Re: Přizvednutí nivy
Napsal: čtv lis 13, 2014 23:02
Dobře řešený!!
I ta avie jako taková se mi dost líbí.. Interier správnej.. Dobrý!!
I ta avie jako taková se mi dost líbí.. Interier správnej.. Dobrý!!
Majo píše:Ja to mam spravene podla Vika a som s tym velmi spokojny. Kratke kosti rozrezane a navarene dlhe matice(M18-20). Ich stredom Gckova zavitova tyc(v jednej matke heftnuta aby sa nevytocila). Takze je to skrutne doslova, co umozni obrovske krizenie a zaroven to skoro vobec neovplyvnuje spravanie na ceste. Spodne kosti(dlhe) mam zase vyztuzene kvoli kamenom a nie su skrutne aby to na ceste drzalo, takze to odsieraju silentbolky. Ale to je pohoda
no ja som prave pisal, ze je to takmer nemozne, ze sa skor na nej zlomi zvarwwwwenca píše:Majo, jak se může ohnout ta horní, krátká kost...??
S tym som mal nedavno tiez problem, treba pozerat aby bol kvalitny zavit az po okraj, kedze Lada ma divne koncovky na trubkach, ktore nemaju zavit az uplne dovnutra...wwwwenca píše:Už jsem koupil 2 rozdvojky na brzdy dozadu na napravnici
Odpovedal si si sam. Zmiernit to pomaha kvalitna vazelina - molybdenova. Ovsem nestaci ju tam maznut prstom na aute cez prachovku, ale poctivo rozobrat a vsetku staru vyhadzat a nahradit novou. A aj tak to nebude ono. Ak zozenies nove origo polosy bude to lepsie, ale pri akceleracii do kopca to nebude nikdy ticho. A ak zozenies nove Ciny, bude to este horsie. Nehovoriac o tom, ze aj do novych vzdy treba doplnat vazelinu.wwwwenca píše:Jinak vypadá to, že zatím vše ok až na to, že pri prudší akceleraci přední poloosy hrají ódu na homokyneťáky...Proč cvakají? Resp. cvakají protože jsou tam třeba 50 000km a jezdili v jiných drahách a ty se vymačkali a ted jezdi v jiných a tak cvakají? Resp. když dám nové, budou cvakat i nadále?