Stránka 6 z 10
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: sob pro 17, 2011 20:37
od MartinL39
Vy kdo máte technický cit a nejste totálně hluší, berte prosím předchozí přízpěvek s rezervou.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: pát pro 23, 2011 19:13
od Dusan
Berieme hlavne ty ktory z lady urobili auto pre vsetko... cize ziadne zbytocne investicie, ziadne zbytocne hrabanie sa v motore... len dolievanie benzinu potazmo oleja do motora..a ono to jazdi menej poruchovo ako ked sa tam lezi kazdy tyzden

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: sob pro 24, 2011 22:06
od MartasBrno
Téma škoda vs. Lada? Upřímně řečeno, mám trochu problém škodovku pochopit. X věcí z minulého řežimu se chápe ztěžka. Stejně jako dnešní debata o tom, jestli VW diktuje škodovce co má vyrábět. Každopádně na š105/120 typu M, které jsem nějaké roky snášel jako dítě vzadu se zalehlými slechy a potom párkrát jako člověk za volantem, nejde přehlídnout ty trapné chyby jako rezonující "něco okolo výfuku", které způsobuje zaléhání uší posádky (řešení by mohlo bát třea tohle
http://www.skoda.wbl.sk/Navody-tipy-tri ... torom.html ) přes volant mimo střed a mimo podélnou osu auta po zpracování pedálové skupiny.
na druhou stranu, žigul taky nemá ergonomické sezení, no a to čím škodovka trápí šoféra před levou nohou, ten hrozný podběh, zase žigul tlačí zadní cestující do zad, když se jede v pěti lidech. Jedno auto je nedodělek, druhé zase dědictví. Ideální není nic, ale přesto chápu, že se lidi přiklání k jednomu nebo jiní k druhému. Každá z těch potvor má něco do sebe.
Motory co jsou od š1000MB až po fabii 1.4 - to je zkrátka masakr, před tím se zaslouží smeknout. Je teda fakt, že jsem už slyšel jednu ojetější fabii, a kdybych ji neviděl, řekl bych že to byla sto dváca

, ale ta dlouhověkost určitě není jen tak. Při slušném zacházení snese motor 1.3 ve felicii opravdu hodně, jako služebák to tu máme víc jak deset let denně a umírá to na brutálně prací opotřebenou kastli. O motoru se neví, mimo jednu epizodu s výměnou těsnění pod hlavou, kdy servis neseřídil ventily

.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 11:09
od MartinL39
Zdravím příznivce skutečných automobilů, zdravím také obdivovatele ostatních polotovarů, jejichž znak na přední kapotě má symbol postřelené slepice.
Uvědomme si, že se nacházíme v rubrice '' technické problémy''.
Pokud se do problematiky více ponoříme, pochopíme, že Škoda je jeden velký technický problém a auto z toho nikdy nebude, ani po sérii dodělávek, úprav a kacířských pokusů. RL
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 11:13
od MartinL39
Proč se musí ve Felicii z roku 1995 seřizovat ventily, když už v roce 1986 měl běžný vůz stejné třídy hydroštely? Mám tím na mysli např: Opel Kadett a další.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 12:34
od Křečík Barbuška
Protože se seřizují i na Felicii z roku 1996

.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 16:44
od MartasBrno
Šroubek a matička nemá nedyhy hydroštelů. Co by za to někteří dali... (sousedovic Punto, moderní vůz

)
MartinL39: Právě jsi uzavřel polovině národa velkou životní kapitolu.
Tram tam ta dam - tam tam ta dam
To je bolest.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 20:51
od Honza 21061
Vy kdo máte technický cit a nejste totálně hluší, berte prosím předchozí přízpěvek s rezervou.
Naopak, většinou tímhle stylem nadávají neumětelové, co jsou sami hovada s pazourama absolutně bez citu a protože to holt nemá posilovače aby nebolely ručičky a topení sedačky aby nestudila prdelka, tak je to holt krám s postřelenou husou.
Takhle nazvat znak naší firmy Škoda se světovým jménem může taky někdo, komu nosí dárky zásadně Santa Claus. Já si narozdíl od jiných práce svých předků vážím, nelezu do pr*ele všem ostatním jenom proto, že "co je české to je špatné" a proč je to špatné, protože je to dneska moderní říkat.
Milý příteli, než mě začneš odsuzovat, hodnotit a směřovat na mě svojí bezbřehou ironii, zameť si před svým vlastním prahem, zapoj mozek, nenavážej se radikálně do něčeho co jsi patrně v životě neřídil, uvědom si kdo jsi a potom tady diskutuj nad postřelenou husou.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 20:53
od zelvotron
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 20:59
od Cory
Jedni tu nadavaju, ze to a hento auto je zlozite, a ked sa nieco pokazi, tak treba vela investovat do oprav....a dalsi nadavaju, ze je to a hento auto jednoduche, lebo ostatne maju to a to

to sa mi paci

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 21:01
od zelvotron
Jo, jo, .... pořád se něco děje...

Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 21:08
od Jakub Metelka
Když někdo nazve škodovku velkým problémem ,tak má asi sám velký problém v hlavě.Neříkám ,že to auto nemá řadu bolestí ,ale které je nemá

.Žádné takové není ani dneska.
Dále se k tomu raději vyjadřovat nebudu.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 22:03
od Jelen
Jsem měl škochtli a byl to strašidelnej vrak. Možná pro to, že to byl strašidelnej vrak, tak jsem si řekl, nikdy víc

ale užovce bych se nebránil, v pěkném stavu. A dost hanebností. Sice jsem to tu celý nečetl, ale zajímá mne Honzův pokus s chladičem v zadu. Proč se od toho upustilo, když to na Š 100/1000 fungovalo? Asi značný snížení výkonu od řemenice na větrák. Kdyby tam byl elektrickej, tak by musel jet furt a to by ho asi taky oddělalo.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 22:51
od zelvotron
No protože ono to na š 100/1000 sice fungovalo, jenže to jednak žralo výkon (kterýho nebylo ve škodovce nikdy na rozdávání

) a jednak to při vyšších rychlostech, kterých novější stodvácy už dosahovaly přecijen snadněji, přestávalo fungovat tak jako tak, tedy udělali náporový chlazení, který se osvědčilo ve sportu. Navíc co se týká topení tak stovka topí dobře, jenže odzadu, což pokud chci co nejdřív vyjet je poněkud nepřijemný a z tohodle hlediska je radiátor vpředu možná lepší. Mmch elektrickej větrák co vím někdo zkoušel s pozitivními výsledky, ono za normální jízdy i v létě a s chladící soustavou v dobrým stavu je termostat na stovce spíš přivřenej.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Napsal: ned pro 25, 2011 23:39
od MartasBrno
Chápu správně, že problémy ten systém měl v dálničním provozu?