potahy.
Spotřeba chladící kapaliny i oleje je nulanulanic.
Občas mi něco bouchá, napadá mě křivý kotouč/buben, možná ta nádržka - tu jsem teď podložil hadrem, vypadá to, že se to trochu zklidnilo, resp. ten zvuk se změnil (možná byly dva?). Uvidím zítra, jedu zase do práglu.
Napsal: pon led 14, 2008 20:50
od Erik
dmatej: bojím se, že tu nádržku na ostřikovače nezalepíš. Pokoušel jsem se o to u 2111 několik let a pak jsem si musel koupit novou...
Napsal: pon led 14, 2008 20:58
od Štěpán
A co takhle se ji pokusit zavařit trafopákou. Teda pokuď je to vhodný plast.
Napsal: pon led 14, 2008 21:28
od dmatej
V lepení děr mám praxi

Uvidím, zatím bych hádal jako první šanci chemopren, druhá bude laminát. Trafopájka je brutální řešení, z toho už jsem vyrostl - obvykle to pak zase praskne a ničím jiným se to už lepit nedá

Napsal: pon led 14, 2008 23:22
od utia
Vodovzdorny chemopren, lepil jsem nadrzku ostrikovacu v samare a zatim drzi v pohode

Napsal: úte led 15, 2008 09:21
od zelvotron
dmatej píše:Jinak mi praskla nádržka na ostřikovače, to už jsem asi psal - někdy v létě. Je to malinká prasklinka nad tím dlouhým úchytem směrem ke kabině. Teče to jen když se naplní celá, na jaře to zalepím.
Hm, takže to je stejný jako na desítkový řadě, taky pod horním úchytem, zdá se, že to eště vazovci nepořešili
Jenom mi nějak uniká smysl, proč to chceš lepit, snad záruka, ne?

Napsal: úte led 15, 2008 10:24
od honzat
Už mám připravenou nádržku z golfa (až mi praskne), je sice menší, ale myslím, že tam (112) půjde.
Napsal: úte led 15, 2008 10:30
od dmatej
zelvotron - nikoliv, me praskla NAD horní úchytem "pokud se dá nazvat horním, zkrátka blíž kabině), resp. nevím jak je to u 211x, ale tady je jeden šroubek vpředu a potom takový plastový "puntík", nad ním je neviditelná prasklinka - je poznat, že to tam teče ... asi nádržku radši vyfotím.
Jinak bouchání přestalo - asi to dělala fakt ta nádržka, stačilo za ní nacpat kus hadru.
Napsal: úte led 15, 2008 10:36
od zelvotron
dmatej: jj, to sem myslel, je to jakoby okolo toho plastovýho puntíku, to je asi podobný, mě to prdlo okolo toho "puntíku"
být tebou tak se na lepení vyprdnu a vyreklamuju to, lepení si schovej za rok a půl

Napsal: úte led 15, 2008 10:49
od dmatej
Reklamace = zdržení a nejistota kvalitní opravy (u jakéhokoliv auta). Pokud by toho bylo ale víc, určitě to přibude na seznamu.