proto zaujímám stanovisko mrtvej brouk a čekám, až to pochopí a rozebere a furt se nic neděje...příčin může být více, ale z venku se to nepozná...Trevor píše:Niekori proste nepochopia ze pisanim na forum sa to neopravi takze co je prava pricina sa zisti az ked sa to rozobere
5Q
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Mám otázku. Začalo sa mi ozývať z prevodovky taký jemný klepavý zvuk. Počuť to keď auto stojí a nie je stlačená spojka, tak isto to počuť aj keď sa pohybuje auto, stlačím spojku a skúsim hodiť rýchlosť, tak to tiež počuť. Potom počas jazdy to počuť na 1,2 viac, na 3-ke menej, na 4,5 to nepočuť. Čo by to mohlo byť ? Nejaké ložisko ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Problém vyriešený. Bola povolená predlohová hriadeľ.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 5Q
Prosím, moderátoři, prvních deset stran tohoto tématu jsou plná pindání o ničem. Nešlo by to zmoderovat tak na 2-3 strany? Prošel jsem asi 4 témata a nemůžu najít, jak velké vůle jsou přépustné mezi vidličkou a přesuvníkem, resp. jaké jsou správné rozměry. Mám na stole rozebranou pětikvaltku a pomalu hledám špiony, abych změřil vůle, než to rozeberu celé zbytečně. Asi bych měl ještě hledat v Pátračově nebo Kokolokově tématu, zkusím to, nicméně funkce Hledat tam správná hesla nenalezla...
Dík
EDIT:
Tak už jsem našel vodítko jak jsou asi ty míry... byť na ojeté převodovce.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... a&start=24
kromě toho, prý má mít nová vidlička 7mm. Furt nevím ten přesuvník, jakou má mít drážku.
Takže k mojí pětikvaltce. Nikdy jsem ji nejel, takže nevím, jaký měla projev. Podle prodejce snad nehučela
No, takže jsem ji otevřel, vyžbrndal zbyteček oleje, spíše utřel dno skříně a tak něja očesal skříň abych umožnil prohlídku součástí, aspoň trošku.
Povrchy zubů mají na sobě ťupky nečistot a drobounké bodové opotřebení, řekl bych zanedbatelné. Tak nějak na nich nevidím změnu tvaru, to by už bylo špatné - podle dílenské příručky je vůle v záběru zubů jmenovitě 5 stovek až desetina, mez opotřebení je 15 stovek. Tuto jsem změřil lístkem pouze na pětce, kam se mi vešel lístek 0.25, šel těsně a další jsem už neměl.
Vůle mezi přesuvníkem a vidličkou:
na stupních 1-2 je 1.25mm,
na stupních 3-4 je 0.7mm,
na pětce 0.85 a
na R je 0.7mm
Olej - Převodovka byla vypuštěná, takže jsem opravdu jen vytíral, resp. po sundání deklu vylil panáka toho zbytku, co se tam válel a ještě jsem s ním víceméně utřel úsady z boků skříně, kam jsem dosáhnul prstama s ubrouskem. Mám z toho fotky. olej , kde byla hladina byl červený, průzračný a podle toho kudy tekl, sebou bral kaly úsad kovového - otěrového vzhledu. Na dně deklu byla usada opět kovového otěru, šlo to normálně utřít. Na zátce je kopeček, viz foto. V práci můžu odvážit jakou hmotnost má ten bordel na zátce, není to problém.
Spekuluju nad tím co to byl za olej a co je příčinou ojetí těch přesuvníků. Z předešlých diskuzí jsem vydestiloval informaci, že když je vše na svém místě, úchyty drží, segerovky, kroužky taky a i ten opěrnej kroužek je dobrej, tak je příčina ojetí blbej olej a blbé zacházení.
Doteď jsem nevěděl, jestli vyndávat hřídele ven - po zjištění vůlí na přesuvnících spíš ano, vyndat, pak půjde vidět ze které strany se to ojelo víc. Třeba to jezdilo celoročně a holt tam někdo mockrát rval tu dvojku za studena s tuhým olejem a moc mu to nešlo No a co ta pětka...
Otázky:
Měřil jste někdo vůle v záběrech zubů, nebo jste se spokojili s okometrickým posouzením? - Jestli mám s čím prorovnávat, nebo to nemá smysl řešit.
Čím vypláchnout převodovku, resp čím umýt díly? Technickým benzinem? na všech površích je vrstvička úsad.
Vůle v ložiscích - nenahmatal jsem žádné, resp. jediná vůlekterá tam je subjektivně zjistitelná, je uložení ložiska mrkve.
