Stránka 6 z 7
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: stř srp 19, 2020 15:29
od Georgius
Lubosh74 píše:v okruhu cca 50 km od Hranic-Přerova?
Hmm, takže 257 Km do Sadské je asi moc, že

a 111 km do Šlapanic taky. Co Žilina 106 km ?
Nebo zaplatit vlak Křečíkovi, toho takové věci baví

Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: stř srp 19, 2020 15:35
od Křečík Barbuška
Krecika takove veci bavi, ale na jeho popelnicich

. Krecikovi netreba vlaku platit neb poziva jizdnich vyhod vyjma domovskeho IDS JMK

. Nicmene pointou zde asi je i touha po zapisku do toho zbytecneho kusu papiru zovouciho se servisni knizka

.
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: stř srp 19, 2020 15:40
od Lubosh74
Vyhledávací filtr bych chtěl omezit na Olomoucký, Zlínský, nebo Moravskoslezský kraj

. Ještě po dva roky bych si rád nechal dát štempl do knížečky

Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: stř srp 19, 2020 17:35
od Vašátor
Pokud byl nastrik dutin proveden poctivě, byl použitý kvalitní materiál, je jeho opakování po jednom roce naprosto zbytečné.
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: stř srp 19, 2020 18:40
od Jajo
Chalani, ja som si dal na sedane po 1 roku nastriekať aj podvozok, aj dutiny v Žiline(Motopo). No a keď som videl, že ten nástrek na určitých miestách išiel dole ostrekom vodou(samozrejme len klasickou hadicou, vapku sedan videl za 3 roky iba raz na umývarke

), tak v 3 rokoch jej života(2 od toho nástreku) som ju dal ešte raz(dúfam, že naposledy) nastriekať vo firme čo sa špecializuje na tieto nástreky(dokonca robia aj nástreky keď máte už celý spodok "zakvitnutý"). Nehovorím, hrdza aj tak nejako nevykúkala, aj keď sa páru oranžových miest našlo, ale lepšie šuchnutie, alebo ostrek vapkou a spodok bol bez nástreku. Tak mi to nastriekali, podľa môjho "odborného pohľadu"

celkom kvalitne. Tak som si dal u nich tiež nastriekať aj crossku po 1 roku. Kašlem im na nejaké razítko(blok samozrejme mám), 5 rokov to vydrží aj bez nástreku a potom si s tým razítkom môžte utrieť zadok

, lebo od 6tého roku vyššie vám to už nikto nezreklamuje. Takže dúfam, že sa mi táto zvýšená investícia oplatila a ten spodok vydrží dosť dlho.... Len tak na porovnanie, V Lade to stálo cca 150€ a u špecializovanej firmy 310€. Takže kto chce, nech si to dá radšej spraviť odbornej firme. Lebo kvalitná práca vydrží dlho(mne povedali, že ak sa nevyskytne niečo nepredvídateľné, tak ich práca drží vždy min. 5 rokov), a odfláknutá pár týždňov. A to razítko vám veru pri kvalitnej práci netreba. No a drobnosť na záver. U tých čo som teraz striekal sedana, tak som s nimi dohodol aj servisné prehliadky(nakoľko je už po záruke) a keď sa niečo začne šúpať, tak to opravia zadarmo.

Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: stř srp 19, 2020 19:25
od Vašátor
Je to tak. My začínali s levnějším materiálem kvůli celkové ceně, ale opravdu to za to nestojí. Když jsem viděl jak se to po dvou letech loupe, bylo mi zle. Takže jsme přešli na kvalitní materiály, vyjde to sice dráž, ale alespoň mohu dát za svoji práci ruku do ohně. Stejně tak je potřeba si uvedomit, že ve spoustě firem při nastriku podvozku nic neodstrojují, dokonce spodek ani neumyjí. My sundáváme vše, co zavazí nástřiku. A i u dutin je potřeba najít všechny vstupy do karoserie. Leč na naší nynější dílně kvůli čistotě podvozky moc dělat nechceme. Dutiny ale nejsou problém.
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 16:32
od sickwokmove
Jajo píše:Chalani, ja som si dal na sedane po 1 roku nastriekať aj podvozok, aj dutiny v Žiline(Motopo). No a keď som videl, že ten nástrek na určitých miestách išiel dole ostrekom vodou(samozrejme len klasickou hadicou, vapku sedan videl za 3 roky iba raz na umývarke

