jede a přitom nejede (MOTOR) dotaz na experty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

co ze ste sa vsetci tak vrhli na cervene motory :lol:
ja som bol donuteny, ze som nemal inu farbu tak som svoj blok natrel cervenou a ostatne ciernou. A vidim, ze nebudem jediny 8)

_______________________________________
http://ladaclub.szm.com/orech/17/1700.htm
Kamil Teplárek
Příspěvky: 162
Registrován: ned říj 16, 2005 19:50
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil Teplárek »

já jsem zvolil červenou jen proto,že jde nejlíp k zelené kastli.Další mněli jen modrou a žlutou.Uznej sám,že ty dvě k zelené nejdou.Snad ta žlutá,ale mně se líbí červená.
LAĎA 2102(1992-2002)LAĎA 2104 (Ivan)(2002-) a taky modrá Laďa 2101 (Nataša)
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

mojaaaa 17tka :(
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Takže moje osobní rozhodnutí po včerejšku. motor půjde ven z auta. Pokud by měl někdo zájen o nefunkční 1600cm3 je k odebrání. popřípadě ji vyměním za nějakou 1500cm3 motor vůbec nejede nemá chuť ani naskočit, benzín jde jiskra snad taky zapalování bylo vyměněno za obyčejné původní z lady a stejně ani náznak. motor se chová jako kdyby vůbec neměl osazeny písty nebo ventily nebo jako kdyby byly válce mezi sebou propojeny. Nedává žádný tlak co se stalo nemám vůbec potuchy. netuší to ani Drobek, Luděk a ani Marek po telefonu nedokáže poradit... Pomalu ale jistě považuji kauzu mého motoru za vyřešenou. Shrnutí = Jednalo se o vyhozené peníze a čas a to nejen můj.. STK se blíží a když tam auto dotlačím tak nevím ale myslím že asi neprojdu..
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Nevzdávat, shoď palu dolů-teda jsetli to fakt nemá tlaky a vyřeš tuto zk... situaci. Narvat tolik peněz do auta, nedalo by mi to.....
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

HALT! Etiketen sagen stop!

fakt to nevzdavej! to muze byt treba nejaka totalni prkotina a i kdyby ne, tak to proste musis dotahnout do konce, minimalni zjistit, co temu chybi.

zapal si dymku, hod se do klidu a s presnosti Sherlocka Holmese to urcite vyresis!
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Pátrač píše:Takže moje osobní rozhodnutí po včerejšku. motor půjde ven z auta. Pokud by měl někdo zájen o nefunkční 1600cm3 je k odebrání. popřípadě ji vyměním za nějakou 1500cm3 motor vůbec nejede nemá chuť ani naskočit, benzín jde jiskra snad taky zapalování bylo vyměněno za obyčejné původní z lady a stejně ani náznak. motor se chová jako kdyby vůbec neměl osazeny písty nebo ventily nebo jako kdyby byly válce mezi sebou propojeny. Nedává žádný tlak co se stalo nemám vůbec potuchy. netuší to ani Drobek, Luděk a ani Marek po telefonu nedokáže poradit... Pomalu ale jistě považuji kauzu mého motoru za vyřešenou. Shrnutí = Jednalo se o vyhozené peníze a čas a to nejen můj.. STK se blíží a když tam auto dotlačím tak nevím ale myslím že asi neprojdu..
Tak jo, o vikendu ti privezu svoji byvalou 1500. Kdyz si vymenis simerinky ventilu tak ani nebude zrat olej... :roll:
Ale moc dobre vim, ze nikam nepojedu, ty to totiz das dohromady! A vule opet zvitezi na hmotou! 8)
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Jako teď o víkendu na tom nebudu dělat nic. Nejdřív v úterý. Jediný co mne napadlo je že Luďkovi ve kšeftě omylem prodaly těsnění pod hlavu pod 1500 i když kupoval 1600 atěsnění se prostřelilo. Moje poslední investice do tohodle motoru bude to že sundám hlavu a podívám se na ventily a tak. Když bude prostřelené těsnění, tak koupím nové. Pokud ale bude vše o.k. tak se na to vyseru. Nepředpokládám, že by se naráz zničilo 8 pístních kroužků a motor kvůli tomu netlačil. obzvlášť když jsem normálně dojel zaparkoval a vypl motor a po celou dobu nepozoroval žádný problém ani pokles výkonu.Rozdělávat celý motor už po třeí nehodlám Investice dalších 2000 kč za kroužky, olej filtr šály už opravdu nehodlám dělat.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Udelame sbirku :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

