Stránka 6 z 12

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pát čer 15, 2018 05:47
od Luděk Musil
Vašátor píše:… . Zásuvky na 220V tam jsou, jen jsem ještě nenašel přívod :rolleyes:
Asi bych zkusil hledat někde zvenku nějakej zadeklovanej otvor, možná i zevnitř u dveří. L.
PS: do kolika dneska úřadujete na dílně? Že bych se na tu krasavicu přijel, cestó na chalupu, podívat?

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pát čer 15, 2018 05:56
od Vašátor
To má takovejch schovávaček ...
Na dílně jsme v patek do 15h.

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pát čer 15, 2018 06:24
od Luděk Musil
Vašátor píše:… . Na dílně jsme v patek do 15h.
To, s největší pravděpodobností, stihnu. L.

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pát čer 15, 2018 14:45
od Marťas
Jaguára si nech a 1203 prodej mně :D Má to vůbec expanzku? U mě jsem jí taky nenašel.

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pát čer 15, 2018 16:07
od valda1971
Já jezdil s 1203 z roku 1974 a expanzku neměla. byla tam jen přepadová hadička vedoucí pod auto.

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pát čer 15, 2018 18:35
od Jimmi
Vašátor píše:"...voda do dřezu je ovládána tlačítkovým vypínačem umístěným u nohou, aby si člověk mohl pohodlně umýt ruce a neplejtval vodou...
Inspirace vlaky ČSD, asi :idea:

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pát čer 15, 2018 19:08
od Kopr
Za mě Trosku ,jasná volba ,Jaguárů je dost :wink: 8)

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pon čer 18, 2018 20:35
od Vašátor
Dnes jsem ušetřil chvilku a proměřil tlaky motoru, protože Troska zatím jede pouze na dva válce. Tlaky velice překvapily ... 13,5 - 13,5 - 13,5 - 13,5 Bar. na studeném motoru. Zítra koupím nové svíčky a čtvrtek po práci se plánuju pod tím válet ... hmmm,musím si koupit nějaký pivčo :)

P.S. Fany v pátek otestovala spací úpravu a prej by to šlo 8)

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: pon čer 18, 2018 20:49
od Laďuša
To asi nebude Rychard :lol: :mrgreen:

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: úte čer 19, 2018 05:37
od Luděk Musil
Laďuša píše:To asi nebude Rychard :lol: :mrgreen:
nejsem znalcem v oboru značek/známek piva, ale jediný co mě napadá je Rychtář :D … chlazenej ve Svratce. L.

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: úte čer 19, 2018 14:52
od Liftback
Lidl Retro týždeň a je to v cajku 8) aj s pifkom 73"

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: úte čer 19, 2018 15:43
od Laďuša
Luděk Musil píše:
Laďuša píše:To asi nebude Rychard :lol: :mrgreen:
nejsem znalcem v oboru značek/známek piva, ale jediný co mě napadá je Rychtář :D … chlazenej ve Svratce. L.
Jo, je to Rychtář, narážel jsem na to, že u Vaška se mi spíš asociuje právě Richard. Jináč od Rych je třeba eště Rychnovský.

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: úte čer 19, 2018 17:51
od Vašátor
Jj, Lúďa má pravdu a Láďa taky :mrgreen:

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: ned srp 26, 2018 13:11
od Vašátor
Delší dobu jsem tu nic o Trosce nenapsal, ovšem neznamená to, že by se nic nedělo. Nicméně času je málo a když občas na dílně zůstanu přes noc, zrovna moc toho nestihnu. Po osmý večerní už totiž musím běžet na točený, protože v 21h. zavíraj :mrgreen:

Troska prošla ozdravnou kůrou brzd, přední brzdy rozpohybované, zadní prasátka nová. Stále to ovšem skoro vůbec nebrzdilo, až jsem si všiml, že jak je dodělaný hlavní brzdový válec s posilovačem, tak při šlápnutí na brzdu se pedálem opřu o podlahu. Jako hlavní konzola sloužil upravený litinový držák umyvadla a ten praskl. Vyrobil jsem tedy nový, napasoval ho tam a celý brzdový mechanismus přizvedl tak, aby byl brzdový pedál dostatečně vysoko. Nyní už to brzdí fajn, až se brzdy zaběhnou, mohlo by to snad jít i do smyku.

Rovněž proběhlo mytí tohoto vozidla, wapka, kartáč, autošampon ... prokoukla opravdu pořádně :)

Pak mě ještě trápí motor. Ventily měly zemědělské vůle, koníky zadělané nánosy olejových sraček, karburátor však nový a rozdělovač bezkontakt. Koníky jsem vymontoval a vypucoval, ventily nastavil, nastavil předstih a karburátor ... motor nejede a střílí do filtrboxu. No super. Když přidám na základním předstihu, vypadá to že by mohl jít pěkně. Jenže jak jsem nad tím laboroval, tak jsem "sundal" i výfuk - respektive ukroutil a zjistil že je schnilý. Marek mi poradil, že se dělaly dva různé rozdělovače, s krátkou a dlouhou odstředivou regulací a že by tudíž mohl být problém právě v nízko nastaveném předstihu. Ovšem to jsem ještě nestihl vykoumat, protože jsem musel zabývat výfukem. Výfuk na Trosku TAZ 1500 je v podstatě nesehnatelný, nebo drahý. Univerzální tlumiče jsou drahé. A jak jsem tak koukal na tu schnilotinu, říkám si ... vždyť jsou to tlumiče z Felicie?! Takže jsem po 400kč koupil střední a zadní díl výfuku na feldu 1.6 a už je tam :). Katalyzátor jsem vyfoukal a nechal ho tam. Ať mají na emisích radost :)

Re: Jaguar XJ12 5,3l který nechtíc cestoval klasikou...

Napsal: ned srp 26, 2018 20:08
od Crocodile
Co je to za rok, že už to má katalyzátor?