Měnili byste ložiska, která vypadají na oko zdravě, zvlášť ve světle pověstí o kvalitě nových dílů? Já radši ne. A co v případě vidliček? To je asi nutnost.
Jak poznám starý a nový typ pětikvaltky? Stará prý pasuje na 4q zadní držák a silentblok.
Dík
EDIT:
Tak už jsem našel vodítko jak jsou asi ty míry... byť na ojeté převodovce.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... a&start=24
kromě toho, prý má mít nová vidlička 7mm. Furt nevím ten přesuvník, jakou má mít drážku.
Takže k mojí pětikvaltce. Nikdy jsem ji nejel, takže nevím, jaký měla projev. Podle prodejce snad nehučela
No, takže jsem ji otevřel, vyžbrndal zbyteček oleje, spíše utřel dno skříně a tak něja očesal skříň abych umožnil prohlídku součástí, aspoň trošku.
Povrchy zubů mají na sobě ťupky nečistot a drobounké bodové opotřebení, řekl bych zanedbatelné. Tak nějak na nich nevidím změnu tvaru, to by už bylo špatné - podle dílenské příručky je vůle v záběru zubů jmenovitě 5 stovek až desetina, mez opotřebení je 15 stovek. Tuto jsem změřil lístkem pouze na pětce, kam se mi vešel lístek 0.25, šel těsně a další jsem už neměl.
Vůle mezi přesuvníkem a vidličkou:
na stupních 1-2 je 1.25mm,
na stupních 3-4 je 0.7mm,
na pětce 0.85 a
na R je 0.7mm
Olej - Převodovka byla vypuštěná, takže jsem opravdu jen vytíral, resp. po sundání deklu vylil panáka toho zbytku, co se tam válel a ještě jsem s ním víceméně utřel úsady z boků skříně, kam jsem dosáhnul prstama s ubrouskem. Mám z toho fotky. olej , kde byla hladina byl červený, průzračný a podle toho kudy tekl, sebou bral kaly úsad kovového - otěrového vzhledu. Na dně deklu byla usada opět kovového otěru, šlo to normálně utřít. Na zátce je kopeček, viz foto. V práci můžu odvážit jakou hmotnost má ten bordel na zátce, není to problém.
Spekuluju nad tím co to byl za olej a co je příčinou ojetí těch přesuvníků. Z předešlých diskuzí jsem vydestiloval informaci, že když je vše na svém místě, úchyty drží, segerovky, kroužky taky a i ten opěrnej kroužek je dobrej, tak je příčina ojetí blbej olej a blbé zacházení.
Doteď jsem nevěděl, jestli vyndávat hřídele ven - po zjištění vůlí na přesuvnících spíš ano, vyndat, pak půjde vidět ze které strany se to ojelo víc. Třeba to jezdilo celoročně a holt tam někdo mockrát rval tu dvojku za studena s tuhým olejem a moc mu to nešlo No a co ta pětka...
Otázky:
Měřil jste někdo vůle v záběrech zubů, nebo jste se spokojili s okometrickým posouzením? - Jestli mám s čím prorovnávat, nebo to nemá smysl řešit.
Čím vypláchnout převodovku, resp čím umýt díly? Technickým benzinem? na všech površích je vrstvička úsad.
Vůle v ložiscích - nenahmatal jsem žádné, resp. jediná vůlekterá tam je subjektivně zjistitelná, je uložení ložiska mrkve.
Měnili byste ložiska, která vypadají na oko zdravě, zvlášť ve světle pověstí o kvalitě nových dílů? Já radši ne. A co v případě vidliček? To je asi nutnost.
Jak poznám starý a nový typ pětikvaltky? Stará prý pasuje na 4q zadní držák a silentblok.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 5Q
Tak já doplním nějaké informace.
Vidlička 1-2 má sílu 7.3mm, více ojetá je ze strany jedničky, ze strany dvojky jen jakoby přišla o "chlupy"
Vidlička 3-4 má sílu 7.1 -7.2, více ojetá je zase z opačné strany. Druhá je poměrně pěkná.
Vidlička 5ky má 7.3 - 7.4mm, celkem pěkná a vidlička R má 7.4mm a je dost pěkná.
Myslím, že původní síla vidličky myla zhruba kolem 7.5mm.
Přesuvník 1-2 měl nejspíš původně drážku 7.5mm, teď má vyjeotu drážku asi 7.8 - 8mm středem.
Přesuvník 3-4 má asi 7.5 - 8mm drážku
Pětkový přesuvník má drážku 8mm a R přesuvník - kolečko má drážku 8mm absolutně rovnou bez poškození.
