Stránka 6 z 10

Napsal: pon úno 05, 2007 17:43
od Felotron
JmJ píše:
nic proti, ale ten odkaz je o 4 prispevky vys :-)
Aha :oops:
No co uz... :cry:

Napsal: sob úno 10, 2007 10:52
od Laďuša
....zavazadlový prostor s archaickým zámkem, jehož konstrukce pamatuje ještě Ladu 2101....
:?: :?: :!: :!: Vážně????

Napsal: sob úno 10, 2007 14:44
od JmJ
Laďuša píše:
....zavazadlový prostor s archaickým zámkem, jehož konstrukce pamatuje ještě Ladu 2101....
:?: :?: :!: :!: Vážně????
a i kdyby, mel snad nekdo s timhle zamkem nejake velke problemy? ;-)

Napsal: sob úno 10, 2007 19:10
od Laďuša
JmJ píše:
Laďuša píše:
....zavazadlový prostor s archaickým zámkem, jehož konstrukce pamatuje ještě Ladu 2101....
:?: :?: :!: :!: Vážně????
a i kdyby, mel snad nekdo s timhle zamkem nejake velke problemy? ;-)
hmmm, o tom jsem neslyšel, ale hustý to je

Napsal: stř dub 11, 2007 07:35
od Radek Nastoupil
Dnes se objevil test Kaliny na Autorevue.

http://www.autorevue.cz/Magazin/Lada-21 ... fault.aspx

Napsal: stř dub 11, 2007 07:43
od JmJ
Radek Nastoupil píše:Dnes se objevil test Kaliny na Autorevue.

http://www.autorevue.cz/Magazin/Lada-21 ... fault.aspx
Tady se nekde stala chyba. Tomu autu tam nikdo nenadava.

Napsal: stř dub 11, 2007 08:21
od Radek Nastoupil
Taky jsem si říkal. Kromě nějakých nepřesností v historii a popisech ten článek působí pro Kalinu docela dobře :D

Napsal: stř dub 11, 2007 09:17
od Wolf
Ale rizeni motoru ma zase Bosch :mrgreen: nemam rad Bosch :mrgreen:

Napsal: stř dub 11, 2007 10:02
od Jura Baran
Poněkud mě překvapil pokus páně redaktora rycle řadit ze čtyřky za dva, ale proti gustu.......... Jinak bych to hodnotil jako veskrze pozitivní test.

Napsal: stř dub 11, 2007 10:14
od JmJ
Jura Baran píše:Poněkud mě překvapil pokus páně redaktora rycle řadit ze čtyřky za dva, ale proti gustu.......... Jinak bych to hodnotil jako veskrze pozitivní test.
tak to ja celkem delam :-)
jedu na 4. za nejakym traktorem rekneme 50 - 60, a kdyz cestu neznam a neni moc mista, tak tam naladim 2. kvalt a jedu co to da :oops:

Napsal: pát dub 13, 2007 05:27
od radek mb
Tak se přiznejte...kdo z Ladaklubu psal tu recenzi na Kalinu?? :)

Napsal: pát dub 13, 2007 10:35
od Michal Pokorný
Odtud určitě nikdo, jak jsem si všiml tak na zdejším fóru moc pochvalných slov na adresu Kaliny nepadá :P

Napsal: sob dub 14, 2007 15:48
od Flipper Tom
http://www.vasicek.org/

a můj komentář k němu:
Docela zásadní připomínky

Milióntý automobil opustil brány závodu v roce 1983. - asi překlep ? bylo to 21 prosince 1973

V devadesátých letech se VAZ spojil s koncernem General Motors. Výsledkem je nemastný neslaný facelift letitého offroadu pod obchodním jménem Chevrolet Niva.- nesmysl "chevrolet niva" byla konstrukční a výrobní záležitost Vazu - navíc společný podnik OAO VAZ-GM je samostatnou jednotkou a na výrobu ostatních modelů VAZ nemá vliv - chevrolet v podstatě dodal jen peníze a logo.(použitou elektroniku od GM měl Vaz už dříve , nejprve dodávanou z USA a z německa, posléze licenčně vyráběnou vesměs v Malaisii)

GM je vyslyšelo a ze vzájemné spolupráce vznikl model Kalina. - naprostá pitomost s kalinou nemá GM vůbec nic do činění

Lada Samara si zase leccos vypůjčila z designu Fiatu Regata - nesmysl samara nemá s regatou společnýho naprosto vůbec nic ani technicky ani designově (pomineme-li 4válcový motor a čtyři kola) - designová inspirace samary se dá odhalit ale pochází od uplně jiných zdrojů :)

Lavice zadních sedadel je jednoduchá a nenabízí ani opěrky hlavy. Možná, že se jich dočkáme za pět let v luxusnější verzi. - verze "Lux" by měla být na našem trhu letos

Jeho konstrukci pomáhali vyladit inženýři GM a Bosche.- nevim jak moc by se na motoru měl podílet bosh, max tak dodává ŘJ ale dost o tom pochybuju a předpokládám osvědčenou jednotku Jan7 i když možný je všechno v tomhle ohledu v tom maj rusové docela velkej bordel.
motor 21124-50 jak sám název napovídá je upravenou jednotkou z řady 211x která má prapůvod v modelu 2108 na jehož konstrukci se podílel Porshe před čtvrt stoletím. změny jsou spíše kosmetické a nejpodstatnější je další převrtání

