Re: Snímače tlaku pneu (Vesta)
Napsal: sob dub 21, 2018 00:04
Jajo-takže ty chceš,aby tu niekto napísal presný postup,ako "nakódovať" snímače TPMS.Ty si to potom opíšeš na papierik a ukážeš v servise,že ako to majú spraviť. Teda veľmi si ma pobavil .
Čo si napríklad spravil ty osobne preto,aby ti systém fungoval? Zrejme absolútne nič! Len ho kritizuješ! Bohužiaľ systém nariadily,vymysleli a my to musíme či chceme či nechceme akceptovať. Každý jedem slušný servis ti snímače TPMS vyrieši veľmi jednoducho. Do zimnej sady ti dá univerzálne snímače,ktoré ti naklonuje podľa pôvodných. Čiže keď na auto dáš zimnú sadu,tak RJ zistí,že tam máš vlastne sadu originálnu a všetko funguje tak ako má! Žiadne zapisovanie a spájanie sa RJ nepotrebuješ! Stačí ti to teda takto?Keď nie,tak čítaj:
Prídeš do servisu s origo letnou sadou pneumatík. Oni ti s čítačkou oskenujú origo snímače a prenesú(naklonujú) kód do univerzálnych snímačov,ktoré ti namonujú do zimnej sady. No a to je všetko...keď si prehodíš na auto zimnú sadu,tak všetko funguje ako má a môžeš si veselo kolesá bez vyváženia prehadzovať doma na dvore .
Inak snímanie tlaku funguje na princípe nepriameho merania tlaku(VW group) a priameho merania tlaku(takmer všetky ostatné značky)-snímače sú namontované priamo v kolesách. Samotný snímač potom vysiela rádiový signál na frekvencii 433MHz a RJ ho "spracováva" a vyhodnocuje-zjednodušene povedané.
V jedno sobotné popoludnie bol aj pokus zostrojiť z doma dostupných súčiastok prímač toho rádiového signálu Ak si však chceš všetko riešiť doma,tak si z ruska prakticky za pár "šupov" objednaj diagnostiku,s ktorou sa budeš môcť spájať s RJ donemoty a môžeš si do nej zapisovať číslá origo snímačov Dúfam teda,že sme ti to tu zodpovedali všetko k tvojej spokojnosti a tvojich predstáv. Ale počítam,že o mesiac sa zas nájde niekto,kto tu zas napíše,že sa to nedá,že to nefunguje a je to kokotina. A bude to tu zas prázdne mlátenie slamy...
Čo si napríklad spravil ty osobne preto,aby ti systém fungoval? Zrejme absolútne nič! Len ho kritizuješ! Bohužiaľ systém nariadily,vymysleli a my to musíme či chceme či nechceme akceptovať. Každý jedem slušný servis ti snímače TPMS vyrieši veľmi jednoducho. Do zimnej sady ti dá univerzálne snímače,ktoré ti naklonuje podľa pôvodných. Čiže keď na auto dáš zimnú sadu,tak RJ zistí,že tam máš vlastne sadu originálnu a všetko funguje tak ako má! Žiadne zapisovanie a spájanie sa RJ nepotrebuješ! Stačí ti to teda takto?Keď nie,tak čítaj:
Prídeš do servisu s origo letnou sadou pneumatík. Oni ti s čítačkou oskenujú origo snímače a prenesú(naklonujú) kód do univerzálnych snímačov,ktoré ti namonujú do zimnej sady. No a to je všetko...keď si prehodíš na auto zimnú sadu,tak všetko funguje ako má a môžeš si veselo kolesá bez vyváženia prehadzovať doma na dvore .
Inak snímanie tlaku funguje na princípe nepriameho merania tlaku(VW group) a priameho merania tlaku(takmer všetky ostatné značky)-snímače sú namontované priamo v kolesách. Samotný snímač potom vysiela rádiový signál na frekvencii 433MHz a RJ ho "spracováva" a vyhodnocuje-zjednodušene povedané.
V jedno sobotné popoludnie bol aj pokus zostrojiť z doma dostupných súčiastok prímač toho rádiového signálu Ak si však chceš všetko riešiť doma,tak si z ruska prakticky za pár "šupov" objednaj diagnostiku,s ktorou sa budeš môcť spájať s RJ donemoty a môžeš si do nej zapisovať číslá origo snímačov Dúfam teda,že sme ti to tu zodpovedali všetko k tvojej spokojnosti a tvojich predstáv. Ale počítam,že o mesiac sa zas nájde niekto,kto tu zas napíše,že sa to nedá,že to nefunguje a je to kokotina. A bude to tu zas prázdne mlátenie slamy...