Fotky jsou zde: http://mkbrno.rajce.net/petikvaltka
Omluvte horší kvalitu prosím.
No a ještě poznatky z demontáže.
- Převodovka měla povolenou matici na výstupní hřídeli převodovky, šla rukou. Pojistný kroužek nebyl protčený, ale už měl ty výstupky trochu pokousané.
- Zajišťovací šroub pětkového kola šel povolit skoro bez použití síly.
- Na pětkovém kole jsem si všiml uštíplé hranky.
- Ložiska zadního víka jsem zatím nedemontoval, dá se tam čekat zrada?
- Všechna ložiska ze skříně chodí tak nějak tiše, přiměřeně, vůle v prstech necitelné, jakoby žádné nebyly.
- Ložisko mrkve vepředu hučí v ruce.
- trojkové soukolí, co je na hřídeli pojištěno segerovkou jsem nesundal, musel bych segerovku zlomit jak tam drží.
- Šrouby zajišťovací příložky jsou OK, držely všechny stejně.
- Hnaný hřídel má vyštíplou hranu drážky pro pero pětkového kola (nebo spíš jeho náboje).
Nemám techničák a natural čuchat nechci, takže pokračování příště.
co kdybych va všech poškozených dílech zabrousil ostré hrany, aby se poškození nešířilo? Nic tím nepokazím ne?
Vidlička 1-2 má sílu 7.3mm, více ojetá je ze strany jedničky, ze strany dvojky jen jakoby přišla o "chlupy"
Vidlička 3-4 má sílu 7.1 -7.2, více ojetá je zase z opačné strany. Druhá je poměrně pěkná.
Vidlička 5ky má 7.3 - 7.4mm, celkem pěkná a vidlička R má 7.4mm a je dost pěkná.
Myslím, že původní síla vidličky myla zhruba kolem 7.5mm.
Přesuvník 1-2 měl nejspíš původně drážku 7.5mm, teď má vyjeotu drážku asi 7.8 - 8mm středem.
Přesuvník 3-4 má asi 7.5 - 8mm drážku
Pětkový přesuvník má drážku 8mm a R přesuvník - kolečko má drážku 8mm absolutně rovnou bez poškození.
Fotky jsou zde: http://mkbrno.rajce.net/petikvaltka
Omluvte horší kvalitu prosím.
No a ještě poznatky z demontáže.
- Převodovka měla povolenou matici na výstupní hřídeli převodovky, šla rukou. Pojistný kroužek nebyl protčený, ale už měl ty výstupky trochu pokousané.
- Zajišťovací šroub pětkového kola šel povolit skoro bez použití síly.
- Na pětkovém kole jsem si všiml uštíplé hranky.
- Ložiska zadního víka jsem zatím nedemontoval, dá se tam čekat zrada?
- Všechna ložiska ze skříně chodí tak nějak tiše, přiměřeně, vůle v prstech necitelné, jakoby žádné nebyly.
- Ložisko mrkve vepředu hučí v ruce.
- trojkové soukolí, co je na hřídeli pojištěno segerovkou jsem nesundal, musel bych segerovku zlomit jak tam drží.
- Šrouby zajišťovací příložky jsou OK, držely všechny stejně.
- Hnaný hřídel má vyštíplou hranu drážky pro pero pětkového kola (nebo spíš jeho náboje).
Nemám techničák a natural čuchat nechci, takže pokračování příště.
co kdybych va všech poškozených dílech zabrousil ostré hrany, aby se poškození nešířilo? Nic tím nepokazím ne?
Re: 5Q
No ktomu mam len jednu pripomienku, neviem cim to chces cistit ale problem je ten ze vsetok bordel z prevodovky teraz mas alebo budes mat natrepany v loziskach, ako si na tom loziska to zistis pod mikroskopom ? Osobne ked vidim co obnasa demontaz, a rozobratie prevodovky by som dal nove lzoiska. Na druhej strane mal som vonku lozisko z prevodovky a vole na nom boli obdivhodne v dobrom a to malo najadenych 250tkm
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 5Q
Díky za první reakci.
Máš pravdu v tom, že to mám zasraté. Ale dával jsem si záležet, aby se mi do skříně nedostalo nic zvenku a upřímně i uvnitř to nebylo čisté. Zatím jsou díly jen otřené hadrem. Na všem byl povlak. Všechny díly včetně ložiek budu koupat v benzinu a pokud možno, čistit vzduchem. Pak properu vše ostatní. Skříň ale asi jen zevnitř, anebo zkusím na venek Arvu, jestli to půjde dolů. Špína co drží mi tam nespadne. Kuchání jsem dělal tak jako se u nás dělá kapr - patery noviny a po každé etapě sundat vrstvu s bincem a vyhodit a zase je čisto - podobně budu i skládat.
