Stránka 6 z 9
Napsal: pon črc 28, 2008 18:34
od Fuksa.Tomas
Sem rád že rádio funguje bez problémů a že sem ti mohl pomoct.Konečně fotky který jsem chtěl vidět.
Napsal: ned říj 12, 2008 21:53
od dandy
Cesta z Jedovnice s ochrankou
Napsal: ned říj 12, 2008 21:56
od Hurikán
Pěkná fotečka.
Ochranka by se hodila. Měl jsi ji naložit na vlek a odvézt.
Mimochodem, prozradíš nám, kde je to focené?
Napsal: ned říj 12, 2008 22:08
od dandy
Štátna cesta Brno - Břeclav, neďaleko obce Hustopeče.
ako to vyskloňovať aby z toho nevzniklo niečo nezrozumiteľné?
Napsal: pon říj 13, 2008 08:32
od Laďuša
Hm, to je ta správná budovatelská fotka
Moc pěkná
Napsal: pon říj 13, 2008 12:39
od Puhi
pekná
len ja by som sa bál aby ten tank neskĺzol pri fotení
Napsal: ned dub 19, 2009 14:00
od dandy
Aby sa mi náhodou nestratila téma v nenávratne poznamenávam, že prvý tohto ročný výjazd bol do Brna. Nikita sa držal, a aj keď už by si pomaly zaslúžil moju väčšiu pozornosť zatiaľ mi to nedáva najavo.
Cesta domov a kafe-pauza neďaleko Břeclavi:
Napsal: pon črc 20, 2009 18:09
od dandy
Po dlhšom ničnerobení a iba vození sa, si Nikita vypýtal nové guferko na kľuke a nové guláky na ramenách. Tie "staré", originál ruské so závitom na mazničky a mazané boli dvakrát ročne mali závratných 8tkm
. No čo už. Podľa Majovho doporučenia som kúpil Lemfordery a snáď vydržia aspoň o pár km viac.
Napsal: úte črc 21, 2009 17:32
od Hurikán
dandy píše:mali závratných 8tkm
A to už byly KO?
Tak málo mě nevydržely snad ani kdysi namontované běloruské.
Napsal: stř črc 22, 2009 15:36
od dandy
Spodné boli ešte OK, ale vrchné začali naraz
klepkať.
Napsal: sob dub 24, 2010 07:13
od dandy
Po zimnom spánku dostal Nikita repasované disky (týmto verejne ďakujem Hurikánovi
) a absolvoval presun zo zimoviska domov. Ukázalo sa, že bude treba čo to málo porobiť a tak sa pýtam ako rozobrať palubku, respektíve ako demontovať prístrojový panel, aby som mohol skontrolovať jeho ukostrenie (ukazuje málo paliva i keď je plná nádrž), premazať tacholanko (tachometer je akýsi lenivý) a vymeniť samoopravený (zatiaľ) prerušovač blinkrov.
Spätné zrkadlo na pravú stranu (
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13197 ) už existuje v provizórnej forme vďaka súdruhom z NDR (soudruzi to tentokrát udělali bez chyby
) a ani to moc žigulíka nekazí.
Napsal: sob dub 24, 2010 08:40
od peet2101
dandy píše:ako demontovať prístrojový panel
Předpokládám že máš palubku 01, takže na bocích panelu jsou pružné plechové packy, zaskočené za hranou palubky. U mě to šlo jenom vytáhnout za hranu panelu. Zkus to podebrat opatrně šroubováčkem a mělo by to vyskočit, pokud to nepujde někdo tu určitě npíše nějaký lepší postup.
Napsal: sob dub 24, 2010 20:52
od Hrubi
dandy píše:ako demontovať prístrojový panel
Dodatek k
peet2101:
Podle dílenské příručky jsem ty packy (tu vpravo) uvolňoval přes otvor ventilace na palubce. Vyndá se ta mřížka a strčí se tam ruka až po loket
Jak se vycvakne ta jedna packa, už se dá panel v pohodě vytáhnout
Napsal: sob dub 24, 2010 22:38
od Marťas
Jak vyndat přístrojový panel...
pokud nemáš v autě to originální mrňavý autorádio, budeš tam mít vypínač (na mlhovku, nebo na nevim). Pokud tam to rádio je, tak netušim, jak je těžký ho vyndat..
Vytáhni obdélníček s vypínačem, nechá se opatrně vyháhnout i za samotný vypínač. Poté strč ruku do díry po obdélníčku.
Směrem nalevo nahmatáš budík a to plechový pérko, zatáhni za něj směrem od budíku (aspoň myslim)
a budík by měl na jedné straně povyskočit směrem kupředu. Vytáhnit jeho pravou stranu tak, aby se to pérko nedrželo a druhá strana se pustí sama.
PS: Ty disky jsou krásný
Napsal: ned dub 25, 2010 05:34
od dandy
Vďaka chlapci, vyskúšam. Snáď to pôjde, len dúfam, že to nebudú také isté pérka ako na kúrení. Kto to tam dostane naspäť?