Stránka 6 z 10

Napsal: pát črc 13, 2007 15:12
od tavri
zelvotron: Rusáci dělají podle katalogu i druhé díly s prodlouženou trubkou o délku katalyzátoru. O takovém dílu jsem uvažoval... Ale to by bylo nápadné při STK. Že mám emise a kat nikde. Proto tam nechávám to torzo.
Kdyby stál katalyzátor to, co jeden díl výfuku, tak ho koupím... ale při takové ceně? Nejsem padlej na hlavu. :-D

Napsal: sob črc 14, 2007 08:39
od danielTIR
Na escortu, originál kat. Najeto cca 98 000 km a na včerejších emisích stav 100 % . To že je kat origoš (původní) mi potvrdil i technik z FORDU dle katalogovíého čísla. Není ani nijak brutálně rezavý. Na celém výfukovém potrubí mám měněnou pouze zadní část /poslední díl/ výfuku, jinak vše původní. U LADY výměna výfuku po cca dvou letech. Kat i u LADY pracoval na 100 % ale měl jsem najeto cca 68 000 km, takže nevím kdy by odešel.

Napsal: sob črc 14, 2007 10:50
od tavri
Originální výfuk vydrží hodně, třetí díl jsem měnil vloni - po 6 letech, prostřední budu měnit letos - po 7 letech. Ten kat je taky bytelnej, až na ten vnitřek :-)
Fakt je, že zas tak moc nejezdím a auto garážuji.

Napsal: sob črc 14, 2007 14:58
od zelvotron
No můj kat je taky bytelnej, ale to okolo (plech, trubky) stojí za... :)

Napsal: stř říj 17, 2007 15:20
od zelvotron
Jaký zkušenosti máte s měřením emisí? Byl sem dneska a byl s tim trochu problém, jelikož daná stanice neměla povolený hodnoty (hledali v počítači seč mohli) a ani osvědčení (?) pro měření tohodle typu VAZidla ( "tak tohle sme tu ještě neměli" :D ).

Napsal: stř říj 17, 2007 15:41
od Skalouš
Mě je udělali na: http://www.autovalmont.cz/

Napsal: pát říj 19, 2007 18:03
od rudo.
Na STK som bol pred mesiacom, vytkli mi len trhajúcu sa gumu čo drží zadný výfuk a žiarovku so zlým vlákonom na stretávacích svetlách, lebo nesvietila do oblúka, ale do roviny, ináč všetko bolo OK. Auto má 6 rokov 600000 km a výfuky s katalyzátorom by mali byť pôvodné aj keď tiež nie sú úplne bez hrdze. Mal som z toho celkom radosť, lebo na STK som auto pripravil tak, že som povysával a utrel handrou olejovú vaňu. O Ladu sa starám priebežne.

Napsal: pon říj 22, 2007 09:54
od Roman
Neprehnal si to s tymi nulami pri stave km?

Napsal: pon říj 22, 2007 17:10
od rudo.
Ako je možné, že som to STK na prvý raz urobil, keď som taký nepozorný? :) Ku 600 000 km by som musel asi písať román, Roman. :) Ďakujem za upozornenie.

Napsal: pon říj 22, 2007 19:46
od Roman
:D

Napsal: úte črc 01, 2008 17:05
od zelvotron
zelvotron 9.7.2007 píše:tavri napsal:
Někdo tu psal, jak mu uhnil...

:( Tak sem se po zimě kouknul prvně na ten kryt katu a vypadá to dost katastrofálně, z druhý strany je to ještě horší.
No vida, uběh rok a po plechu pod katem ani na jedný ladovce ani památky, přitom na mojí na podzim určitě ještě byl :(
Takže jestli se někdo někde přizabil o kus plechu, tak se mu omlouvám :oops: ;)

Napsal: úte črc 01, 2008 19:21
od plavec
tavri píše:Originální výfuk vydrží hodně, třetí díl jsem měnil vloni - po 6 letech, prostřední budu měnit letos - po 7 letech. Ten kat je taky bytelnej, až na ten vnitřek :-)
Fakt je, že zas tak moc nejezdím a auto garážuji.
Hele Tavri, nechceš můj originál prostřední díl?Nechal jsem ho zavařit kolem příruby se jevila už docela dirka, jinak mu nic není, schoval jsem si ho a když už mám teď novej, tak mi leží v garáži. :wink:

Napsal: úte črc 01, 2008 21:53
od tavri
Už jsem loni koupil. viz http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#112248
Nejen že byl od Vašenkova drahý, děravý a šmejd, ale po roce vypadá strašně, asi nevydrží druhý rok. Tak bych ho asi bral, jestli máš Euro2.
Btw. pohliníkovaná replika zadního dílu z Koněvovky vypadá po 2 letech stále dobře.

Napsal: stř črc 02, 2008 06:53
od zelvotron
tavri: čemu řikáš replika? To je ten českej?

Jo jinak našim po pěti letech uhnil zadní díl výfuku, těsně za přírubou u spojení se středním dílem, asi by to šlo opravit, trubka je jinak celkem dobrá, ale nevim jestli to má cenu, protože oprava by stála okolo pětikila a okolo vyústění trubky vzadu z tlumiče a držáku je taky už slušně orezlej, ale ještě to celkem jde.

Napsal: stř črc 02, 2008 07:42
od tavri
zelvotron. Opravovat výfuk se nevyplatí, do půl roku vyleze dírka vedle. Snad jen pro mimopražáky :D Ve Slovinsku mi výfuk svařili za 13 Eur a 2 piva :-)
Pak jsem přijel, na podzim koupil repliku zadního dílu (český) a tu svařenou slátaninu vyhodil.