Mám strach z kvality nových ložisek, proto bych rád měnil jen to na mrkvi které je hlučné. No ale zvážím to.
největší problém mám s posouzením opotřebení. Hlavně těch přesuvníků a vidliček - ty totiž můžu relativně snadno měnit.
Hmm, jdu zkusit tu arvu , třeba si tím pomůžu.
Máš pravdu v tom, že to mám zasraté. Ale dával jsem si záležet, aby se mi do skříně nedostalo nic zvenku a upřímně i uvnitř to nebylo čisté. Zatím jsou díly jen otřené hadrem. Na všem byl povlak. Všechny díly včetně ložiek budu koupat v benzinu a pokud možno, čistit vzduchem. Pak properu vše ostatní. Skříň ale asi jen zevnitř, anebo zkusím na venek Arvu, jestli to půjde dolů. Špína co drží mi tam nespadne. Kuchání jsem dělal tak jako se u nás dělá kapr - patery noviny a po každé etapě sundat vrstvu s bincem a vyhodit a zase je čisto - podobně budu i skládat.
Mám strach z kvality nových ložisek, proto bych rád měnil jen to na mrkvi které je hlučné. No ale zvážím to.
největší problém mám s posouzením opotřebení. Hlavně těch přesuvníků a vidliček - ty totiž můžu relativně snadno měnit.
Hmm, jdu zkusit tu arvu , třeba si tím pomůžu.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 5Q
Tak spotřeboval jsem zbytek Arvy - udělala kus práce z nejhoršího, ale až koupím novou, udělám si další kolo na hotovo.
Zabrousil jsem vymačkané hrany zubů na vybraných kolech do tupa a trochu upravil hranu po tom uštípnutí kousku hnané hřídele v drážce pro pero. Myslím, že jsem nepokazil nic moc, aspoň by nemělo tolik hrozit další poškozování. Snad to není volovina. Ještě to není definitivní stav, to až po důkladném omytí prohlídnu na čisto.
Jinak ještě ty ložiska - můžu si je vyčistit v lázni v ultrazvuku. Akorát musím opatrně s chemií, nesmíme do toho lít žádné dryjáky, takže pokud, tak začnu i skončím s acetonem Ale myslím, že vyštěrchání v plechovce by mělo stačit.
Pár obrázků přidáno na rajče.
Zabrousil jsem vymačkané hrany zubů na vybraných kolech do tupa a trochu upravil hranu po tom uštípnutí kousku hnané hřídele v drážce pro pero. Myslím, že jsem nepokazil nic moc, aspoň by nemělo tolik hrozit další poškozování. Snad to není volovina. Ještě to není definitivní stav, to až po důkladném omytí prohlídnu na čisto.
Jinak ještě ty ložiska - můžu si je vyčistit v lázni v ultrazvuku. Akorát musím opatrně s chemií, nesmíme do toho lít žádné dryjáky, takže pokud, tak začnu i skončím s acetonem Ale myslím, že vyštěrchání v plechovce by mělo stačit.
Pár obrázků přidáno na rajče.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: 5Q
Bahýnka celkem dost, osobně jsem tak zabahněnou ještě neměl (vyjma té zadřené), ale jestli to něco znamená?
Celkem mě u takového "perfekcionistického šťourala" jako jako jsi ty zaráží, že jsi tu převodovku než jsi počal kuchat nejdříve pořádně nevypucoval z venčí .
Na hrubé nečistoty je dobré nejdříve mechanicky oškrábat co jde a pak menším štětcem po malých částech do čista. Někdo preferuje nejdříve naftu a pak technický benzín já dělám vše benzínem. Na oddělené hliníkové části skříně pak aplikuji čistič motorů, štětec a horkou sprchu . Sovětský hliník je kvalitní a při rozumě trvající expozici čističi odolává.
A s tím acetonem bych nešel na ložiska s plastovými klecemi.
Celkem mě u takového "perfekcionistického šťourala" jako jako jsi ty zaráží, že jsi tu převodovku než jsi počal kuchat nejdříve pořádně nevypucoval z venčí .
Na hrubé nečistoty je dobré nejdříve mechanicky oškrábat co jde a pak menším štětcem po malých částech do čista. Někdo preferuje nejdříve naftu a pak technický benzín já dělám vše benzínem. Na oddělené hliníkové části skříně pak aplikuji čistič motorů, štětec a horkou sprchu . Sovětský hliník je kvalitní a při rozumě trvající expozici čističi odolává.
