Stránka 6 z 12
Napsal: úte bře 15, 2011 09:57
od zelvotron
2009 bylo u vás šrotovný, ne?
No možná ne, ale u nás je to ještě tragičtější - u vás za prosinec 24 ks, u nás 15 ks. U nás 2010 - 148 ks, 2009 - 166 ks.
Jenže kolik má obyvatel Slovensko a kolik ČR.
Ale nechci tu bejt jenom za sejčka, já samozřejmě ten námět na diskuzi podporuju, je to dobrej nápad a rád se zúčastním nebo s něčím pomůžu, ale zkušenost mi řiká, že to prostě bude marný - ale pojďme to zkusit, aspoň vám pak budu most říct: "a já to řikal"
Napsal: úte bře 15, 2011 10:07
od mirozv
Hej to šrotovné malo na tom svoj podiel. Keby sa urobila anketa medzi pospolitým ľudom, tak väčšina by o nových modeloch autovazu nevedela. Ešte tak nivu a starú radu.
Napsal: úte bře 15, 2011 11:16
od zelvotron
Podklady k diskuzi:
Sranda je, jak se (nejen tu) dřív upínaly pohledy ke Kalině a Prioře, jóó to bude něco, až ty káry k nám přijdou a zmizí ten zastarelej šunt 2110, a hle kalina+priora dohromady nedosahují bývalých prodejů desítek... Že by tedy ty mizerný prodeje nakonec nebyly způsobený výrobkem, ale něčím jiným?
Napsal: úte bře 15, 2011 12:03
od radek mb
Ten graf je zdrcující fakt o prodejnosti Lady v ČR.
Napsal: úte bře 15, 2011 19:33
od plavec
prodejčíky jsem samozřejmě nemyslel někoho od pultu - těch by asi bylo marné se ptát na zásadní věci, ne?
Aha, tak to jsem špatně pochopil. Kdybys napsal rovnou "vedení CS" tak je mi jasné hned.
zelvotron píše:aspoň vám pak budu most říct: "a já to řikal"
Teď neříkám TAK ani TAK, ale na má slova dojde
Koukám na tu tabulku a říkám si, že je toho jak šafránu. Pozitivní zpráva ale je, že majitelé se asi cítěj víc výjmeční než majitelé Poršáků a podobných neobvyklých aut.
Věcná diskuze slušných lidí s vedoucími pracovníky
A proto se nezůčastním, tak mohl bych ten krompáč nechat opřenej venku za dveřma, ale co kdyby mě ho někdo čornul?
Napsal: úte bře 15, 2011 20:08
od Marťas
plavec, Na žižkově se nekrade
Napsal: úte bře 15, 2011 20:16
od plavec
Marťas píše:plavec, Na žižkově se nekrade
Tak to bych zrovna neřekl.
Napsal: stř bře 16, 2011 07:29
od Teepee
Odkud je ten graf?
Napsal: stř bře 16, 2011 08:23
od zelvotron
Podle údajů z SDA.
Napsal: čtv bře 17, 2011 08:50
od Fišer Jiří
Jsem tady teď 4dny nebyl a pěkně se to rozjelo
No vidíte a prej se jich nebude na co ptát
Nejprve bych tedy požádal
administrátory, aby jsme si udělali malou představu kolik by se diskuze zůčastnilo lidí,ať na hlavní stránku fóra zahájí hlasování o účasti.Ať se to trochu rozpohybuje
Tak hlasujte,už na to máme jen 19 dní!
Ještě jsem chtěl podotknout,že toto téma jsem založil také proto,že mi není lhostejná především budoucnost této značky!Spousta z vás vlastní "krabice" a hrdě se nazývají LADA nadšenci a
kulatejma řadama pohrdají!Z takovejch tzv. Lada nadšenců,kteří se nezajímají o to co bude a je jim dokonce jedno jestli Lada skončí,je mi zle a považuji za ignoranty značky
Já proti Krabicím nic nemám naopak,chtěl bych také nějakou leštěnku vlastnit,ale je pro mě důležitější budouctnost,minulostí nežiju,protože Lada tady pořát ještě je, existuje,proto se zajímám,jestli to někdo nechápe je
LADA vlastník,né Lada nadšenec!!!!!!!!!!!!!!!!! [/b]
Napsal: stř bře 23, 2011 11:47
od radek mb
Tak copak,copak?Nadšení upadlo...jinak souhlasím s Jirkou,i vlastníkovi krabice,který se nazývá fanouškem Lada, by neměl být osud Lady jako značky lhostejný.Netvrdím,že se každému musí líbit výtvory novodobé,ale nějakou empatii by to chtělo.
Vypadá to,že nějakou akci ohledně návštěvy CSAutoLada dohodneme na sraze.
Napsal: stř bře 23, 2011 17:29
od Hurikán
radek mb píše:i vlastníkovi krabice,který se nazývá fanouškem Lada, by neměl být osud Lady jako značky lhostejný.Netvrdím,že se každému musí líbit výtvory novodobé,ale nějakou empatii by to chtělo.
Vypadá to,že nějakou akci ohledně návštěvy CSAutoLada dohodneme na sraze.
JJ, moje řeč. Podebatíme na srazu. To bude asi nejlepší řešení.
Napsal: čtv bře 24, 2011 21:36
od Fišer Jiří
radek mb píše:Vypadá to,že nějakou akci ohledně návštěvy CSAutoLada dohodneme na sraze
hlasování sice ještě neskončilo,ale nevidím to moc optimisticky,čili druhý pokus na sraze?Budu tomu věřit,snad budu u toho!
Napsal: čtv bře 24, 2011 22:42
od Sid
Fišer Jiří píše:Z takovejch tzv. Lada nadšenců,kteří se nezajímají o to co bude a je jim dokonce jedno jestli Lada skončí,je mi zle a považuji za ignoranty značky
Presne takýto nadšenec som aj ja. Zaujíma ma minulosť, lebo vtedy to boli autá, ktoré mali svoje kvality a svoj šmrnc. To boli echt autá, nieaké autá. Novú ladu si môže kúpiť len niekto, kto potrebuje lacné auto na zničenie, alebo niekto kto sa do áut vôbec nevyzná.
Nehovorím, že tie autá sú zlé, ale každé auto potrebuje opravy a údržbu. A keď sa mi to pokazí, čo potom? Kto to opraví, keď lada má veľmi málo značkových opravovní? Budem platiť odťahovku 200km do najbližšej opravovne? Keď ponúknu kvalitné služby a servis, tak sa to bude predávať tak dobre ako aj iné značky.
Do tej diskusie sa kľudne dajte. Nič tým nemôžte pokaziť.
Napsal: ned bře 27, 2011 21:11
od radek mb
Sid píše:Novú ladu si môže kúpiť len niekto, kto potrebuje lacné auto na zničenie, alebo niekto kto sa do áut vôbec nevyzná.
Nechci se s tebou přít,ale podle mne je desítka velkým skokem dopředu oproti krabici.Jediné,co se dá považovat za plus například u šestky oproti desítce,je design.
Sid píše:Nehovorím, že tie autá sú zlé, ale každé auto potrebuje opravy a údržbu.
Krabice jezdí bez poruchy?
Sid píše:Keď ponúknu kvalitné služby a servis, tak sa to bude predávať tak dobre ako aj iné značky.
To je už jedno,protože tebe nové Lady nezajímají a pro těch pár lidí,co si novou Ladu koupí to stejně nemá cenu.