Stránka 6 z 7
Napsal: pon lis 06, 2006 21:37
od Pool
Co se stane když budu dlouhodobě jezdit na osazení I. 115/210 II. 125/200 ? Nemůže to motoru nějak škodit? Je to trochu rozdíl od klasického osazení pro VAZy, které je většinou kolem ± 130-150/150-170. Vzdušníky mám originál POLMO a nelze je zaměnit s ladováckými. Nebo co by jste doporučili za trysky k těm obr vzdušníkům?? Jinak jezdí to solidně a na trojku do kopce kilo udělám (teda sám v autě..)
Napsal: pon lis 06, 2006 22:29
od Křečík Barbuška
Ještě by jsi měl dodat, že máš na motoru nastrčený karb z poláka, sice to máš v podpisu, ale jen tak pro úplnost.
Napsal: úte lis 07, 2006 07:50
od Majo
poskodit ho urcite nemozes tryskami, pokial to mas dobre nastavene.
Hlavne nemozes stelovat karburator Polmo rovnakymi tryskami ako ma Lada v Ozone, ci Webri. To jednoducho nejde, kazdy karburator je stavany inak, to nie je len o tryskach je tam spousta dalsich "kalibrovanych otvorov", na ktorych zalezi.
Napsal: stř lis 08, 2006 00:49
od Števo
No neviem. Polmo sa mi vala v skrini, tiez som nad nim uvazoval. Bol v nasom uz shnitom Fiate, ale prisiel Weber a upustil som od neho. Ale to triskovanie by som isto zmenil. Mne sa to nepozdava.
Inac ten moj motor sa uz preklepava z posledneho. Mozno do jari. Potom bude tiez pokracovat vo svojej kariere, ale inac
.Taha este stale dobre akurat pred 3ma hod. som ho bol prevetrat.
A Majo kluka to nebola, lebo to prestalo klepat-odskusane
to bola kluka jak vysita, ze sa to zohreje a prestane je vcelku normalne, ale neboj to casom zistis motor na teba krici: "UMIERAM" a ty si pustis radio a ides na dovolenku k moru Majo.
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: úte lis 03, 2015 18:39
od koprfilmtatra
Poradí někdo nejvhodnější osazení karburátoru pro běžné ježdění na karburátoru OZON pro motor 1200?
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: úte lis 03, 2015 18:49
od Vašátor
Pokud máš nějakou literaturu, je nejlepší nahlédnout do ní. Poslední 21013 (LADA 1200S) jezdila na Ozonu (typ 2105 tuším) , takže osazení a typ Ozonu je daný výrobcem. Netřeba spekulovat. Já bohužel literaturu po ruce nemám.
Zároveň by jsi mohl napsat, jaký to OZON vůbec máš - typ Ozonu.
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: úte lis 03, 2015 19:20
od koprfilmtatra
Jde o OZON 2105. Originální osazení je mi známo, jde mi spíše o poznatky z provozu. Vím, že se upravovalo osazení zejména II. stupně.
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: ned pro 20, 2015 10:23
od corsair
No k začiatku temy musím povedat že spotřeba svou pomocné naladeneho (rozumem tomu ako hus pivu) ozónu 2107 bola 8.5a ked som dal ozno 2105 taktiez naladěny svojpomocne aj zapalko a vsetko tak jazdim za 6.5l a furt je noha na podlaze. Ale aj to vytacam vela pod 2500ot podradujem a Radim hoře až pri 4-5tisic. Podla mna ten motor potřebuje aj nějaké otáčky
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: ned pro 20, 2015 11:21
od Vašátor
Pokud na motor 1500 osadíš místo Ozonu 2107 karburátor Ozon 2105, půjde spotřeba dolů naprosto vždy. Jenže víš proč? Protože motor uškrtíš na palivu, čímž ho uškrtíš i na výkonu. Stačí se podívat na difuzory a směšovací komory, které jsou u Ozonu 2105 menší.
Lidi, proč si to raději nenecháte od někoho seřídit
, nicméně chápu, že najít někoho kdo tomu rozumí není nejjednodušší. Ovšem správně seřízený motor nejen že pojede jako pila, ale zároveň klesne i spotřeba. Veškeré laborování a zkoušení, pokud tomu nerozumíte, je naprosto k ničemu.
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: ned pro 20, 2015 11:36
od Roman
" Ale aj to vytacam vela pod 2500ot" - tak tejto casti vety nerozumiem aj ked som Slovak...
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: ned pro 20, 2015 12:14
od Petr HC
Roman píše:" Ale aj to vytacam vela pod 2500ot" - tak tejto casti vety nerozumiem aj ked som Slovak...
Je to jen o čárkách (oddělovačích) ve větě.
Ale aj to vytacam vela, pod 2500ot podraďujem....
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: ned pro 20, 2015 12:32
od Roman
Dik, tak to sedi, ale v poslednom case nejako tym mojim mladym krajanom prestavam rozumiet. A teraz sa ani nemozem vyhovarat, ze zijem posledne tri roky v Cechach.
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: stř pro 23, 2015 13:25
od corsair
no ked pisem na tablete a mam dokonca casovo obmedzene pripojenie na internet tak to tak dopadne.
a so zimnymi gumami niekde tu mam o tom prispevok idem za 8l/100km a nejazdim ako dochodca zrovna.
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: sob led 09, 2016 13:24
od Filip Fabo
dá sa karburátor z 2105 prerobiť na 1600 ?
Re: Trysky do karburátoru
Napsal: sob led 09, 2016 13:31
od Vašátor
Pouhým přetryskováním nedosáhneš nikdy plného výkonu, karburátor 2105 má difuzor s menším průměrem. Šel by nevratně upravit, ale je to složitá záležitost a proto ji vysvětlovat nebudu.