Stránka 6 z 14

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: čtv srp 17, 2017 12:21
od zippo
posim píše:Musia byť dva. Zrejme integrované do jednéh.
Moze byt. Uz sa podla mna o moc dalej nepohneme, skusim pockat, ci Cory vypatra tie dielenske listy, ak sa mu podari. Mozno potom bude viac odpovedi, ako otazok.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: čtv srp 17, 2017 16:59
od posim
No len aby nerobil zas nejakú hlavu (valcov;o)
Inak som si to celé prešiel znova a unikla mi jedna vec - že Ti to prestávalo fúkať a ventilátor mal iný chod ako normálne. Potom to znamená, že ten výparník musel zamrznúť na celej ploche a teda s náplňou či tlakmi asi problém nebude. Skôr s tým snímačom teploty výparníka. Alebo ak si to mal pustené len na čelné sklo, tak či tento režim ozaj neškrtí príliš ten prietok vzduchu (pri vyšších otáčkach ventilátora) a nespôsobí zamrznutie "chladiacej sústavy", ako to opisuje výrobca v návode, hoc tam sa to spomína v súvislosti s nastavením smerovania vzduchu z výduchov v prístrojovke, aby neboli všetky súčasne uzavreté...

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: čtv srp 17, 2017 18:51
od zippo
posim píše:...Inak som si to celé prešiel znova a unikla mi jedna vec...
Ja viem ... pisem prilis komplikovane a vela, niektore moje rozvite vety vydaju aj za Leninov spis.... ale som rad, ze si nasiel v mojom popise vsetky indicie a dakujem za vydrz a trpezlivost.
Smerovanie vzduchu som mal asi vtedy skutocne na okno, ventilator na 4, suvisla svizna jazda dobre ochladzovala kondenzator a vonku bol dost teply a vlhky vzduch ... toto vsetko dokopy mohlo klimu dostat do toho stavu (huciaci-fuciaci ventilator a slaby prud vlazneho vzduchu) a mozno ani nemusi byt chybny snimac vyparnika.
Roky som vsak v presne tomto rezime pouzival klimu vo Fabke a nikdy problem nebol.
Ako som napisal, pockam ... uvidim ... nie je to ziadna brutalna porucha vyzadujuca okamzite riesenie.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: čtv srp 17, 2017 20:41
od Cory
Ano, momentalne robim hlavu :D ale zatial som nic nenasiel. A dobry net budem mat az v nedelu a s tymto mobilnym oným vela nenájdem. Inak na Kalinu2 je málo tych dokumentácií. Ale zato na Grantu su. Myslite, ze to je rovnake?

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: pát srp 18, 2017 03:16
od posim
zippo píše:... pisem prilis komplikovane a vela, niektore moje rozvite vety vydaju aj za Leninov spis....
No možno práve preto čítam Tvoje príspevky tak rád. Asi to bude tým, že už mám nejaký ten spis tiež prečítaný :lol:
Inak v služobných autách používam presne rovnaké smerovanie vzduchu - na čelné sklo pri zapnutej klimatizácii, ale ventilátor nedávam na vyššie obrátky, resp. používam ho v režime automatickom.
Cory píše:...Myslite, ze to je rovnake?
Blok výparníka evidentne rovnaký je - podľa odkazu, ktorý sem dával zippo je pre Grantu a Kalinu II. A myslím, že to ostatné bude rovnaké tiež, len musíš pozerať Grantu s automatickou klímou, no to Ti asi nemusím písať :wink:
No hlavne (podľa mňa) by sme asi potrebovali zistiť logiku riadenia, ktorý signál je čomu nadriadený v spojitosti so spínaním spojky kompresora (hlavne v súvislosti snímač teploty výparníka / snímač teploty interiéru).

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: pát srp 18, 2017 05:16
od Cory
Algoritmus bude asi rovnaky aj s Priorami.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: pát srp 18, 2017 06:34
od stano112
posim píše:...len musíš pozerať Grantu s automatickou klímou...
Pokiaľ viem ja,tak Granty autoklímu nemajú.Ani vo výbave Luxe.Ale ktovie,možno na ruský trh sa robia.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: pát srp 18, 2017 10:54
od Cory
Podla mna ta autoklima je na panasonicu, halla ma tzv poloautomat. Podla mna nejaky rozdiel v hardveri mezi automatikou a klasikou nie je. Rozdiel je v riadiacich blokoch.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: čtv zář 07, 2017 09:49
od zippo
Doplnil som na wiki wiki/lada:statistiky:prodej_sk statistiku za jul. Augustove budu dufam coskoro.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: čtv zář 07, 2017 21:39
od posim
V súvislosti s predajom na Slovensku snáď nebude celkom OT spomenúť, že som dnes cestou z roboty míňal proti idúci kamión plný Viest. Zaregistroval som hlavne odtiene striebornej farby. Bolo to inak prvý krát, čo som videl Vestu inde než v SlovLADE :roll: V jej Košickej pobočke som bol naposledy včera, pričom tam na parkovisku nových vozidiel bola len jedna Vesta, dve Nivy, jedna vínová Crosska a hatchback rovnakej farby. Celkom ma zaujal ten výškový rozdiel medzi spomenutými Kalinami. Prišlo mi to viac, ako 2 cm.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: pát zář 08, 2017 09:58
od zippo
posim píše:... Celkom ma zaujal ten výškový rozdiel medzi spomenutými Kalinami. Prišlo mi to viac, ako 2 cm.
Ten rozdiel je udavany tusim 23mm, takze tvoj odhad nebol najhorsi ;-)

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: ned zář 10, 2017 18:17
od posim
No práve mi to prišlo o dosť viac - asi som sa nevyjadril celkom najlepšie. Myslel som to tak, že opticky to vyzerá byť väčší rozdiel, ako udávané cca 2 cm :wink: Autá stáli za sebou na rovnej ploche, no nie tesne a pritom bol ten rozdiel skutočne zrejmý na prvý pohľad - 2 cm by človek sotva zaregistroval.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: pon zář 11, 2017 15:59
od Dusan
2cm su to v mieste napravy, na konci kufra to uz mozu byt 4cm rozdielu.

Co ked jedna mala v kufri mrtvolu alebo 50kg cementu :)

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: čtv zář 28, 2017 09:33
od zippo
Dva nove technicke parametre:
- vcera vecer som sa kotulal medzi dedinami asi 30km a na konci jazdy bola na MMC priemerka 5,5.
- dnes rano ma na prazdnej rovinke z Gabcikova do BA moja polovicka hecla k skuske maximalky: na 4-ke som to pomerne svizne rozbehol na 160km/h pri nieco cez 5000ot, potom som dal 5-ku a zrychlovanie, sice uz velmi pozvolne, pokracovalo do 173km/h a podla mna by som to dotiahol aj na 180, ale blizil sa koniec roviny. Na doplnenie, tachometrova rychlost je v sirokom rozsahu konstantne nizsia zhruba o 2km/h oproti realnej GPS rychlosti.

Re: Zippova Kalina SW Luxe

Napsal: čtv zář 28, 2017 15:07
od posim
Fúha, tak to máš celkom športovo ladenú polovičku :) Bolo by zaujímavé sledovať Váš dohovor, kto bude platiť event. pokutu :mrgreen:
Keď si šiel s tou nízkou spotrebou, tak predpokladám, že si ten motor zbytočne moc nevytáčal a plyn len tak hladkal, však? Hlavne by ma zaujímalo, ako si akceleroval, či skôr na nižšom prevodovom° s väčším plynom, alebo na nižšom s pozvoľným pridávaním aby šiel motor "pred plynom", ako sa hovorí...