Stránka 6 z 120
Napsal: čtv kvě 05, 2011 06:54
od ger007
tak prevodovka ma svoju pesnicku ale qvalty nevypadavaju tak mi je to viac menej jedno, mesiac este vydrzi potom ju vymenim, dnes idem na geometriu, vsetky capy uz su povymienane, ved je to spotrebak, na lavej stranne je jeden mastersport jeden rusky a na pravej strane su dva fenoxu a uvidime ako dlho to vydrzi aj tak tomu nedam viac ako dva roky.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 07:05
od Sid
Tú životnosť si trafil. Doktorov otec mal dlhé roky 1500vku. Vravel, že tam dával normálne laďácke čapy a menieval ich každé dva roky. S autom ale chodieval aj po teréne a ročne mal taký normálny nájazd kilometrov. Ale vtedy boli cesty v oveľa lepšom stave. Teraz sú niektoré v horšom stave ako lesné.
Napsal: čtv kvě 05, 2011 07:12
od ger007
Na lulubele som ich menil pred tromi rokmi uz ani neviem ake ale neaka polska somrina to nebola, ale stoja uz dnes za velke hovno, keby vyrabali capy ktore vydrzia zarucene 50 tis km tak som ochotny za neho dat aj 500sk / ks
Napsal: čtv kvě 05, 2011 12:11
od Puhi
Napsal: čtv kvě 05, 2011 12:47
od Sid
Až v pondelok. Teraz som doma
Napsal: pát kvě 06, 2011 07:06
od Maysner
Cepy odchazi na vsech autech. na bawu jsem daval druhy rameno, kdyz jsem zjistil, ze mam spatnej cep. Potreboval jsem rychle vymenit.
Ty rusky cepy nejdou rukou skoro posunout. Jsou snad zarezly. A podle me je lepsi koupit vzdycky novy cepy, ktery nekde chvilku lezi a od renomovanych vyrobcu (Moog, Lemforder, Meyle HD, atd.) nez nejaky co s pochybnym skladovanim nekde lezi uz ctvrt stoleti
Lada 5q je vzdycky problemova zalezitost. A olej uz bych v nem nikdy nemenil na aute. Jde to na picu. To ho radsi vytahnu, vymenim a vratim zpatky. To samy u oleje v diferaku u bmw. Aspon pak clovek vi, ze to jde vzdycky dobre povolit
Napsal: sob kvě 07, 2011 10:08
od ger007
no takze vsetky capy vymenene za co moc dakujem Adamovi a Jardovi, svojpomocne na 3d masine nastavena geometria, stacilo mi pochcopit princip masiny a uz som si aj sam nastavoval. odklony aj zbiehavost nebol problem nastavit, avsak zaklon rejdoveho capu bol 3° v minuse a to som nevedel nastavit a pravy je v pluse o 0,5° ale na odklon rejdoveho capu je +/- 0,5° neviem ako nastavit ten zaklon a odklon rejdoveho capu takze som to nehal tak, vyseldok : auto by nemalo zrat gumi ale stale mierne taha do lava. Viac menej to momentalne neriesim dolezite je aby to nezralo gumi a ja som mohol nasadit lente litaky.
auti jazdi od doby zakupenia najelo enom 800km ale zatial nebol problem vdaka bohu
Napsal: sob kvě 07, 2011 10:12
od MartasBrno
Zaklon se resi jen pridavanim / ubiranim pouze prednich podlozek.
Napsal: sob kvě 07, 2011 10:21
od Cory
Sid mal trafenu napravnicu, takze jednu dtranu treba pravdepodobne posunut...
Napsal: sob kvě 07, 2011 10:35
od ger007
enom predne podlozky ?
Napsal: sob kvě 07, 2011 10:37
od ger007
myslim ze sid tu napravnicu posuval nadoraz ale neni som si isty
Napsal: sob kvě 07, 2011 10:39
od MartasBrno
jo, odklon kola obě podložky, záklon čepu jen přední podložky. Bude se to asi trošku ovlivňovat, ale mělo by to tak být.
Napsal: sob kvě 07, 2011 14:09
od Puhi
v tume to máš rozpísané, 0.5 podložky pod oba sruby odklon + 7-9', podľa tabuľky sa pri vyberaní alebo vkladaní podložiek pod predný šrub odklon nemení, pri pridaní 0.5 mm podložky sa zmení záklon o 20'
Napsal: sob kvě 07, 2011 14:55
od ger007
takze momentalne mam odklon 9' na oboch stranach, a ked dam pod predny srob podlozku 0,5mm tak zvecsim odklon o 30´? to znamena ze ked to mam od 3° musim tam dat 6 podloziek, a to mi chcete povedat ze odklon sa nezmeni ?
Napsal: sob kvě 07, 2011 15:07
od MartasBrno
No když se změní, tak jen o málo a po kontrole ho dorovnáš na druhý pokus. Ale určitě ne deseti podložkama. Nemá se změnit vůbec. Je to dané tvarem ramene - zadní šroub je naproti čepu, přední šroub je předsazenej.