Stránka 6 z 50

Napsal: úte úno 20, 2007 21:34
od Jarda
danielTIR - Ano, levné auto nemusí být bvždy výhrou do budoucna. Ani drahé auto nemusí být bvždy výhrou do budoucna. A k porovnání je možno kromě ceny ND připočítat i cenu za kterou ty díly v servisu vymění. (Ale není to nutné, pokud si je měníš sám).
Přiznám se, že mě ten Ford překvapil, jak je starý (na starší modely Lady jsou také ND levnější. Jsou ND třeba na Ford Escort stejně levné? Neber ve zlém, já jen aby se srovnávalo srovnatelné.
S dostupností ND a servisu obecně je to asi problém. Mne se to naštěstí netýká - dobrý servis v Příbrami (cca 20 km, ale neumí elektroniku motoru), pracuji v Praze (v prodejně na Koněvově mají skoro vše, až se při těch (ne)prodejích divím) a příbuzní bydlí u Mělníka (kde je centrální sklad a kompletní servis).
3x měnit brzdový válešek by mě taky nas... Já je něnil letos po více jak 7 letech a 100 tis. km (čemuž jsem mohl předejít, kdybych cca 1x za 2 roky namazal pístíky), tak doufám, že nebudu mít takovou smůlu. Co jim vlastně bylo?

Napsal: pát úno 23, 2007 16:55
od danielTIR
kolego, neporovnávám ani náhodou neporovnatelné. Porovnávám LADU 2110i rok výroby 1999 a Ford escort 1.6 v plné výbavě s klima rok výroby taktéž 1999 .Takže ročníkově stejná auta. Nemohu zato, že LADA 2110 je v prodeji ještě stále bezezměn a ford má již další dva modely od escortu. Takže escort je stejně starý jako LADA, tudíž žádný veterán. Pokud bych měl porovnávat ceny ND na staré typy LADY, musel bych sáhnout do 70 tých let a porovnávat to se stejně satrým escortem. Tam by asi LADA vyhrála.Ale když už, tak kupříkladu zadní díl výfuku na FOCUSE ročník 2006 je cca 2 000. A origo LADA co vydrží cca 4 roky je za 2500 kč. Včera jsem montoval TZ na esco a stálo mě to cca 2 500 kč. Montoval, jsem to sám s bratrem. Nádobky na escortu jsou origo, a nikdo je nikdy neměnil. Volant se mi netřepe, což v LADĚ býval problém.Jediné co jsem zatim musel vyměnit, byl termostat za necelé 300 kč v originálu FORD.Schválně se koukni co stojí na LADU. Zatím jsem spokojený nad míru, což jsem byl ale s LADOU taky. A protiže se o LADY zajímám stále, tak ti otevřeně řeknu že v Opavě prodali zatím jednu KALINU a po třech týdnech je v opravě, protože se jí rozsvítila palubovka jako vánoční stromeček a diagnostika hlásí problémy s propojením airbagů. Ono, něco pravdy na tom bylo, že to co v autě není to se nepokazí :D , doufám jenom že to je ojedinělá závada tohoto typu. Vůbec bych se nedivil, kdyby pověstná ruská elektroinstalace , byla opět "in" .

Apríl?

Napsal: stř bře 28, 2007 11:02
od Jiri
http://steer.ru/archives/2007/01/19/002567.php
termín zahájení prodeje se v rusku blíží!
12000$ v rusku.....
a ohlasy čtenářů jseou ...velmi ....velmi výživné:-) !

Re: Apríl?

Napsal: stř bře 28, 2007 11:49
od Luděk Musil
Jiri píše:..... a ohlasy čtenářů jseou ...velmi ....velmi výživné:-) !
Tedy řeknu Vám, již dlouho jsem nečetl ruštinu, ale Jiří ....... máš pravdu! Výživné :cry: . L.

Napsal: stř bře 28, 2007 13:49
od Dusan
ruska instalacia bude OK len diely od Bosch a inych znackovych vyrobcou nič moc :D

Napsal: pon dub 02, 2007 11:39
od Radek Nastoupil
Tááák,

AvtoVAZ už dal na své stránky PRIORU a zrušil řadu 2105/07. Asi se už sériová výroba blíží :D

www.lada-auto.ru

Napsal: pon dub 02, 2007 14:44
od Flipper Tom
já vám nevim, já co jsem si na samaře nezkurfil sám to vydrželo věčně (vyjímku tvoří jeden startér a jeden altik) a to za
a) samaru mám už asi sedmou tekže se to nedá svýst na to že jsem měl štěstí na kus
b) já se s autama moc neseru (jak asi víte) a o preventivním servisu to platí dvojnásob
c) jezdím / jezdil jsem i s mnoha jinýmy značkami takže můžu srovnávat

jinak samozřejmě jestli si někdo mermomocí chce koupit třeba oktávku do který po třech letech a 150TKm nasype 100TKč během proběhu 15TKm nebo mazdu která se mi po 30Tkm zkroutila tak že prasklo přední sklo a nešly zavírat dveře (nebylo uznáno jako na záruku) nebo opla kterýmu po 6ti letech provozu proběhl tlumič totálně vyhnilým podběhem nechť si to užije :)

(samozřejmě netuším jak na tom bude priora ale lada samara je pro mě synonymem skvělýho a skutečně bezúdržbovýho vozidla)

Napsal: pon dub 02, 2007 15:16
od Jiri
NO když si přečteš ruský fóra tak to není nic divnýho .. jako nejspolehlivější jsou hodnoceny první kulaté 1200 a pak první samary :-)
Já budu mít na laguně 25000 km od koupě, celkem 192 000 (pokud někdo nestočil tachometr ) a zatím ok, chtělo to jen destičky na předek, pak spadla spona u přední poloosy. Jinak v pohodě.
A to se dá říct že žabožroutský auta nejsou žádným měřítkem kvality a na rozdíl o lady nejsou nikde žádný místa kde by viditelně rezla.

No a když vse pujde ok, tak bych ji mel rad tak do 300000km a pak upgradovat :-)
uvidim, jaka bude realita...

Napsal: pon dub 02, 2007 16:09
od Radek Nastoupil
Tak oprava; Priora se už séroivě vyrábí. Od půlky března

Napsal: čtv dub 12, 2007 07:53
od Jura Baran

Napsal: čtv dub 12, 2007 14:17
od dusin
Měl sem za to,že to má bejt nový auto.Tohle mi přijde jako facelift 211x?

Napsal: čtv dub 12, 2007 17:37
od Flipper Tom
však to taky je facelift 211x - asi před pěti lety to presentovali jako že 211x M ale jediná otázka zní bude se dovážet kupé do evropy ? :)

Napsal: čtv dub 12, 2007 17:44
od Michal Pokorný
Jj je si to dost podobné, i když teda nevím čím to je ale z normální "desítkové řady" se mi sedan moc nelíbí, nejhezčí se mi zdá combi, ale u té Priory se mi ten sedan docela líbí :P

Napsal: čtv dub 12, 2007 19:20
od danielTIR
kdysy jsem se na PRIORU vysloveně těšil, dneska už mám k ní jenom jednu poznámku. Soudruzi, chtělo by to už konečně něco pořádného........ :D

Napsal: pát dub 13, 2007 05:33
od JmJ
Na tech fotkach v prezentaci to vypada o 100% lip jak puvodni rada 110. chybi mi kombik, ten teda asi nebude, kdyz tam nikde neni. skoda.

hlavne konecne udelali normalni interier a i ten exterier neni uplne out. pripomina mi to hyundai style. ovsem pokud to zacnou u nas prodavat za rok, tak uz je to zas na kulovy...