Stránka 6 z 25
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: čtv čer 27, 2019 00:25
od Laďuša
Tuto nikdo číst nebude
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: čtv čer 27, 2019 02:54
od radek mb
Já si to přečetl, pobavil se, ale radu nemám. Já se v tom nehrabu, lehké sekání posilovače beru jako vlastnost.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: čtv čer 27, 2019 15:26
od Liftback
Kde na to berieš čas? Postup mal byť opačný, najprv na pivo a potom..tie nápady prejdú.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: čtv čer 27, 2019 21:41
od Luděk Musil
Hele - mám se Ti ještě pořád ptát v těch Černovicích nebo to zvládneš sám se tam jít přihlásit
Když tak čtu to Tvý martyrium tak dolívání benzínu a oleje (v čas výměny) do Granty je procházka růžovou zahradou ... . L.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pát črc 05, 2019 14:06
od Luděk Ondrůch
Až to na své natrénuješ, tak si to můžeš zopakovat na mé. Pivo dodám.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: úte črc 09, 2019 23:05
od Křečík Barbuška
Prvni oprava co se podarila na prvni pokus
. Nalepeni noveho zpetneho zrcatka co mi sehnal Cory. Uz je tam cely den a jeste neupadlo
. Kazdopadne ani na jedne ze svych letitych krabic jsem nemusel resit vysleple zrcatko. Tomuhle kramu je deset let a ve spiglu mlha ... .
Jinak uz treti den delam po vecerech ventily. Bude slohovka a pouceni z krizoveho vyvoje
.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: čtv črc 11, 2019 17:19
od Dusan
Ci nebude chybou ta prilisna udrzba. Ono by sa mohlo ukazat ze aj bez trj prehnanej udrzby to bude sluzit.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: čtv črc 11, 2019 17:38
od Křečík Barbuška
Jenze ja nedelam udrzbu, ale opravu stredniho rozsahu, aby bylo vubec co udrzovat
.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: ned črc 14, 2019 12:04
od Křečík Barbuška
Ventily udělány. U sacích nebylo nutné zasahovat neb všechny měly předpisových 0,2 mm. Rozepisovat se nakonec k vaší velké škodě nebudu protože by to Laďa nečetl
. Zhrnu to tak, že se ventily dělají celkem dobře a jednodušeji než u klasiky. Jen musíte mít podložky které se nakonec dají celkem normálně sehnat. Bohužel se, ale občas stává, že vám dodají jiný rozměr než jste chtěli
. Taky není dobré dávat nové originální těsnění pod víko ventilů neb je moc tvrdé a nekopíruje léty prohlé víko neb jeho uchycení jen na dvou místech není šťastné a pak to blije po motoru. Udělal bych z celé akce i velice poučné fotky, ale Láďa by se na ně nedíval tak taky nic
. A na závěr jsem dal do motůrku nového oleje Max Life 10W-40 od pana Valvoline, ať se má taky dobře. Jen sundávání kravsky přetaženého filtru byl očistec.
Dosažené vůle výfukových ventilů, mohlo to být i lepší, ale tento rok už víko sundávat nehodlám:
1. válec před 0,3+ po 0,35--
2. válec před 0,3 po 0,35-
3. válec před 0,25 po 0,35++
4. válec před 0,2 po 0,35+
Nikdy bych nevěřil, že vůle ventilů mohou mít takový vliv na kultivovanost motoru. Vibrace za jízdy se zase o něco redukovaly na celkem snesitelnou úroveň.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: čtv srp 01, 2019 20:30
od Křečík Barbuška
Sarada pokracuje. Po te co jsem dosahl jisteho, ale ne moc vyrazneho zlepseni stran technickeho stavu toho vraku na jiz temer prijatelnou uroven pustil jsem se do boje s korozi v prednich podbezich a lemech blatniku. Jde mi to jak psovi pastva. Zlata krabice, zlata. Kdyz sel dolu predni naraznik povsiml jsem si, ze prekryva spodky svetlometu takze v pripade kolize s prekazkou to svetla vesele odnesou. Rusti konstrukteri museli hodne vodky piti kdyz to plodili
. Zkoumal jsem vozidla jinych znacek a k tak odvaznemu reseni se nikde jinde neodvazili
. Ta Kalina je opravdu klenotem
.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: pát srp 02, 2019 07:39
od KRAES
Koko-Loko píše:.......ze prekryva spodky svetlometu takze v pripade kolize s prekazkou to svetla vesele odnesou. Rusti konstrukteri museli hodne vodky piti kdyz to plodili
. Zkoumal jsem vozidla jinych znacek a k tak odvaznemu reseni se nikde jinde neodvazili
. Ta Kalina je opravdu klenotem
.
To chce klídek, na našom starom Renault 21 GTD už len pri "ľahkom" pritlačení nárazníka o prekážku znamenalo lepenie úchytov a štelovačku. Našťastie tam bolo ešte sklo a to vydržalo všetko a bolo oporou celého svetla.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: ned srp 25, 2019 18:29
od Křečík Barbuška
Zrovna osetruji korozi na zadnich partiich toho vraku a mam sundane tazne a prekvapilo mne, ze to ma odhadem tak 25-30 kilo. Vozik netaham a zbytecne to zvysuje spotrebu. Je nejaky problem jezdit bez tazneho i kdyz je v technicaku? Tusim, ze ano
.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: ned srp 25, 2019 20:16
od valda1971
Asi ano, ev říci, že jej máš zrovna v rekonstrukci (opískování atd), to projde do první STK, no a jinak ho dopravce odhlásit. Pokud k němu máš papíry, tak se dá znovu přihlásit, jinak už neeee.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: čtv srp 29, 2019 21:38
od Křečík Barbuška
Nová strast byla dnes povýšena na post sekundárního vozu. Kvůli této kukačce jsem zavrhl chřadnoucí sedmičku. Nejsem si ovšem jist jak moc jsem si pomohl
.
Re: Markova Nová strast s demencí
Napsal: ned zář 01, 2019 07:32
od Křečík Barbuška
Poslední foto zavržené sedmičky kterou nahradila Nová strast. Ta reklama na velkohuba žlutého tam teda působí jako provokace, vrrr!