Opravdu nemáš zač, je to šrot určený k likvidaci.
Ten píst je vyměněn v rámci servisní údržby po 20.000 motohodinách, časově to vychází cca 2,5 roku provozu na plný výkon (bez významnějších prostojů). Ty úsady způsobuje síra (přesněji sirovodík, který v procesu dále reaguje na elementární síru); vzniká jako vedlejší, bohužel nežádoucí produkt fermentace.
20.000 motohodin na těchto motorech lze přirovnat k cca 2 až 2,5 milionům ujetých kilometrů na motoru nákladního auta. S tím rozdílem, že asi jen málo motorů v nákladních autech má výkon kolem 1500-2000 koní

.
BTW: Ještě tu mám jeden píst - už si skoro nevzpomínám, kdo ho chtěl. A pro mušketýra je tu svíčka.
Jinak se daří vcelku dobře, v práci jsem víceméně spokojený. Po roce jsem dostal smlouvu na neurčito, což je dobré hlavně v případě výpovědi, že tam aspoň trochu svítá naděje na nějaké to odstupné. Firma jede, že skoro nestíháme, poptáváme jednoho šikovného servisního technika do týmu. Velké dvacetitisícové servisy letos nejsou, tedy skoro nejsou (loni jich bylo sedm, letos dva), takže ani nových fotek moc nemám. Ale myslím, že jich tu je celkem dost, zejména z mé návštěvy výrobního závodu GE v Jenbachu.