STK
Moderátor: Moderátoři
zelvotron: Rusáci dělají podle katalogu i druhé díly s prodlouženou trubkou o délku katalyzátoru. O takovém dílu jsem uvažoval... Ale to by bylo nápadné při STK. Že mám emise a kat nikde. Proto tam nechávám to torzo.
Kdyby stál katalyzátor to, co jeden díl výfuku, tak ho koupím... ale při takové ceně? Nejsem padlej na hlavu.
Kdyby stál katalyzátor to, co jeden díl výfuku, tak ho koupím... ale při takové ceně? Nejsem padlej na hlavu.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Na escortu, originál kat. Najeto cca 98 000 km a na včerejších emisích stav 100 % . To že je kat origoš (původní) mi potvrdil i technik z FORDU dle katalogovíého čísla. Není ani nijak brutálně rezavý. Na celém výfukovém potrubí mám měněnou pouze zadní část /poslední díl/ výfuku, jinak vše původní. U LADY výměna výfuku po cca dvou letech. Kat i u LADY pracoval na 100 % ale měl jsem najeto cca 68 000 km, takže nevím kdy by odešel.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Jaký zkušenosti máte s měřením emisí? Byl sem dneska a byl s tim trochu problém, jelikož daná stanice neměla povolený hodnoty (hledali v počítači seč mohli) a ani osvědčení (?) pro měření tohodle typu VAZidla ( "tak tohle sme tu ještě neměli" ).
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Mě je udělali na: http://www.autovalmont.cz/
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Na STK som bol pred mesiacom, vytkli mi len trhajúcu sa gumu čo drží zadný výfuk a žiarovku so zlým vlákonom na stretávacích svetlách, lebo nesvietila do oblúka, ale do roviny, ináč všetko bolo OK. Auto má 6 rokov 600000 km a výfuky s katalyzátorom by mali byť pôvodné aj keď tiež nie sú úplne bez hrdze. Mal som z toho celkom radosť, lebo na STK som auto pripravil tak, že som povysával a utrel handrou olejovú vaňu. O Ladu sa starám priebežne.
No vida, uběh rok a po plechu pod katem ani na jedný ladovce ani památky, přitom na mojí na podzim určitě ještě bylzelvotron 9.7.2007 píše:tavri napsal:
Někdo tu psal, jak mu uhnil...
Tak sem se po zimě kouknul prvně na ten kryt katu a vypadá to dost katastrofálně, z druhý strany je to ještě horší.
Takže jestli se někdo někde přizabil o kus plechu, tak se mu omlouvám
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Hele Tavri, nechceš můj originál prostřední díl?Nechal jsem ho zavařit kolem příruby se jevila už docela dirka, jinak mu nic není, schoval jsem si ho a když už mám teď novej, tak mi leží v garáži.tavri píše:Originální výfuk vydrží hodně, třetí díl jsem měnil vloni - po 6 letech, prostřední budu měnit letos - po 7 letech. Ten kat je taky bytelnej, až na ten vnitřek
Fakt je, že zas tak moc nejezdím a auto garážuji.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Už jsem loni koupil. viz http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#112248
Nejen že byl od Vašenkova drahý, děravý a šmejd, ale po roce vypadá strašně, asi nevydrží druhý rok. Tak bych ho asi bral, jestli máš Euro2.
Btw. pohliníkovaná replika zadního dílu z Koněvovky vypadá po 2 letech stále dobře.
Nejen že byl od Vašenkova drahý, děravý a šmejd, ale po roce vypadá strašně, asi nevydrží druhý rok. Tak bych ho asi bral, jestli máš Euro2.
Btw. pohliníkovaná replika zadního dílu z Koněvovky vypadá po 2 letech stále dobře.
Dodge Avenger 2.0 VVT
tavri: čemu řikáš replika? To je ten českej?
Jo jinak našim po pěti letech uhnil zadní díl výfuku, těsně za přírubou u spojení se středním dílem, asi by to šlo opravit, trubka je jinak celkem dobrá, ale nevim jestli to má cenu, protože oprava by stála okolo pětikila a okolo vyústění trubky vzadu z tlumiče a držáku je taky už slušně orezlej, ale ještě to celkem jde.
Jo jinak našim po pěti letech uhnil zadní díl výfuku, těsně za přírubou u spojení se středním dílem, asi by to šlo opravit, trubka je jinak celkem dobrá, ale nevim jestli to má cenu, protože oprava by stála okolo pětikila a okolo vyústění trubky vzadu z tlumiče a držáku je taky už slušně orezlej, ale ještě to celkem jde.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.