), tak v 3 rokoch jej života(2 od toho nástreku) som ju dal ešte raz(dúfam, že naposledy) nastriekať vo firme čo sa špecializuje na tieto nástreky(dokonca robia aj nástreky keď máte už celý spodok "zakvitnutý"). Nehovorím, hrdza aj tak nejako nevykúkala, aj keď sa páru oranžových miest našlo, ale lepšie šuchnutie, alebo ostrek vapkou a spodok bol bez nástreku. Tak mi to nastriekali, podľa môjho "odborného pohľadu"

celkom kvalitne. Tak som si dal u nich tiež nastriekať aj crossku po 1 roku. Kašlem im na nejaké razítko(blok samozrejme mám), 5 rokov to vydrží aj bez nástreku a potom si s tým razítkom môžte utrieť zadok

, lebo od 6tého roku vyššie vám to už nikto nezreklamuje. Takže dúfam, že sa mi táto zvýšená investícia oplatila a ten spodok vydrží dosť dlho.... Len tak na porovnanie, V Lade to stálo cca 150€ a u špecializovanej firmy 310€. Takže kto chce, nech si to dá radšej spraviť odbornej firme. Lebo kvalitná práca vydrží dlho(mne povedali, že ak sa nevyskytne niečo nepredvídateľné, tak ich práca drží vždy min. 5 rokov), a odfláknutá pár týždňov. A to razítko vám veru pri kvalitnej práci netreba. No a drobnosť na záver. U tých čo som teraz striekal sedana, tak som s nimi dohodol aj servisné prehliadky(nakoľko je už po záruke) a keď sa niečo začne šúpať, tak to opravia zadarmo.

