Teplý je řidší, než studenýcorsair píše:Toto ale robi len pri teplom oleji...

Moderátor: Moderátoři
Teplý je řidší, než studenýcorsair píše:Toto ale robi len pri teplom oleji...
Neblazni, prece bys nechtel, aby udelal tu nejprimejsi a nejzrejmejsi vec, ktera se pro diagnostiku udelat da. To bys byl moc hr. Prvni je nutne vyvolat koncilium, pak rozebrat motor, vymenit kliku, blok, cely motor, nakonec auto a pak mozna, ale jen mozna, dojde na externi tlakomer.dvk píše:No, to je špatné. První co bych udělal, tak místo tlakového spínače našroubovat klasický mechanický tlakoměr, abys vyloučil chybu čidel a viděl, kolik to skutečně maže - přesnou hodnotu. Podle toho co naměříš bych pak řešil dál, zda bude závada na čidlech nebo v olejovém čerpadle.
Přesně = předvídatelně.Vašátor píše:Přesně? Měřil jsi zda odpovídají ukazované hodnoty realitě? Ano, tlakoměr jako orientační měřidlo pracuje pěkně a lze podle něj spoustu věcí usoudit...Jimmi píše:Mně tlakoměr vždycky ukazoval velice přesně.