Výměna Pér.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Majo píše:nie je to tu este niekde?

Potrebujes stahovak inak je to obtiazne. S pouzitim stahovaka to je jednoduche, popisem ako na to bez neho.
Zacnes najprv z jednou stranou - das si zdvihak pod spodny uchyt tlmica a vyzdvihakujes auto dostatocne vysoko aby si mohol demontovat kolo. Pod napravnicu(uplne na tu stranu, ktoru robis) si das druhy zdvihak alebo proste nieco cim tam podlozis auto. Ked mas dole koleso, je potrebne odpojit brzdovy strmen. Nemusis hadicku, len odkrutit srouby a polozit ho na klatik v dosahu hadicky(aby nebola namahana) Potom odpojis vrchny cap(stacia tie tri srouby osmicky) a vyklopis "co ostalo" do von. Nasledne povolis tlmic(vrchnu matku v motorovom priestore) a uplne ho stlacis. Zdvihak pod spodnym uchytom stale mas. Teraz prichadza zlozitejsia cast pokial nemas stahovak pruzin. Musis pruzinu zaistit niecim dostatocne pevnym aby sa neroztvorila. Ja na to pouzivam specialny spagat vysokej pevnosti, ktory niekolko krat prevleciem na dvoch protilahlych stranach a zviazem. Teraz mozes zacat spustat zdvihak, ktory je pod tlmicom. Pomaly a opatrne. Rameno zide dole az tak ze sa da zdvihak vybrat. Po vybrati zdvihaka treba vytiahnut tlmic, nemal by to byt problem ak mas auto dost vysoko. Pruzina teraz vypadne sama. A ak tam chces dat druhu tak si bez stahovaka takmer skoncil(alebo sa da pruzina "niecim" stlacit a zaistit obdobnym sposobom ako predchadzajuca). Zviazanu pruzinu das naspat opacnym sposobom akym si ju vyberal.
Ak mas stahovak je to jednoduche - namiesto spagatov a inych kravin pouzijes ten :)
Diky, tusil jsem ze to takhle bude, jen ja se radsi poradim :) na skodovce sem to delal taksamo :) pruzinu sem stlacoval 5ti metrovou fosnou a svazoval obycejnym spagatem ve dvou mestech proti sobe :)
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“