Priora

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 173
Registrován: stř čer 09, 2004 08:11
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od Jarda »

danielTIR - Ano, levné auto nemusí být bvždy výhrou do budoucna. Ani drahé auto nemusí být bvždy výhrou do budoucna. A k porovnání je možno kromě ceny ND připočítat i cenu za kterou ty díly v servisu vymění. (Ale není to nutné, pokud si je měníš sám).
Přiznám se, že mě ten Ford překvapil, jak je starý (na starší modely Lady jsou také ND levnější. Jsou ND třeba na Ford Escort stejně levné? Neber ve zlém, já jen aby se srovnávalo srovnatelné.
S dostupností ND a servisu obecně je to asi problém. Mne se to naštěstí netýká - dobrý servis v Příbrami (cca 20 km, ale neumí elektroniku motoru), pracuji v Praze (v prodejně na Koněvově mají skoro vše, až se při těch (ne)prodejích divím) a příbuzní bydlí u Mělníka (kde je centrální sklad a kompletní servis).
3x měnit brzdový válešek by mě taky nas... Já je něnil letos po více jak 7 letech a 100 tis. km (čemuž jsem mohl předejít, kdybych cca 1x za 2 roky namazal pístíky), tak doufám, že nebudu mít takovou smůlu. Co jim vlastně bylo?
Uživatelský avatar
danielTIR
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danielTIR »

kolego, neporovnávám ani náhodou neporovnatelné. Porovnávám LADU 2110i rok výroby 1999 a Ford escort 1.6 v plné výbavě s klima rok výroby taktéž 1999 .Takže ročníkově stejná auta. Nemohu zato, že LADA 2110 je v prodeji ještě stále bezezměn a ford má již další dva modely od escortu. Takže escort je stejně starý jako LADA, tudíž žádný veterán. Pokud bych měl porovnávat ceny ND na staré typy LADY, musel bych sáhnout do 70 tých let a porovnávat to se stejně satrým escortem. Tam by asi LADA vyhrála.Ale když už, tak kupříkladu zadní díl výfuku na FOCUSE ročník 2006 je cca 2 000. A origo LADA co vydrží cca 4 roky je za 2500 kč. Včera jsem montoval TZ na esco a stálo mě to cca 2 500 kč. Montoval, jsem to sám s bratrem. Nádobky na escortu jsou origo, a nikdo je nikdy neměnil. Volant se mi netřepe, což v LADĚ býval problém.Jediné co jsem zatim musel vyměnit, byl termostat za necelé 300 kč v originálu FORD.Schválně se koukni co stojí na LADU. Zatím jsem spokojený nad míru, což jsem byl ale s LADOU taky. A protiže se o LADY zajímám stále, tak ti otevřeně řeknu že v Opavě prodali zatím jednu KALINU a po třech týdnech je v opravě, protože se jí rozsvítila palubovka jako vánoční stromeček a diagnostika hlásí problémy s propojením airbagů. Ono, něco pravdy na tom bylo, že to co v autě není to se nepokazí :D , doufám jenom že to je ojedinělá závada tohoto typu. Vůbec bych se nedivil, kdyby pověstná ruská elektroinstalace , byla opět "in" .
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Apríl?

Příspěvek od Jiri »

http://steer.ru/archives/2007/01/19/002567.php
termín zahájení prodeje se v rusku blíží!
12000$ v rusku.....
a ohlasy čtenářů jseou ...velmi ....velmi výživné:-) !
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Apríl?

Příspěvek od Luděk Musil »

Jiri píše:..... a ohlasy čtenářů jseou ...velmi ....velmi výživné:-) !


Tedy řeknu Vám, již dlouho jsem nečetl ruštinu, ale Jiří ....... máš pravdu! Výživné :cry: . L.
Dusan
Příspěvky: 3878
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ruska instalacia bude OK len diely od Bosch a inych znackovych vyrobcou nič moc :D
Uživatelský avatar
Radek Nastoupil
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 20, 2006 16:28

Příspěvek od Radek Nastoupil »

Tááák,

AvtoVAZ už dal na své stránky PRIORU a zrušil řadu 2105/07. Asi se už sériová výroba blíží :D

www.lada-auto.ru
Flipper Tom
Příspěvky: 403
Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flipper Tom »

já vám nevim, já co jsem si na samaře nezkurfil sám to vydrželo věčně (vyjímku tvoří jeden startér a jeden altik) a to za
a) samaru mám už asi sedmou tekže se to nedá svýst na to že jsem měl štěstí na kus
b) já se s autama moc neseru (jak asi víte) a o preventivním servisu to platí dvojnásob
c) jezdím / jezdil jsem i s mnoha jinýmy značkami takže můžu srovnávat

jinak samozřejmě jestli si někdo mermomocí chce koupit třeba oktávku do který po třech letech a 150TKm nasype 100TKč během proběhu 15TKm nebo mazdu která se mi po 30Tkm zkroutila tak že prasklo přední sklo a nešly zavírat dveře (nebylo uznáno jako na záruku) nebo opla kterýmu po 6ti letech provozu proběhl tlumič totálně vyhnilým podběhem nechť si to užije :)

(samozřejmě netuším jak na tom bude priora ale lada samara je pro mě synonymem skvělýho a skutečně bezúdržbovýho vozidla)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

NO když si přečteš ruský fóra tak to není nic divnýho .. jako nejspolehlivější jsou hodnoceny první kulaté 1200 a pak první samary :-)
Já budu mít na laguně 25000 km od koupě, celkem 192 000 (pokud někdo nestočil tachometr ) a zatím ok, chtělo to jen destičky na předek, pak spadla spona u přední poloosy. Jinak v pohodě.
A to se dá říct že žabožroutský auta nejsou žádným měřítkem kvality a na rozdíl o lady nejsou nikde žádný místa kde by viditelně rezla.

No a když vse pujde ok, tak bych ji mel rad tak do 300000km a pak upgradovat :-)
uvidim, jaka bude realita...
Uživatelský avatar
Radek Nastoupil
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 20, 2006 16:28

Příspěvek od Radek Nastoupil »

Tak oprava; Priora se už séroivě vyrábí. Od půlky března
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Měl sem za to,že to má bejt nový auto.Tohle mi přijde jako facelift 211x?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Flipper Tom
Příspěvky: 403
Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flipper Tom »

však to taky je facelift 211x - asi před pěti lety to presentovali jako že 211x M ale jediná otázka zní bude se dovážet kupé do evropy ? :)
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Jj je si to dost podobné, i když teda nevím čím to je ale z normální "desítkové řady" se mi sedan moc nelíbí, nejhezčí se mi zdá combi, ale u té Priory se mi ten sedan docela líbí :P
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
danielTIR
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danielTIR »

kdysy jsem se na PRIORU vysloveně těšil, dneska už mám k ní jenom jednu poznámku. Soudruzi, chtělo by to už konečně něco pořádného........ :D
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6510
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Na tech fotkach v prezentaci to vypada o 100% lip jak puvodni rada 110. chybi mi kombik, ten teda asi nebude, kdyz tam nikde neni. skoda.

hlavne konecne udelali normalni interier a i ten exterier neni uplne out. pripomina mi to hyundai style. ovsem pokud to zacnou u nas prodavat za rok, tak uz je to zas na kulovy...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“