Stránka 6 z 26
					
				
				Napsal: úte lis 04, 2008 08:10
				od Petr HC
				For Plavec , student už v Brně dostudoval a teď je v Liberci ,takže zkus ,ať se Ti tam zeptá někdo z Brna . A kabel stačí 4 - 5 žilový  - plus , minus signálový, minus napájecí, K-line , (čerpadlo). V případě ,že bys měl klimatizaci - pak 6 - 7 žil.
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 04, 2008 11:00
				od Luděk Musil
				Vranovskou mám "přes dvě ulice" ... takže co mám koupit?
Samce OBD II ? Prosím podrobnější popis. Zn. foto napoví 

 . L.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 04, 2008 14:03
				od Petr HC
				Zdravím Luďku , pokud jsem dobře rozumněl Plavcovým požadavkům , tak potřebuje buď   16 pin "Mařenku" (OBD II) na výměnu za ruskou 12 pin "Mařenku"(Russija 83) ve svém vozu , nebo  16 pin "Mařenku (OBD II) a 12 pin "Jeníčka" (Russija 83) na výrobu redukce (mezikusu) z Russije 83 na OBD II .Foto ruských konektorů nemám a 16 pin "Jeníček"je na internetové nabídce Bučka .
P.S. Plavče - myslel jsi to tak ?
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 04, 2008 14:31
				od Luděk Musil
				Jestli jsem tomu dobře porozuměl tak se bude shánět toto:
1. zásuvka 16 pin OBD II (výměna v Plavcově autě) nebo
2. zástrčka 12 pin Rossia 83 + zásuvka 16 pin OBD II (pro výrobu mezikusu)
L.
Edit:
teď mě tak napadá, že podobnost se zásuvkou diagnostiky pro 21044i/21073i nebude zcela tak náhodná ..... 

 Jdu vyfotit diagnostickou zásuvku ve svém Vazidle ....
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 04, 2008 16:53
				od plavec
				Moment, trohu pomaleji, mám delší vedení  

  Mě šlo o 
Petr HC píše:výrobu redukce (mezikusu) z Russije 83 na OBD II
  a kousek drátu, a kdyby mi to i nějaký šikula vyrobil, tak bych byl velice rád a odměna jejj nemine. Ještě zítra (snad už budu mít ladu doma) tu zásuvku vyfotím, tak zatím Luďku radši nikam nechoď, abys nekoupil něco jinýho.
Petr HC píše:V případě ,že bys měl klimatizaci - pak 6 - 7 žil.
   
  Ne klimu mám jen ve formě tmavých folií na sklech  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 11, 2008 17:35
				od plavec
				Luděk Musil píše:Jestli jsem tomu dobře porozuměl tak se bude shánět toto:
1. zásuvka 16 pin OBD II (výměna v Plavcově autě) nebo
2. zástrčka 12 pin Rossia 83 + zásuvka 16 pin OBD II (pro výrobu mezikusu)
L.
Edit:
teď mě tak napadá, že podobnost se zásuvkou diagnostiky pro 21044i/21073i nebude zcela tak náhodná ..... 

 Jdu vyfotit diagnostickou zásuvku ve svém Vazidle ....
 
Nejradši bych ten mezikus, abych nevykopával tu funční zásuvku, co tam mám teďka a jen ho tam šoupnul mezi kabel a díru.
Zatím ještě chvilku počkej, až se podívám do kovošrotu, tak zkusím tu novější zásuvku OBDII z nějakýho povozu vypreparovat.Ale když bys šel náhodou kolem tak se můžeš zeptat na tu zástrčku Rossia83, jestli ji mají a kolik za ní chtěj.Když kolem nepůjdeš, tak se s tím zbytečně nezalamuj  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned lis 16, 2008 19:40
				od Petr HC
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 17, 2008 11:04
				od plavec
				
Velice Vám děkuji pane kolego, kdyby někdo (i jako já) nemuěl "bukvy" tak překlad je zde: 
http://translate.google.cz/translate?u= ... l=ru&tl=cs
EDIT: Jo a už jsem konečně našel co že to mám za tu zásuvku, je to ta na obrázku.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 17, 2008 11:17
				od zelvotron
				Plavec: hele teď mě napadlo, co takhle se vykašlat na výměnu ruský zásuvky za OBD2 a i na výrobu mezikusu, ale normálně jednoduše si vedle tý ruský dát ještě OBD2 (nebo někam kde bude místo) a napojit jí zezadu na tu ruskou (podle Petrova schématu z chiptuner), tim nepřídeš o origo zásuvku a budeš tam mít i OBD2,  takže nebudeš muset s sebou tahat nějakou redukci a složitě shánět ruskou zástrčku 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 17, 2008 11:22
				od plavec
				zelvotron píše:Plavec: hele teď mě napadlo, co takhle se vykašlat na výměnu ruský zásuvky za OBD2 a i na výrobu mezikusu, ale normálně jednoduše si vedle tý ruský dát ještě OBD2 (nebo někam kde bude místo) a napojit jí zezadu na tu ruskou (podle Petrova schématu z chiptuner), tim nepřídeš o origo zásuvku a budeš tam mít i OBD2,  takže nebudeš muset s sebou tahat nějakou redukci a složitě shánět ruskou zástrčku 

 
Nojoo pán je chytrá hlavička  

 , to mě nenapadlo . Otázka ale je, jaké jsou tam konektory a jeslti se tam ty dva dráty do jedný zdířky původní zásuvky vejdou.Ale musel bych pro novou zásuvku najít jiný místo, teď mi tak zrovna přibyla další volovinka- reproduktor k Hads Free sadě a už teď se na diagnostiku dostanu jen-tak-tak.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 17, 2008 13:23
				od zelvotron
				
 
Tady všude ho můžeš dát  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 17, 2008 16:34
				od plavec
				zelvotron píše:Obrázek 
Tady všude ho můžeš dát  

 
Tomu nerozumím.Prosím o překlad do řeči mého kmene. (kmen natvrdlých  

 )
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 17, 2008 17:15
				od zelvotron
				vyšrafovanej rámeček ukazuje, kam se dporučuje dát obd zásuvku a červenej kam je možný jí dát 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 17, 2008 19:54
				od Petr HC
				
Jo Translate je kouzelná věc .Škoda ,že nemám ruskou verzi . Ale německá verze udělala z mého kolegy Čermáka "ptáka s červeným ocasem" (rotschwanzvogel) . Takže pozor na přesnost překladu .
P.S. Jen malá ukázka nepřesností :
Diagnostický konektor WHA                                  =  Diagnostický konektor  VAZ
Umístění diagnostické boty                                   =  Umístění diagnostické zástrčky
G - Úřad pro palivové čerpadlo                              =   Řízení palivového čerpadla
Jmenování kontakty diagnostické polštářků            =  Popis pinů diagnostické zástrčky
B - L-Line (может не быть) B - L-Line (může být)     = B - L-Line (NEMUSÍ být)
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 18, 2008 11:30
				od plavec
				jo ta bota a ten úřad ten mě dostal. ale omlouvám se za OT.