Re: 2105 Vasil
Napsal: ned zář 08, 2024 10:27
Chápeš to velice dobře
Měrku mám jak úzkou, tak i širokou. Když jsem zjistil, že to neodpovídá podle tabulky, tak jsem vždy otočil vačkou tak, aby nekruhová část byla o cca 180° odvrácená od vahadla. Na ventily si nestěžuji, motor přestal vydávat zvuk jako šicí stroj. Takže seřízený budou v pořádku. Když jsem měnil část gufer na ventilech, tak jsem kontroloval jak vačku, tak i vahadla a vydřené nejsou.
Proč ale ksakru všichni nastavují 6. a 8. ventil při 0° a mně to ještě mačká. Díval jsem se i na videa a všichni to tak dělají, jen já mám vačku na vahadle (nebo jsem hloupý a nastavuji na řemenici vačky jinou risku, která tam nemá být)
Mám bezkontakt a byly už někým přenastavený pružinky odstředivky (cukalo také při malém plynu). Proto jsem koupil nový rozdělovač a ten se chová identicky. Po odpojení podtlaku, jede krásně. U Ozonu tedy jezdit s odpojeným podtlakem radši neriskovat?
Auto jako takové je v pořádku, jediný vážný problém je jen s tím předstihem, kdy na volnoběh mám cca 40° předstih...
Měrku mám jak úzkou, tak i širokou. Když jsem zjistil, že to neodpovídá podle tabulky, tak jsem vždy otočil vačkou tak, aby nekruhová část byla o cca 180° odvrácená od vahadla. Na ventily si nestěžuji, motor přestal vydávat zvuk jako šicí stroj. Takže seřízený budou v pořádku. Když jsem měnil část gufer na ventilech, tak jsem kontroloval jak vačku, tak i vahadla a vydřené nejsou.
Proč ale ksakru všichni nastavují 6. a 8. ventil při 0° a mně to ještě mačká. Díval jsem se i na videa a všichni to tak dělají, jen já mám vačku na vahadle (nebo jsem hloupý a nastavuji na řemenici vačky jinou risku, která tam nemá být)
Mám bezkontakt a byly už někým přenastavený pružinky odstředivky (cukalo také při malém plynu). Proto jsem koupil nový rozdělovač a ten se chová identicky. Po odpojení podtlaku, jede krásně. U Ozonu tedy jezdit s odpojeným podtlakem radši neriskovat?
Auto jako takové je v pořádku, jediný vážný problém je jen s tím předstihem, kdy na volnoběh mám cca 40° předstih...