Stránka 6 z 12
Napsal: úte zář 18, 2007 19:55
od Křečík Barbuška
Vždyť to je výše napsáno, stačí jen číst, ano můžeš tam lít V-Power, je to víceaditivovaný natural 95, jehož aditivace je zaměřená na čistotu ventilů a spalovacího prostoru celkově, jeho další vedlejší funkcí je také luxace peněženky. Pokud nevěříš mrkni na stojan či hlavu tankovací pistole je tam uvedeno oktanové číslo 95.
Napsal: úte zář 18, 2007 20:15
od miso2087
Zas až o toľko drahší oproti 95-ke nie je. Teraz stojí 95 - 38,70 Sk a V-Power - 40,70. To sa ešte dá.
Napsal: úte zář 18, 2007 20:20
od Majo
2 koruny na liter su podla teba malo
ale tak, vzdy lepsie ako 44,40 ci kolko je za Racing
nijak neaditivovana 95ka na pumpach typu Metro, Hypernova a pod. vyjde na 36,50 zhruba
Aj "bezny" 95oktanovy benzin na renomovanych pumpach obsahuje additiva...
je to proste na tom, kolko kto jazdi a ako sa mu to oplati, hlavne plati ze najlacnejsi benzin pri dlhodobom pouzivani nevyjde najlacnejsie....
Napsal: úte zář 18, 2007 20:58
od miso2087
Majo píše:je to proste na tom, kolko kto jazdi a ako sa mu to oplati, hlavne plati ze najlacnejsi benzin pri dlhodobom pouzivani nevyjde najlacnejsie....
Veď práve pre to. Zatial som vždy tankoval len na Slovnafte, Natural 95 za tých 38,70. Ale to len preto, že ju mám hneď pri dome (tú pumpu). Radšej si teda priplatím tie 2 Sk na liter za Shellácky V-Power.
Napsal: čtv zář 20, 2007 19:31
od JmJ
Dnes sem opet nabral shell natural 95 v otrkovicich/napajedlech a proti predchozimu jezdeni na natural 95 omv smichany s trochou natural 95 benzina je motor na shell trosku zivejsi a tissi. nejedna se o zadny zazrak, aby si nekdo nemyslel buh vi co
Napsal: čtv zář 20, 2007 21:16
od tek
JmJ píše:Dnes sem opet nabral shell natural 95 v otrkovicich/napajedlech a proti predchozimu jezdeni na natural 95 omv smichany s trochou natural 95 benzina je motor na shell trosku zivejsi a tissi. nejedna se o zadny zazrak, aby si nekdo nemyslel buh vi co
Tak tak, jezdím na v-power téměř výhradně, neb shell je moje nejbližší pumpa
Ono to na něj trochu míň žere, ale zase trochu líp jede, takže to nakonec míň nežere
Ale taky to může být placebo efekt. A jestli mám dát za nádrž 1000 nebo 1060, zas tolik toho neujedu.
Napsal: čtv zář 20, 2007 21:31
od miso2087
tek píše:
Tak tak, jezdím na v-power téměř výhradně, neb shell je moje nejbližší pumpa
Ono to na něj trochu míň žere, ale zase trochu líp jede, takže to nakonec míň nežere
Ale taky to může být placebo efekt. A jestli mám dát za nádrž 1000 nebo 1060, zas tolik toho neujedu.
Nie, to nie je žiadny placebo efekt, ale fakt. Hovoria to viacerí. Známy robí taxikára a tiež na ten benzín nadá dopustiť.
Napsal: pát zář 21, 2007 04:59
od Wolf
Ani ja na nej nedam dopustit a jezdim pouze na nej (leju ho i do sekacek, frezy, pily ...), lec bohuzel nejblizsi pumpa je asi 20 km, ale co se da delat. W.
Napsal: pát zář 21, 2007 10:25
od utia
Nejlepsi benzin je LPG
Napsal: pát zář 21, 2007 10:27
od Wolf
Napsal: pát zář 21, 2007 14:50
od Křečík Barbuška
utia píše:Nejlepsi benzin je LPG
Zajímavé, jestli se nepletu utrpěli jsme oba instalaci LPG téměř ve stejnou dobu ovšem s poněkud odlišným hodnocením
.
Napsal: pát zář 21, 2007 15:22
od miso2087
Napsal: pát zář 21, 2007 16:01
od Křečík Barbuška
Zas tak zlé to není
.
Napsal: pát zář 21, 2007 16:18
od miso2087
Koko Loko píše:Zas tak zlé to není
.
Tak 120na. Ale nie, srandujem.
Napsal: ned zář 23, 2007 18:10
od Pajas
Moje zkušenost s Naturalem 95 není dobrá. Od té doby co se zrušil Super 96 sem jezdil na Special 91 za nějakych 10 litru/100km. Zkusil jsem Natural 95 a spotřeba šla nahoru na nějakých 12 litrů a zároveň výkon motoru šel dolů! Dal jsem tedy seřídit komplet celý motor na Natural 95, po seřízení spotřeba klesla na 10,5 litru Naturalu 95. Zkusil jsem zpátky Special 91 a jezdím asi za 9,5 litru a zároveň s vyšším výkonem než na Natural 95. Tak a teď mi to někdo vyvětlete