Stránka 6 z 11
Napsal: pát čer 08, 2007 21:34
od Laďuša
Nulašestka píše:Laďuša píše:No tak to by mě teda prask...
No ty šílený hodnoty spotřeby jako už to jde přes 7.......to je strašný, s tim už se přece ani nedá jezdit, to je na sotva od pumpy k pumpě.....
Teda sorry, ale mě to prostě přijde legrační
Napsal: pát čer 08, 2007 21:35
od Malda
Laďuša píše:No ty šílený hodnoty spotřeby jako už to jde přes 7.......to je strašný, s tim už se přece ani nedá jezdit, to je na sotva od pumpy k pumpě.....
Teda sorry, ale mě to prostě přijde legrační
Hm, a za kolik ze jezdis ty?
Nevim, jestli to sou naky economy runy, ale 8 je bezna spotreba
Napsal: pát čer 08, 2007 21:49
od Laďuša
Malda píše:Laďuša píše:No ty šílený hodnoty spotřeby jako už to jde přes 7.......to je strašný, s tim už se přece ani nedá jezdit, to je na sotva od pumpy k pumpě.....
Teda sorry, ale mě to prostě přijde legrační
Hm, a za kolik ze jezdis ty?
Nevim, jestli to sou naky economy runy, ale 8 je bezna spotreba
no právě že jezdim za plus mínus 10...
a proto mě přijde srandovní si stěžovat na 8
Napsal: pát čer 08, 2007 21:50
od Malda
Laďuša píše:no právě že jezdim za plus mínus 10...
a proto mě přijde srandovní si stěžovat na 8
No jo, to jo ...
Napsal: pát čer 08, 2007 23:31
od JmJ
spotreba hodnekrat omylana
streky do 20 km + mesto jezdim celou zimu za 8.5 (8.4 - 8.6). nejezdim na spotrebu. jedu jak chci, druhe komore se nebranim. 4-kvalt + ruske zimni na zadni naprave a pod 9 sem pres zimu nesel ani na dlouhe ceste.
cela dalnice D1 tam a zpet pri nalozenem aute v jednom smeru (3 lidi + stehovaci kramy) pri cestovni rychlosti dlouhodobe min 120 km/h (az 150), byla 8 litru. v zime tataz cesta s podobnym nalozenim, 4-kvalt, rychlost dlouhodobe 100km/h, 9 litru.
v lete po normalnich cestach za den na kysuce a zpet pri zavodni zpatecni ceste (50 v obci, za obci plny plyn az na 100km/h do dalsi dediny) za 6.7
v lete po normalnich cestach do chlumce nad cidlinou a zpet pri stylu jizdy "nechci zavazet a chci to ujet za kratky cas" jsem se dostal na magickych 5.9, coz mi dodnes prijde jako zahada, kazdopadne i pri zapocteni nejakych odchylek sem se dostal na 6.2
v lete pri cestach kolem 100km jsem mel spotrebu s 5-kvaltem vzdy kolem 7 litru. se 4-vkaltem to bylo o nejake deci vic a nedalo se jezdit dlouhodobe nad 100km/h a nebyl v aute takovy klid. nehlede na to, ze i dily jako alternator a vodni pumpa namotaji mene otacek, takze ciste teoreticky vydrzi o neco dele a pri vyssi rychlostech se tak netrapi
[ Komentář přidal: Luděk Musil: po červen 11, 2007 08:30 ]
Díly jako alternátor a vodní pumpa namotají naopak více - mají menší řemenice. L.
Napsal: úte čer 12, 2007 15:11
od janci
Tak 5q je doma:D este ho niekedy namontovat a uvidime co to bude robit:PP
Dnes som spravil spotrebu na dialnici s fotrovou 1,4kou 44kw 5,25l na 100kilakov pri 110-120km/h DOST slusne.az som sa divil.
Napsal: úte čer 12, 2007 16:29
od Vašátor
Luďku, JmJ to myslel nejspíš při použití pátého rychlostního stupně, kdy klesnou oproti čtyřkvaltu otáčky motoru - tudíž i otáčky řemenic.