A s tím acetonem bych nešel na ložiska s plastovými klecemi.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 5Q
Jo, tak já tak nějak nechtěl po stole vláčet kak velkej kvicht, tak jsem začal česat... Hlavně frému, pak už jsem vzal i spodek za zadek... už to bylo jedno myslím. Hrubého čištění bylo už předtím dost, na stůl to šlo už tak nějak upravené a čistím to teď. Resp. zítra, až dokoupím arvu a techničák. Blbě se mi čisté velké věci, ta fréma samostatně je moje maximum. Budu si muset udělat ve sklepě nějaký dřez na tyhle věci, do koupelny to tahat nesmím ani když nejsou odpůrci doma
No musím říct, že po prvním oplachu arvy a vylití odpadu do kanálu se ozvalo z roury poměrně dlouhé šššssssšššššsšsšsšššsssss... No, snad se nic moc nestalo Jo a horká voda tomu asi taky pomohla. Nakonec je to tak, že když srovnám tvoje fotky frankensteina, nebo té ze sedmičky - teď nevím, tak mám novou převodovku. A právě jsem se bál, abych to nečistil zbytečně Ale stejně budu mít zájem o přebrání toho tvého vršku, jak jsem se bavili. Je šance že bych se prot to stavil u tebe? Šlo by zítra? v kolik? Asi mi to vyjde že se budu ještě vracet do roboty, ale i tak mi to za to stojí. Možná bys mohl mírně porovnat moje naměřené hodnoty s dílama co má, ale nechcu tě otravovat.
No musím říct, že po prvním oplachu arvy a vylití odpadu do kanálu se ozvalo z roury poměrně dlouhé šššssssšššššsšsšsšššsssss... No, snad se nic moc nestalo Jo a horká voda tomu asi taky pomohla. Nakonec je to tak, že když srovnám tvoje fotky frankensteina, nebo té ze sedmičky - teď nevím, tak mám novou převodovku. A právě jsem se bál, abych to nečistil zbytečně Ale stejně budu mít zájem o přebrání toho tvého vršku, jak jsem se bavili. Je šance že bych se prot to stavil u tebe? Šlo by zítra? v kolik? Asi mi to vyjde že se budu ještě vracet do roboty, ale i tak mi to za to stojí. Možná bys mohl mírně porovnat moje naměřené hodnoty s dílama co má, ale nechcu tě otravovat.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: 5Q
Otázkou je kdy se chceš zítra stavit, brnkni předem a řeknu ti jestli to je reálné či nikoliv. Další otázkou je kam veverka zašila sysláty neb z centrálního uložiště pomaličku stahuji věci domů či do popelnice.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: 5Q
Tak já si zavolám, jestli budu zítra zdravej. Díky.
Tak jsem si prošel katalog ND na sedmičku z roku 2005 - ten co tady tak nějak koloval dřív. Na první pohled jsou tu změny oproti staré podobě. Vyberu ty podstatné:
Pružný axiální kroužek na ložisku mrkve - ten co někteří dávají dvakrát, číslo 2101-1701038 (04913) se od 12/2001 nahrazuje kroužkem 2107-1701038 (4913). Už to někdo zmiňoval, že není pružný, ale tvrdý (vymezovací kroužek/podložka).
Jisté díly, které dělají pětikvalit poruchovým jsou nahrazeny tzv. opravnou sadou. Ta nese označení 2123-1700100 a dodává se od 01/2004. Obsahuje nejspíš kolem deseti dílů a bude hodně drahá
Cory, zkusil bys preventivně zjistit cenu balíčku s názvem Komplekt remontnyj KPP 2123-1700100?
Tak jsem si prošel katalog ND na sedmičku z roku 2005 - ten co tady tak nějak koloval dřív. Na první pohled jsou tu změny oproti staré podobě. Vyberu ty podstatné:
Pružný axiální kroužek na ložisku mrkve - ten co někteří dávají dvakrát, číslo 2101-1701038 (04913) se od 12/2001 nahrazuje kroužkem 2107-1701038 (4913). Už to někdo zmiňoval, že není pružný, ale tvrdý (vymezovací kroužek/podložka).
Jisté díly, které dělají pětikvalit poruchovým jsou nahrazeny tzv. opravnou sadou. Ta nese označení 2123-1700100 a dodává se od 01/2004. Obsahuje nejspíš kolem deseti dílů a bude hodně drahá
Cory, zkusil bys preventivně zjistit cenu balíčku s názvem Komplekt remontnyj KPP 2123-1700100?