JmJ píše:Udelame sbirku :-)
No jasne :!: Patraci, ted uz jsi tak daleko, ze vzdat to by byla vecna skoda.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Bohužel se musím přidat na druhou stranu, Pátrači, myslím, že bys měl motor odložit, nasadit něco, co bude fungovat a tento experiment si nech na dobu, kdy na to zase dostaneš chuť a budeš mít čas.
Znám to, předělával jsem kdysi chlazení u Sierry na elektrické větráky, ale po marném zápolení s elektronikou a neustálým nastavováním spínacích teplot jsem to vzdal a koupil origo viskozní spojku a jsem nadmíru spokojen.
Ono nejen u aut platí, že je třeba: Umět včas odejít.
Další investice (času, peněz) by byly vyhozené, plus ušetřené nervy.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Podívám se na to co se stalo pod hlavou. Investice 150 kč do těsnění mne už nezabije. Motor už krásně běžel nepřidírá se. pokud zjistím nějakou závadu většího rozsahu motor jde ven a musím někde schrastit provizorní motor třeba na půl roku.Dovolená se blíží.. Ono je torchu něco jiného rýpat se v autě klidně do devíti včer, když je teplo a světlo a něco jiného dělat to teď venku v teplotách okolo 5°C.. Obzvlášť když nemám garáž resp garáž mohu využívat jen občas a nechci už bratrance teď tak krátce po sobě obtěžovat. Prostě dám tři dny oraz. V úterý to otevřu a zjistím co a jak podle toho se rozhodnu. co se bude dít dál. :?
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Držim palce. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že to už musím být fakt nějaká úplná prkotina, že to nikoho nenapadlo. Zvlášť jestli běžel, ale pak už nenastartoval.

"Puff" mě motor dělá taky, když je studenej. Nelíbí se mi to. Když se ohřeje na normálku, začne tahat jako ďas, ale studenej je to bída. Tlaky mám mizerný, ale zdá se mi, že to bude simerinkama.
Jo a teplej motor se špatně startuje - resp. nechytá "z první". Studenej zase chytne z fleku i bez plynu, ale hned "plynule" chcípne, na podruhý nebo na potřetí zase skoro chcípne, ale chytne se a pak už je v pohodě.

Jinak ventily si pěkně sedaj - já je musel seřizovat od výměny po 100 a 1000 km, po 4000 už jsou malinko slyšet, ale proti klukům tady je to ještě paráda. Bohužel, ty simerinky jsem neměnil :-(
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

dmatej píše:Držim palce. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že to už musím být fakt nějaká úplná prkotina, že to nikoho nenapadlo. Zvlášť jestli běžel, ale pak už nenastartoval.

"Puff" mě motor dělá taky, když je studenej. Nelíbí se mi to. Když se ohřeje na normálku, začne tahat jako ďas, ale studenej je to bída. Tlaky mám mizerný, ale zdá se mi, že to bude simerinkama.
Jo a teplej motor se špatně startuje - resp. nechytá "z první". Studenej zase chytne z fleku i bez plynu, ale hned "plynule" chcípne, na podruhý nebo na potřetí zase skoro chcípne, ale chytne se a pak už je v pohodě.

Jinak ventily si pěkně sedaj - já je musel seřizovat od výměny po 100 a 1000 km, po 4000 už jsou malinko slyšet, ale proti klukům tady je to ještě paráda. Bohužel, ty simerinky jsem neměnil :-(
Špatný tlaky kvůli simerningům??? to snad ne. Pochopil bych kdyby díky ktoužkům nebo podpálenejm ventilům ale gufera nemaj vliv na tlaky. :!: tak možná jedině na spotřebu oleje.. :wink:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Vim, že je to do Pardubic daleko, ale mám v garáži patnáctku ve slušnym stavu, kdyby náhodou...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“