Ahoj ja len taka drobna otazka, co si myslis ako ta importer odskodni v zarucnej dobe? Aku opravu tam urobia? Neurobia vobec nic a ani ta neodskodnia a kym sa dosudis auto bude v hnoji. Nastrek podvozku je najzbytocnejsia vec aka sa momentalne na autach robi. Prakticky su to vyhodene peniaze. Za 3 nastreky si mozem dat kastnu zo spodu vyvarit.
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 17:18
od Vašátor
sickwokmove píše:
Ahoj ja len taka drobna otazka, co si myslis ako ta importer odskodni v zarucnej dobe? Aku opravu tam urobia? Neurobia vobec nic a ani ta neodskodnia a kym sa dosudis auto bude v hnoji. Nastrek podvozku je najzbytocnejsia vec aka sa momentalne na autach robi. Prakticky su to vyhodene peniaze. Za 3 nastreky si mozem dat kastnu zo spodu vyvarit.
Promiň, ale buď jsi konzumní člověk co mění auta jak ponožky, nebo hlupák. Myslet si, že z dlouhodobého hlediska je nástřik podvozku a dutin nejzbytecnejsi věc, je hovadina prvního kalibru.
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 17:55
od Cory
Ja som dal svoju Prioru aj rodicovsku vestu nastriekat este pred vyjazdom z predajne. Nelutujem. Rozhodne je lepsie dat 150e za nastrek spodku, ako za cinske kolotočarske doplnky
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 18:42
od sickwokmove
Vašátor píše:sickwokmove píše:
Ahoj ja len taka drobna otazka, co si myslis ako ta importer odskodni v zarucnej dobe? Aku opravu tam urobia? Neurobia vobec nic a ani ta neodskodnia a kym sa dosudis auto bude v hnoji. Nastrek podvozku je najzbytocnejsia vec aka sa momentalne na autach robi. Prakticky su to vyhodene peniaze. Za 3 nastreky si mozem dat kastnu zo spodu vyvarit.
Promiň, ale buď jsi konzumní člověk co mění auta jak ponožky, nebo hlupák. Myslet si, že z dlouhodobého hlediska je nástřik podvozku a dutin nejzbytecnejsi věc, je hovadina prvního kalibru.
Moj otec mal 20rokov feliciu bez pozinku a srotovali sme ju tento rok. Ja som realista a uvedomujem si, ze o 10rokov ci budete alebo nebudete chciet Vam EU tie auta zakaze skrz emisie. Nakupovali sme vsetci auta od 10500 do 16000 a teraz si cele vozidlo predrazujete nezmyslami. Tlacit kazde 2 roky do auta 200eur v nejakom nastreku ktory zakazdym zozere sol, oplieskaju kamienky. To vazne tu ludom behom 10rokov odporucas do auta za 13000tisic narvat 1000eur v nastrekoch? Mne v Galante dokonca povedali, ze nastrek je za 300. Cize v tomto pripade 1500. To by som sa musel s konom zrazit. To si radsej budem platit havarijnu s GAPom a po piatich rokoch to narvem do stromu a kupim nove. Moja zakladna otazka vsak bola co tym v zaruke docielite? Aku nahradu Vam vyrobca urobi ak auto zacne napriek tomu hnit? Na to nemate odpoved nikto, nepoznam nikoho kto by vyhral sudny spor ohladom hnijuceho podvozku. A na zaver by som ta poprosil aby si sa vyvaroval tych vulgarizmov, ja ta neurazam.
Cory co sa tyka zbytocnych uprav ja sa osobne cudujem ako tu mnohi bojuju o kazdy KW(kona) a pritom mame najslabsie motory v kategorii. Tie dorabky co tu chalani robia beriem tak, ze ich bavi hrat sa s autom...co je v poriadku. Moje auto dostalo akurat lepsie brzdy, gumenne rohoze, potahy a teraz som objednal tie kozenkove opierky na dvere aby mi neodisiel laket ked idem dlhsiu trasu. To je vsetko co som investoval do "vylepseni" . Kupil som si najlacnejsie auto na trhu a adekvatne sa k nemu aj spravam. Osobne este pocitam, ze kupim stresny nosic a tym to hasne.
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 19:23
od Vašátor
V podstatě jsi odpověděl. Po 5ti letech to pošleš do stromu a pořídíš si nové auto. Pak souhlasím, že nemá smysl dělat antikorozní nástřiky. Mě rukama projde docela dost starých aut a je opravdu velký rozdíl mezi těmi co mají a nemají antikorozní nástřik. Já jej na svých autech dělám a nelituji. Nicméně každý svého štěstí strůjce.
Co se týče záruky, není náhodou záruka na prorezivění? Což je ovšem něco jiného, než korodování. Mě ovšem záruka nezajímá, z jistých důvodů ... a hlavně se svým vozem počítám na delší dobu, než je 5 let.
P.S. slovo hlupák není vulgarizmus

Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 19:41
od sickwokmove
Vašátor píše:V podstatě jsi odpověděl. Po 5ti letech to pošleš do stromu a pořídíš si nové auto. Pak souhlasím, že nemá smysl dělat antikorozní nástřiky. Mě rukama projde docela dost starých aut a je opravdu velký rozdíl mezi těmi co mají a nemají antikorozní nástřik. Já jej na svých autech dělám a nelituji. Nicméně každý svého štěstí strůjce.
Co se týče záruky, není náhodou záruka na prorezivění? Což je ovšem něco jiného, než korodování. Mě ovšem záruka nezajímá, z jistých důvodů ... a hlavně se svým vozem počítám na delší dobu, než je 5 let.
P.S. slovo hlupák není vulgarizmus

