Stránka 6 z 8

Napsal: stř kvě 23, 2007 19:20
od Křečík Barbuška
DOT3 má zhruba 230°C , dle Tůmy je pro STK minimum 140°C, pokud máš s tímto potíže tak vycucni nádržku a dolej novou :lol: , ale než takhle blbnout, tak raději kapalinu rovnou vyměním, pokud odvzdušňováky dovolí. Oni s tebou vyběhli na STK?

Napsal: stř kvě 23, 2007 19:27
od janci
Ale nie:D
pred 4rokmi som tam nalial DOT 5 a stale ma 209 C,,tak ci este vydrzi dva roky:P

To s tou nadrzkou by som robil,len znudze cnost,ale pre svoju bezpecnost,samozrejme vymenil.
DIKES!!!

Napsal: stř kvě 23, 2007 19:31
od Křečík Barbuška
Nevím jak u DOT5, ale většinou se doporučuje brzdovku měnit ob 2 roky.

Napsal: stř kvě 23, 2007 20:23
od Little Red Riding Hood
po 2 letech už hlásaj že ti to může začít rozežírat manžety a těsnění...

Napsal: stř kvě 23, 2007 20:36
od Křečík Barbuška
Zajímavé, spíše jsem myslel, že jde o to pohlcování vody a tedy snížení bodu varu, nicméně na tom "rozežírání" něco bude neb z něčeho se tam to černé svinstvo musí brát.

Napsal: ned kvě 27, 2007 16:39
od Miichaal
Koko Loko píše:Zajímavé, spíše jsem myslel, že jde o to pohlcování vody a tedy snížení bodu varu, nicméně na tom "rozežírání" něco bude neb z něčeho se tam to černé svinstvo musí brát.
je to 100% z duvodu pohlcovani vlhkosti..o rozežírání manžet slyšim poprvé

Napsal: ned kvě 27, 2007 17:19
od Little Red Riding Hood
Miichaal píše:o rozežírání manžet slyšim poprvé
něco podobného jako s životnosti nemorznoucí směsi.. ale samozřejmě bod varu je také důležitý..

Napsal: ned kvě 27, 2007 19:16
od Vašátor
Rovněž absorbovaná voda v brzdové kapalině způsobuje vyrezání brzdového válce a ostatních kovových částí (i když pak již je jich tam pouze minimum).

Napsal: ned kvě 27, 2007 21:59
od Matej
Drahý a milí kolegové mam problem dnes som behal na aute a z ničoho nič sa mi zavarily brzdy ale brutalne ostal som vyset na moste s autom sa nedalo pohnut tak som zavolal brachanca ten ma otiahol na silu ale odtiahol čo to može byt? zablokovaly sa mi všetky štyry :( :( :( :(

Napsal: ned kvě 27, 2007 22:07
od Křečík Barbuška
Brzdový válec?

Napsal: ned kvě 27, 2007 22:09
od Little Red Riding Hood
po nedávné příhodě na acinovim autě když sem nevěřil svím vlastnim očim.. bych řekl že to bude určitě hlavní brzdovej válec.. pedál se ti vraci, nebo zustal zabořenej v podlaze?:

Napsal: ned kvě 27, 2007 22:20
od Matej
Little Red Riding Hood píše:po nedávné příhodě na acinovim autě když sem nevěřil svím vlastnim očim.. bych řekl že to bude určitě hlavní brzdovej válec.. pedál se ti vraci, nebo zustal zabořenej v podlaze?:
ani jedno ani druhe ostal ne mieste ako zavareni ani stlačit sa nedal

Napsal: ned kvě 27, 2007 23:57
od janci
z nejakeho zvlastneho dovodu tam mas mrte kvapaliny,a nevracia sa ti spat do nadobky.
Skus rozobrat ten brdovy valec(zistis ci to bolo nim).a obuchat paktne,aby sa ti pododlepovali,

Napsal: pon kvě 28, 2007 05:52
od Little Red Riding Hood
Matej píše:ani jedno ani druhe ostal ne mieste ako zavareni ani stlačit sa nedal
jestli pedál zustal na mistě tak se něco zaseklo bud v HVB, nebo kolem něj (ale to je min pravděpodobné)..

Napsal: pon kvě 28, 2007 14:16
od Vašátor
Povolil bych na brzdovém válci brzdové trubičky a nechal odtlakovat brzdy. Pokud potom auto povolí (po okopání zatavených brzd), je špatný HBV.