Stránka 6 z 7
Napsal: pon dub 14, 2008 06:52
od JmJ
Vyhrivani AirBoxu? Co si pod tym mam predstavit? air box (filtr box) z icka mi lezi na blakone a vidim tam jen otvor pro cidlo teploty vzduchu?
Napsal: pon dub 14, 2008 07:14
od Ivo
On Radek asi myslel ohřívač nasávaného vzduchu, tan ale sídlí v sacím potrubí.
Abych řekl pravdu, tak já s dobíjením vlastně problémy nemám, startuje, svítí, všechno funguje, ale naměřená hodnota dobíjení 12,8V mi trochu vadí. A to už jsem měnil i reglér a nepomohlo to. Tak nevím co s tím.
Napsal: pon dub 14, 2008 07:17
od Patrac
Ivo píše:On Radek asi myslel ohřívač nasávaného vzduchu, tan ale sídlí v sacím potrubí.
Abych řekl pravdu, tak já s dobíjením vlastně problémy nemám, startuje, svítí, všechno funguje, ale naměřená hodnota dobíjení 12,8V mi trochu vadí. A to už jsem měnil i reglér a nepomohlo to. Tak nevím co s tím.
Ano to jsem myslel bral jsem to tak že potrubí je jakoby součást filtrboxu.
Dle Wolfa projdi postupně všechny kontakty a uvidíš. já třeba prošel v podstatě poctivě asi tak 1/3 toho co je v motorovým prostoru a ejhle najednou to vylezlo o 0,5V
takže teď mám hodnotu 14,1
Napsal: pon dub 14, 2008 07:18
od Michal Pokorný
Ivo píše:naměřená hodnota dobíjení 12,8V mi trochu vadí.
Hm, moje 21044 je na tom podobně, někdy se altík vybičuje i k vrcholnému výkonu 13,2 V ale víc ani ťuk
Napsal: pon dub 14, 2008 07:33
od JmJ
Patrac píše:Ivo píše:On Radek asi myslel ohřívač nasávaného vzduchu, tan ale sídlí v sacím potrubí.
Abych řekl pravdu, tak já s dobíjením vlastně problémy nemám, startuje, svítí, všechno funguje, ale naměřená hodnota dobíjení 12,8V mi trochu vadí. A to už jsem měnil i reglér a nepomohlo to. Tak nevím co s tím.
Ano to jsem myslel bral jsem to tak že potrubí je jakoby součást filtrboxu.
Dle Wolfa projdi postupně všechny kontakty a uvidíš. já třeba prošel v podstatě poctivě asi tak 1/3 toho co je v motorovým prostoru a ejhle najednou to vylezlo o 0,5V
takže teď mám hodnotu 14,1
aha, to jsou ty "bodliny"
diky za info.
Napsal: pon dub 14, 2008 16:22
od Saša
Ivo píše:Tak nevím co s tím
Skus jiný měřící přístroj.
Né dělám si nejspíš srandu . U mé 044 - 13,8V (nad 2000 ot) ať bylo zapnuto cokoli (divné kudy ten proud ještě teče u tak zrezlého auta) Ale přesto jsem zvedl napětí o 0,6V na 14,4V a zatím plná spokojenost.
Napsal: pon dub 14, 2008 19:06
od Ivo
Myslím že přístrojem to nebude. Já jsem si v zimě koupil nový, ale ne z hausu a Kokoloko který mi to měřil v Brně má asi taky slušný přístroj. Teď na to nemám čas, ale až dodělám to co mám rozdělané, tak se na to zaměřím.
Napsal: úte dub 15, 2008 07:40
od Marek
Přesně jak píše Saša - napětí při zvýšených otáčkách musí překročit hodnotu 14V (optimálně mezi 14 - 14,4V -ne více).
Jak tu nastínil Pátrač, v drtivé většině případů se dobíjecí napětí ztrácí na přechodových odporech svorkovnic či špatné kostře motoru.
Několikrát jsem toto řešil u Favoritů a Felicií. Především Favority na to byly háklivé, neboť motor byl ukostřen na nápravnici vozidla a podvozek jak jistě uznáte není právě nejvhodnější místo.
Když jsem připojil voltmetr na svorky akumulátoru, bylo napětí 12,8V a ani ťuk. Když jsem v tu samou chvíli připojil voltmetr přímo na alternátor, naměřil jsem napětí 14,2V. A hledej, šmudlo !!!
Napsal: úte dub 15, 2008 07:55
od Ivo
Motor má ukostřený extra přímo od baterky, takže toto bych vyloučil. Té kostře na převodovce nevěřím už několik let, proto jsem ve všech autech co jsem měl, tahal další kostru od baterky na sací potrubí.
Napsal: úte dub 15, 2008 14:26
od Marek89
Ja mám pri zvýšených otáčkach (cca 2000ot./min) 13,8V - 13,9V. Auto dobíja, svieti, štartuje. Zvláda diaľkové svetlá, hmlové a zadné hmlové a koncové. Akurát plánujem trocha očistiť kostry v aute. Na ktoré časti auta sa mám sústrediť ?
Napsal: stř dub 16, 2008 06:24
od Luděk Musil
Marek89 píše:Na ktoré časti auta sa mám sústrediť ?
Na všechny, kamaráde ... na všechny!
L.
Napsal: stř dub 16, 2008 06:26
od Luděk Musil
Jinak u mé osoby padlo rozhodnutí: nejpozději v pátek si jdu závazně objednat ten 70A alternátor. L.
Napsal: stř dub 16, 2008 08:15
od Marek
70 A je nesporně výhodná investice. Méně trpí akumulátor, za chodu je více proudu k dispozici (navíc je ho třeba).
Je třeba si uvědomit, že alternátory na Ladách jsou dimenzované na úplně jiné podmínky - především na asymetrické přední žárovky, jejichž výkon je max. 45W, dále v roce 1970 neznali vyhřívaná zadní skla, autorádia s více jak jedním půl-wattovým reproduktorem, elektrické ventilátory na chladičích a mnoho dalších píčovin, které si do aut "tuneři" montují.
Prostě 42 Ampér je žalostně málo a i když později výkon vzrostl na kousek přes 50 Ampér, pořád žádná sláva.
Napsal: čtv kvě 29, 2008 10:37
od Luděk Musil
Po 6 týdnech očekávání konečně přišel ten slavný den: alternátor 70A je konečně doma!
Zde foto:
Napsal: čtv kvě 29, 2008 10:41
od Drobek81
Luděk Musil píše:Po 6 týdnech očekávání konečně přišel ten slavný den: alternátor 70A je konečně doma!
vypadá nově, tudíž hezky...jen si rejpnu - není spíš v práci?!
jo a na kolik přišel sakumprdum?!