Napsal: úte čer 12, 2007 18:04
od janci
Taka otazka da sa v pohode vymenit ten klb na ktorom je zavit na riadiacu paku co je v kabine? a nim sa hadzu rychlosti
Napsal: úte čer 12, 2007 19:25
od Křečík Barbuška
Myslíš tyčku na kterou je přišroubovaná kulička co máš v dlani? Tak ta jde, musí se ten plastík dole opatrně vypáčit a tyčku směrem nahoru vytáhneš a zůstane jen pahýlek co je na převodovce.
Napsal: úte čer 12, 2007 20:12
od janci
Koko Loko píše:Myslíš tyčku na kterou je přišroubovaná kulička co máš v dlani? Tak ta jde, musí se ten plastík dole opatrně vypáčit a tyčku směrem nahoru vytáhneš a zůstane jen pahýlek co je na převodovce.
no a ten pahilek na tej prevodovke sa da vymenit? ten potrebujem,lebo ten zavit je odpaleny.ci to kludne mozem vymenit s nejakym zo 4q
Napsal: úte čer 12, 2007 20:30
od Roman
Na tom pahylku je zavit? To je nejaka novinka
http://www.lada.sk/apc/servlet/apcentra ... &code=B231
odkaz so zasr...ou diakritikou nefunguje, treba ho skopirovat
Napsal: úte čer 12, 2007 21:57
od janci
teraz som sa neskutocne rozculil,,brutalne!
Bol som si pre tu prevodovku v Povazskej bystrici,, Vzhald prevodovky ma trochu zneistil,lebo to tam malo taky vycnelok a nieco pridane navrchu smerom ku kardanu,ja ze asi z nivi potom,lebo som to v zivote nevidel.a malo to KVAPALINOVU SPOJKU,
tak som to zobral,
a doma ked si prezeram tie obrazky co tu boli niektore uvedene,zistujem,ze asi ma pekne ojebal,a pridem tam nasrany! a mu to tam vratim,aj ked miniem dalsich 700kil na benzin.
Dal som dole to "nieco pridane navrchu smerom ku kardanu" a tam zospodu napisane
FIAT 124A-C128 a vyzeralo to nejako takto:
Pani profesionaly takze mi je to totalne nanic vsak? ci sa da s tym nieco robit? dlzka je rovnaka ako zigulacka? Alebo mu to tam mam ist pekne nasrany aj s fotrom vratit?
Napsal: úte čer 12, 2007 22:04
od Cory
Pocul som o tej prevodovke a ta ma asi iny spojkovy veniec - starter na druhej strane ako u zigula.Musi sa na to urobit tzv. redukcia,cim sa prevodovka posunie asi o 15 cm dozadu,takze sa posunie aj prevodova paka.Neviem ci si to nevyzaduje aj ine upravy tunela.Pekne ta oje..kakal.
Napsal: úte čer 12, 2007 22:07
od janci
mam prijmovy Doklad,tak som aspon s tym isteny,podla obrazkov to vyzeralo rovnako,AZ na tu blbost
Napsal: úte čer 12, 2007 22:49
od Vašátor
blbost blbost blbost .....
Převodovka z Fiatu 124 lze použít bez větších úprav ... akorát má posunutou řadící páku více dozadu, jinak sedne jak prdel na hrnec. Podrobnosti se dozvíš když budeš tu na foru trošku hledat ... třebas nedávno se to řešilo v sekci "prodám" (mám takový dojem).
To, o čem mluví Cory je převodovka z Fiatu 131 a rovněž to co říká není tak zcela pravda ... ale to se tu všechno probíralo již tolikrát ... kdo hledá, najde.
Možná tě moje odpověd o hledání trošku naštvala, ale ono už to omrzí, stále dokola psát to samé, když to tu všechno je.
Navíc převodovka z Fiatu 124 nemá tak "dlouhou" pětku, což je pro slabší motory výhodnější.