Stránka 6 z 14
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: čtv srp 17, 2017 12:21
od zippo
posim píše:Musia byť dva. Zrejme integrované do jednéh.
Moze byt. Uz sa podla mna o moc dalej nepohneme, skusim pockat, ci Cory vypatra tie dielenske listy, ak sa mu podari. Mozno potom bude viac odpovedi, ako otazok.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: čtv srp 17, 2017 16:59
od posim
No len aby nerobil zas nejakú hlavu (valcov;o)
Inak som si to celé prešiel znova a unikla mi jedna vec - že Ti to prestávalo fúkať a ventilátor mal iný chod ako normálne. Potom to znamená, že ten výparník musel zamrznúť na celej ploche a teda s náplňou či tlakmi asi problém nebude. Skôr s tým snímačom teploty výparníka. Alebo ak si to mal pustené len na čelné sklo, tak či tento režim ozaj neškrtí príliš ten prietok vzduchu (pri vyšších otáčkach ventilátora) a nespôsobí zamrznutie "chladiacej sústavy", ako to opisuje výrobca v návode, hoc tam sa to spomína v súvislosti s nastavením smerovania vzduchu z výduchov v prístrojovke, aby neboli všetky súčasne uzavreté...
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: čtv srp 17, 2017 18:51
od zippo
posim píše:...Inak som si to celé prešiel znova a unikla mi jedna vec...
Ja viem ... pisem prilis komplikovane a vela, niektore moje rozvite vety vydaju aj za Leninov spis.... ale som rad, ze si nasiel v mojom popise vsetky indicie a dakujem za vydrz a trpezlivost.
Smerovanie vzduchu som mal asi vtedy skutocne na okno, ventilator na 4, suvisla svizna jazda dobre ochladzovala kondenzator a vonku bol dost teply a vlhky vzduch ... toto vsetko dokopy mohlo klimu dostat do toho stavu (huciaci-fuciaci ventilator a slaby prud vlazneho vzduchu) a mozno ani nemusi byt chybny snimac vyparnika.
Roky som vsak v presne tomto rezime pouzival klimu vo Fabke a nikdy problem nebol.
Ako som napisal, pockam ... uvidim ... nie je to ziadna brutalna porucha vyzadujuca okamzite riesenie.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: čtv srp 17, 2017 20:41
od Cory
Ano, momentalne robim hlavu
ale zatial som nic nenasiel. A dobry net budem mat az v nedelu a s tymto mobilnym oným vela nenájdem. Inak na Kalinu2 je málo tych dokumentácií. Ale zato na Grantu su. Myslite, ze to je rovnake?
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: pát srp 18, 2017 03:16
od posim
zippo píše:... pisem prilis komplikovane a vela, niektore moje rozvite vety vydaju aj za Leninov spis....
No možno práve preto čítam Tvoje príspevky tak rád. Asi to bude tým, že už mám nejaký ten spis tiež prečítaný
Inak v služobných autách používam presne rovnaké smerovanie vzduchu - na čelné sklo pri zapnutej klimatizácii, ale ventilátor nedávam na vyššie obrátky, resp. používam ho v režime automatickom.
Cory píše:...Myslite, ze to je rovnake?
Blok výparníka evidentne rovnaký je - podľa odkazu, ktorý sem dával zippo je pre Grantu a Kalinu II. A myslím, že to ostatné bude rovnaké tiež, len musíš pozerať Grantu s automatickou klímou, no to Ti asi nemusím písať
No hlavne (podľa mňa) by sme asi potrebovali zistiť logiku riadenia, ktorý signál je čomu nadriadený v spojitosti so spínaním spojky kompresora (hlavne v súvislosti snímač teploty výparníka / snímač teploty interiéru).
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: pát srp 18, 2017 05:16
od Cory
Algoritmus bude asi rovnaky aj s Priorami.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: pát srp 18, 2017 06:34
od stano112
posim píše:...len musíš pozerať Grantu s automatickou klímou...
Pokiaľ viem ja,tak Granty autoklímu nemajú.Ani vo výbave Luxe.Ale ktovie,možno na ruský trh sa robia.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: pát srp 18, 2017 10:54
od Cory
Podla mna ta autoklima je na panasonicu, halla ma tzv poloautomat. Podla mna nejaky rozdiel v hardveri mezi automatikou a klasikou nie je. Rozdiel je v riadiacich blokoch.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: čtv zář 07, 2017 09:49
od zippo
Doplnil som na wiki
wiki/lada:statistiky:prodej_sk statistiku za jul. Augustove budu dufam coskoro.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: čtv zář 07, 2017 21:39
od posim
V súvislosti s predajom na Slovensku snáď nebude celkom OT spomenúť, že som dnes cestou z roboty míňal proti idúci kamión plný Viest. Zaregistroval som hlavne odtiene striebornej farby. Bolo to inak prvý krát, čo som videl Vestu inde než v SlovLADE
V jej Košickej pobočke som bol naposledy včera, pričom tam na parkovisku nových vozidiel bola len jedna Vesta, dve Nivy, jedna vínová Crosska a hatchback rovnakej farby. Celkom ma zaujal ten výškový rozdiel medzi spomenutými Kalinami. Prišlo mi to viac, ako 2 cm.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: pát zář 08, 2017 09:58
od zippo
posim píše:... Celkom ma zaujal ten výškový rozdiel medzi spomenutými Kalinami. Prišlo mi to viac, ako 2 cm.
Ten rozdiel je udavany tusim 23mm, takze tvoj odhad nebol najhorsi
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: ned zář 10, 2017 18:17
od posim
No práve mi to prišlo o dosť viac - asi som sa nevyjadril celkom najlepšie. Myslel som to tak, že opticky to vyzerá byť väčší rozdiel, ako udávané cca 2 cm
Autá stáli za sebou na rovnej ploche, no nie tesne a pritom bol ten rozdiel skutočne zrejmý na prvý pohľad - 2 cm by človek sotva zaregistroval.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: pon zář 11, 2017 15:59
od Dusan
2cm su to v mieste napravy, na konci kufra to uz mozu byt 4cm rozdielu.
Co ked jedna mala v kufri mrtvolu alebo 50kg cementu
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: čtv zář 28, 2017 09:33
od zippo
Dva nove technicke parametre:
- vcera vecer som sa kotulal medzi dedinami asi 30km a na konci jazdy bola na MMC priemerka 5,5.
- dnes rano ma na prazdnej rovinke z Gabcikova do BA moja polovicka hecla k skuske maximalky: na 4-ke som to pomerne svizne rozbehol na 160km/h pri nieco cez 5000ot, potom som dal 5-ku a zrychlovanie, sice uz velmi pozvolne, pokracovalo do 173km/h a podla mna by som to dotiahol aj na 180, ale blizil sa koniec roviny. Na doplnenie, tachometrova rychlost je v sirokom rozsahu konstantne nizsia zhruba o 2km/h oproti realnej GPS rychlosti.
Re: Zippova Kalina SW Luxe
Napsal: čtv zář 28, 2017 15:07
od posim
Fúha, tak to máš celkom športovo ladenú polovičku
Bolo by zaujímavé sledovať Váš dohovor, kto bude platiť event. pokutu
Keď si šiel s tou nízkou spotrebou, tak predpokladám, že si ten motor zbytočne moc nevytáčal a plyn len tak hladkal, však? Hlavne by ma zaujímalo, ako si akceleroval, či skôr na nižšom prevodovom° s väčším plynom, alebo na nižšom s pozvoľným pridávaním aby šiel motor "pred plynom", ako sa hovorí...