Ja to auto budem pouzivat ak to EU a okolnosti dovolia snad 10rokov (teraz uz iba 8- mam ju uz 2 roky). Co sa tyka zaruky moze byt ci na prehrdzavenie alebo koroziu je to jedno pytam sa co sa s tym dosiahne. Nikdy to nebudu vediet opravit ak by na to prislo a nikdy ti nedaju nove auto takze suhlasim kvoli zaruke to nema zmysel robit. A snivat, ze budeme moct jazdit s autom ktore ma 168g/km dlhsie ako 10rokov je velmi optimisticke. A na zaver by som rad doplnil, ze si rad pozriem svoje auto od spodu o povedzme dalsie 3roky a som zvedavy ako "zle" na tom bude. Mam vyhodu, ze v nasej firme sa kupovali Fabie v rovnakom roku takze si auta pozriem po rovnakej dobe a mozem porovnat co je v horsom stave...
P.S. ja si tu netrufam ludi oznacit ani invektivami. Je sloboda prejavu a kazdy ma pravo vyjadrit svoj nazor. Ci uz s nim suhlasis alebo nie.
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 20:01
od Vašátor
Však já taky řekl jen svůj názor. Je pravda, že hloupost má několik významových rovin, takže kdyby jsi byl hlupák s nedostatkem inteligence, určitě by sis nekoupil Ladu

. Ja to spíše myslel v rovině nevědomosti v daném tématu. Napsal jsi to tak suverénně, jako kdyby jsi řekl "není třeba měnit motorový olej, stačí dolívat, motor to vydrží" - a v podstatě ano, motor takto klidně 100.000km najede , načež se auto pošle dál a vyřízeno. A oba víme, že takové chování je hloupé. Pro mě je antikorozní ochrana hned po výměně mot.oleje na prvním místě. Náš Opel má 22 let, 15let v každodenním provozu a nebýt antikorozni ochrany, je už z něj nepojizdna koule koroze v kovosrotu, tak jako většina jeho soukmenovců.
Doufám, že jsem to řádně odlehčil a dovysvětlil
P.S. Prijeď na sraz, dáme pivko
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 20:12
od Dusan
No nedavno som striekal vosk do dutin nejakeho pezota alebo citroena s 7 sedackami, tak nejaky vyznam to bude mat....
Ohladom toho striekania podvozku som troska skepticky... Max tak streknut miesta ktore sa na dopravniku nedali, pripadne v predu cast ako sa spaja nosnik, je nam. Miesto kde sa drzi voda a spina.
Re: Nastrek po 20.000km/1 rok vesta sw cross
Napsal: čtv srp 20, 2020 20:34
od Jajo
Chalani, presne tak ako som napísal. Na "začiatok" treba dať spraviť kvalitný nástrek spodku a dutín. No a potom, ak niečo náhodou, tak dať len "opraviť" to čo je poškodené/odpadnutá farba.... A možno po pár rokoch ešte streknúť dutiny. Samozrejme, že takéto investície treba robiť pokiaľ plánujete mať vy osobne auto dlhšie(nie EÚ a podobné somariny). V podstate všetky investície do auta sa nikdy nevrátia a robíte ich buď preto, že plánujete mať to auto dlhší čas, alebo až si skonfortníte jazdu, alebo chcete ho mať proste len krajšie.

Alebo všetko dokopy.

A ešte jedna maličkosť ku tomu podvozku. Ten čo mi teraz striekal obe Vesty mi povedal, že obe majú aj vpredu aj vzadu nejaké miesta, kde sú proste na sebe dva plechy(bez zvarenia, zatmelenia,...) a tie miesta sa nedajú ani poriadne nastriekať, ale voda sa tam dostane perfektne. Takže pri serviskách to treba sledovať čo to robí, ale najväčšia pravdepodobnosť odkiaľ to začne hniť bude práve od týchto miest. A na crosske mi povedal, že prahy(dutiny) sa mu nedali vystriekať, lebo sú oplastované. No a tým sa nedá dostať ku otvorom, ako na sedane. Ešte sa skúsim na to spýtať v Lade čo sa dá s tým robiť... Ale ak nič, tak to je ďalšie miesto, kde to môže odhniť ako prvé.

Proste buď sa budeme starať o tie auta čo sa dá a "za každú cenu". Alebo to berme, tak že budeme jazdiť bez starosti a investícii kým nás korózia alebo EÚ nerozdelí.

Alebo ako som to hovoril pri Octavii, "kým nás STK nerozdelí"