Při otevření kapoty zaujme nezvyklá úhlednost motorového prostoru, což v posledních letech nebyla přednost ruských automobilů. - z ohledem na to že oproti vozům vyráběných posledních dvacetpět let změnili akorát umíštění baterie není mi jasné co jste měl na mysli

Zatímco motor se za svou konstrukci stydět nemusí, pětistupňová převodovka pochází ještě ze Samary.- zatímco motor pochází taky ze samary vnitřní ústrojí převodovky se změnilo výrazněji

Slovo dynamika znamená předjíždět letité Favority a Felicie, které výkonově jasně předčí. - a fabie a oktavie ve základních motorizacích taky :)

luxusnější Samara i pozdější 2110 byly přeposilované. To Kalina šalamounsky vyřešila pozoruhodně degresivním účinkem posilovače řízení. - nevím kolik samar s posilovačem jste viděl ale já ani jednu ani na obrázku (udajně se dávaly jako příplatková výbava do baltiků 97-99) elektrický posilovač kaliny se chová naprosto standartně jako jakýkoli jiný (s vyjímkou první řady nejmenovaného u nás velmi oblíbeného vozidla kde se posilovač chová jako pako)

I přeřazení o více než jeden stupeň, např. ze čtyřky na dvojku, ji zabere více času než u konkurence. - s ohledem na to že jse jezdil se stejným kusem jako já se musím zeptat jel jste už třeba v oktávii ? (ale uznávám že zrovna dvojka leží dost blbě)


můj test najdete na www.kalina.wz.cz

Flipper Tom

Napsal: sob dub 14, 2007 18:05
od zelvotron
Flipper Tom píše:GM je vyslyšelo a ze vzájemné spolupráce vznikl model Kalina. - naprostá pitomost s kalinou nemá GM vůbec nic do činění
Tak mu pošli ještě tohle :D o původu Kaliny, je to ze zahraničního odbornýho (skutečně odbornýno, ne tedy obdoba SM :) ) časopisu z roku 2003. Je to automatickej překlad, ale poměrně srozumitelnej.

Lada Kalina
když plány licenční-stavějí Opel Corsa skončit fiaskem, Avtovaz šel sám vyvinout jeho vlastní B-segment automobil To není často ten zbrusu nový vůz objeví se z Avtovaz, tak Kalina extra-mini – produkovala v 1117 (majetkách), 1118 (sedan),a 1119 (výklopná záď) těla styly - je mezník vůz pro ruského OEM DODAVATELE SYSTÉMŮ. To je první vozidlo vyjít z Togliatti že bylo vyvinuté virtuálně.Avtovaz směřovat přesunout do B-části po nějakou dobu, jak doktor George Mirzoev, náměstek prezidenta-ovo školitel na technickém rozvoji v Avtovaz, vysvětluje: "Koncem 1990s byla tam nějaká vyjednávání s Opel," on si pamatuje. "Myslelo se, že my bychom mohli produkovat Corsa v Rusku, ale dohoda nebyla udělaná, tak my jsme se vydali budovat náš vlastní model." Kalina program začal před pěti lety. Mirzoev-ovo tým srovnávací test několik
vozidel v části, začínat s Corsa: "My jsme znali Corsa mnohem lepší než další model protože my jsme měli již pracoval těsně s tím. Ale že vůz byl vypuštěná docela chvíle předtím, a třída přešla důležitý dokonce během Kaliny-ovo vývoj, tak museli jsme přijít se zvlášťěm rysy později, že Corsa neměly. tak museli jsme přijít se zvlášťěm rysy později, že Corsa neměly."My jsme chtěli nový automobil mít stejný vnitřní prostor jak C-segment vůz," on pokračuje. "Kalina je
kompletně nová karoserie osobního automobilu, motory,převodovka, všechno - a poprvé celý vůz byl vyvinutý s počítači, včetně hodně testování." Oficiálně prohlašuji, Rusi položily jejich důvěru k CATIA pro CAE. Divoce nezávislý ("ne jako nějaký výrobci, my nekopírujeme nikdo"), Avtovaz dokončená vývojová práce pro Kalinu vnitropodnikovou. Tým byl dát dohromady více než 2,500 inženýři v Togliatti. Avtovaz jeho vlastní zkušební terén, jeden z důvodů proč tým měl netřebu použít externí zařízení: "Během vývoje, my jsme nemuseli testovat vůz vně Ruska," Mirzoev potvrdit. "Proč my? My máme všechno klimatické podmínky, a naše zkušební dráha je dobrá pro 220km/h (137mph)." Ruská firma pracovala těžké ručit Kalinu setká se se západoevropskými standardy. Obnovovaný 1.6-litr, 80bhp motor je EURO 4- vyhovující; rozsáhlá srazí se program zkoušek byl střední automobilovým-ovo vznikům. "To prošlo jeho srážkovými testy s dobrými výsledky," Mirzoev tvrdí. "Tam jsou nějací končit s chodcem narazit,
ale my máme čas na to připevnit toto před předpisy nabýt účinnosti [v 20061." Program požadoval kolem 200modelů a pre-sériové automobily.První dávka modelů vzala silnici v roce 2001, a první předběžné sériové automobily vyvalily v roce 2004.

Napsal: sob dub 14, 2007 18:37
od Flipper Tom
prosím zdroj, dík