Jak to dopadlo? Dělal jsi ještě nějaké pokusy? Co ten senzorový zázrak u pana Nedbala v servisu? Věříš tomu nebo plánuješ jet někam na poctivou optickou geometrii?dmatej píše:...Koukal jsem na Kamy a přišly mi sjeté zevnitř, tak jsem se dneska sebral, vzal pásmo a Jarušku a zkoušeli jsme zatím "nahrubo" přeměřit sbíhavost - předpokládal jsem rozbíhavost, ale ouha, je tam sbíhavost (vyšla cca 3-8mm, což je blbost, v Sadské vycházela kolem 1mm; nesnažili jsme se o velkou přesnost, bylo mokro - každopádně tam určitě není rozbíhavost).
Pak jsme se tedy sebrali a šel jsem se kouknout na Kamy. Záhada byla víceméně rozřešena - Kamy se sjíždějí nerovnoměrně, zvlášť na vnitřku. Kousek byl vnitřek stejný jako vnějšek, kousek sjetý víc.
...Geometrii časem někde nechám přeměřit, ale myslím, že je v pořádku....
Beruška
Moderátor: Moderátoři
Fabia 3, 02/2018 1.0 MPI 55 kW Ambition Plus
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já vím, mohu prozradit?
Najeto má asi 21 nebo 22000, tak ňák...
Ale teda chválim dostatek místa vzadu
Najeto má asi 21 nebo 22000, tak ňák...

Ale teda chválim dostatek místa vzadu

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Mně to nedělá kravál, ale směrem nahoru (jen u dvojky) jde řazení poněkud hůř než ostatní. Na začátku mi bylo řečeno, že se to usadí... no, možná trochu... Ale uklidnilo mě, že to nedělá jen mně.Erik píše:To jsou synchrony na dvojce. Jestli je to stejné, jako u mé 2111, tak to dělá jen při řazení nahory (z jedničky). Při podřazování je to v pohodě.paves píše:me se zda ze moje prevodovka dela neskutecnej kraval, kdyz davam dvojku rychleji tak jde pres zuby

LADA 2111 40 T, 1,6 - 16V, r. v. 2005, LPG (2005-2012)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka chroupe při brždění motorem, časem se to ale trochu zlepšilo. Dvojka mi jde naprosto bez problémů, stejně jako ostatní kvalty, ale píská jak Blahoutovi 
tavri: Nechal jsem to být, GoodYeary se sjíždějí rovnoměrně, zdá se. Kamy jsou šišaté, koukal jsem se na běhoun a co kus, to jiná hloubka. Pěkný šmejd, ani se nedivím, že se při 80 klepal volant, i když byly čerstvě vyvážené. Jestli je někdo chce, nechám mu je za odvoz, resp. za zaplacení zutí (ale disky si nechám
).
Najeto je teď cca 21800 km, koupil jsem olejovej filtr a olej, ale ještě jsem se nedostal k výměně. Auto docela honím, tak bych ten olej radši vyměnil dřív. Ok OIL v Plzni opět zabodoval, byl jsem u Citroen-Lada v Jateční neměli ani katalog, natož díly. Chlapík v OKOilu šáhnul pod stůl pro katalogy a za 2 minuty jsem měl všechno
Jinak mi praskla nádržka na ostřikovače, to už jsem asi psal - někdy v létě. Je to malinká prasklinka nad tím dlouhým úchytem směrem ke kabině. Teče to jen když se naplní celá, na jaře to zalepím.
Někdo z pasažérů mi vzadu vytrhl ten držák na zámky pásů (tu zbytečnou "parádu" uchycenou do potahu opěradla), takže nakonec přece jen koupím potahy.
Spotřeba chladící kapaliny i oleje je nulanulanic.
Občas mi něco bouchá, napadá mě křivý kotouč/buben, možná ta nádržka - tu jsem teď podložil hadrem, vypadá to, že se to trochu zklidnilo, resp. ten zvuk se změnil (možná byly dva?). Uvidím zítra, jedu zase do práglu.

tavri: Nechal jsem to být, GoodYeary se sjíždějí rovnoměrně, zdá se. Kamy jsou šišaté, koukal jsem se na běhoun a co kus, to jiná hloubka. Pěkný šmejd, ani se nedivím, že se při 80 klepal volant, i když byly čerstvě vyvážené. Jestli je někdo chce, nechám mu je za odvoz, resp. za zaplacení zutí (ale disky si nechám

Najeto je teď cca 21800 km, koupil jsem olejovej filtr a olej, ale ještě jsem se nedostal k výměně. Auto docela honím, tak bych ten olej radši vyměnil dřív. Ok OIL v Plzni opět zabodoval, byl jsem u Citroen-Lada v Jateční neměli ani katalog, natož díly. Chlapík v OKOilu šáhnul pod stůl pro katalogy a za 2 minuty jsem měl všechno

Jinak mi praskla nádržka na ostřikovače, to už jsem asi psal - někdy v létě. Je to malinká prasklinka nad tím dlouhým úchytem směrem ke kabině. Teče to jen když se naplní celá, na jaře to zalepím.
Někdo z pasažérů mi vzadu vytrhl ten držák na zámky pásů (tu zbytečnou "parádu" uchycenou do potahu opěradla), takže nakonec přece jen koupím potahy.
Spotřeba chladící kapaliny i oleje je nulanulanic.
Občas mi něco bouchá, napadá mě křivý kotouč/buben, možná ta nádržka - tu jsem teď podložil hadrem, vypadá to, že se to trochu zklidnilo, resp. ten zvuk se změnil (možná byly dva?). Uvidím zítra, jedu zase do práglu.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
dmatej: bojím se, že tu nádržku na ostřikovače nezalepíš. Pokoušel jsem se o to u 2111 několik let a pak jsem si musel koupit novou...
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Hm, takže to je stejný jako na desítkový řadě, taky pod horním úchytem, zdá se, že to eště vazovci nepořešilidmatej píše:Jinak mi praskla nádržka na ostřikovače, to už jsem asi psal - někdy v létě. Je to malinká prasklinka nad tím dlouhým úchytem směrem ke kabině. Teče to jen když se naplní celá, na jaře to zalepím.

Jenom mi nějak uniká smysl, proč to chceš lepit, snad záruka, ne?

21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
zelvotron - nikoliv, me praskla NAD horní úchytem "pokud se dá nazvat horním, zkrátka blíž kabině), resp. nevím jak je to u 211x, ale tady je jeden šroubek vpředu a potom takový plastový "puntík", nad ním je neviditelná prasklinka - je poznat, že to tam teče ... asi nádržku radši vyfotím.
Jinak bouchání přestalo - asi to dělala fakt ta nádržka, stačilo za ní nacpat kus hadru.
Jinak bouchání přestalo - asi to dělala fakt ta nádržka, stačilo za ní nacpat kus hadru.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).