Tipujem že sa im stala "nehoda" a niekde to opreli alebo sa nevymerali do garáže-na zdvihák. Kôli tomu mám non-stop zapnutú kameru v aute aj keď som v obchode a zle vedľa náhodou zaparkujú.
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired) Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná) Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Kdyby to tak bylo tak je takovej problem rict stalo se tohle a tohle je nam lito. Polepili jsme to, sezeneme poskozeny dil, posleme vam ho, neni slozite to domontovat vlastnorucne, souhlasite? I tak by to byla divocina, ale aspon trosku ferova.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Bol som v slovlade v KE. Maly nedostatok vyrieseny hned na mieste, alarm aktivovany.
Spokojnost zo servisom. Pristup, ochota, informacie vsetko v najlepsom poriadku. Tak ze mozem odporucit.
Navstevu si radsej dohotnite mailom, alebo telefonicky. (povedzme ze telefon tam vyzvana casto)
Ahojte, otázka na servisnú prehliadku. Tá prvá 3000km, môžem sa zastaviť v rozmedzí 2500 až 3500km alebo treba ísť presne na 3000km?
A druhá otázka, ktorý servis odporúčate a prečo?
Ďakujem za každú odpoveď
mixaeella píše:Ahojte, otázka na servisnú prehliadku. Tá prvá 3000km, môžem sa zastaviť v rozmedzí 2500 až 3500km alebo treba ísť presne na 3000km?
A druhá otázka, ktorý servis odporúčate a prečo?
Ďakujem za každú odpoveď
Samozřejmě je tam tolerance, nikdo nepřijede přesně při 3000km Ale tu první bych radši řešil dříve jak později, vylejí Ti olej, který posbíral kdovíco z výroby motoru. Vlastně jej vymyl.
je to jedno, v rusku na TO 0 niekto aj kašle. Keď je v knižke medzi 2500 a 3500 tak treba dodržať ten interval. Tu je viac menej dôležitá pečiatka v servisnej knižke. Predsalen, tvrdiť že v oleji budú špony a pod je trošku prehnané okrem toho olejový filter existuje.
howk
To je dosť otázne či skôr, alebo neskôr. Ja som to osobne riešil tesne okolo tých 3000. Vymeniť pri 2500, ešte nemusí byť všetko sadnuté ako treba a ešte niečo sa môže uvoľniť... A meniť pri 3500, to zasa tam môže byť až veľa bordelu a vracia sa to stále po motore.... Ale zasa tak zlé by som to nevidel, však iné automobilky píšu prvú výmenu až o dosť neskôr. Takže najlepšie je vedieť koľko najazdím cca za týždeň(väčšinou toľko trvá kým ťa zoberú v servise) a potom sa objednať, keď mám tesne pred 3000. No a do servisu prídem cca okolo tých 3000. Napr. za týždeň najazdím 100 km, tak do servisu zavolám pri 2900 a hotovo. Najlepšie je objednať sa už keď máš najazdené tesne pod 3000, lebo sa môže niečo vyskytnúť a potom nestihneš prísť do tých 3500 a môžu ti robiť problémy okolo záruky.... Ja sa snažím, aspoň v záruke, dodržiavať všetky tie ich termíny(či už kilometrové, alebo aj časové) a vyhnem sa zbytočným doťahovačkám že som prišiel o trošíčku neskôr.
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko (04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská (06_2019 - )
Neprezival by som to, pretoze je uplne nieco ine najazdit 3000 v mestskych zapchach a na okreskach. Verte, ze najvacsi bordel sa vyplavi v prvej 500ke, aj skor. Zabehovy olej sa nemeni kvoli vyplavovanemu bordelu, ale hlavne kvoli vysokej degradacii, kedze pri zabehu vznikaju na stycnych plochach o dost vyssie teploty ako po zabehu. Verim, ze s kvalitnym olejom by vymena pri 3000 ani nemusela byt. Casy, ked boli motory zasvinene sponami su davno prec