Stránka 6 z 11

Napsal: pát říj 22, 2010 00:18
od miskoo
Dajme tomu ze su o 7,5mm kratsie ako origo kolko by ma vysli 4 kusy? popripade by mi ich niekto poslal na dobierku ?

Napsal: pát říj 22, 2010 07:57
od Cory
Nove z ukrajiny vyjdu na 100e

Napsal: pát říj 22, 2010 08:32
od jackal
Další věc kterou nevím a potřebuji s tím poradit jsou ventilové pružiny. Pasují tam nějaké tvrdší z jiného dostupného auta? Potřebuju tvrdší.

Napsal: pát říj 22, 2010 08:43
od Luděk Musil
jackal píše:Další věc kterou nevím a potřebuji s tím poradit jsou ventilové pružiny. Pasují tam nějaké tvrdší z jiného dostupného auta? Potřebuju tvrdší.
Potřeboval jsem nasadit klínky na ventilový pružiny ze Samary a nebyl jsem štont je stlačit ... musel jsem si vyrobit přípravek.
Hele jako můžu říct, že standard ventilový pružiny stíhají spolehlivě zavírat do nějakých 8 krpm. Budeš stavět motor, kterej bude běžně dělat 10 krpm? L.

Napsal: pát říj 22, 2010 08:44
od Cory
Luděk Musil píše:Potřeboval jsem nasadit klínky na ventilový pružiny ze Samary a nebyl jsem štont je stlačit


Ja som stlacil 2 sroubovakmi :mrgreen:

Napsal: pát říj 22, 2010 08:55
od Luděk Musil
Cory píše:
Luděk Musil píše:Potřeboval jsem nasadit klínky na ventilový pružiny ze Samary a nebyl jsem štont je stlačit


Ja som stlacil 2 sroubovakmi :mrgreen:
Jasně a třetí rukou jsem tam ty klínky nasadil. Já většinou "třetí ruku" po ruce nemám. Ventilový pružiny do "normální" (rozuměj 2101) palice taky stlačím jednou rukou a druhou tam nacpu klínek ... ale u tý Samary jsem na to prostě neměl sílu. Takže samarový pružiny jsou (asi) tvrdší. L.
PS: pointa mého předchozího příspěvku však byla jinde :idea:

Napsal: pát říj 22, 2010 09:06
od Cory
Mne to slo :D ale pripravok je pripravok...ci je silnejsie ako zigulacka tak neviem, ale teoreticky v katalogu ND by sa to malo dat zistit....pokial ma ine cislo, tak asi aj bude mat vyssiu tvrdost.

Napsal: pát říj 22, 2010 11:44
od jackal
Luděk Musil píše:
jackal píše:Další věc kterou nevím a potřebuji s tím poradit jsou ventilové pružiny. Pasují tam nějaké tvrdší z jiného dostupného auta? Potřebuju tvrdší.
Potřeboval jsem nasadit klínky na ventilový pružiny ze Samary a nebyl jsem štont je stlačit ... musel jsem si vyrobit přípravek.
Hele jako můžu říct, že standard ventilový pružiny stíhají spolehlivě zavírat do nějakých 8 krpm. Budeš stavět motor, kterej bude běžně dělat 10 krpm? L.
Ano,budeme se snažit o 8 až 9 rpm.Co z toho vyleze ukáže jaro.

Napsal: úte říj 26, 2010 18:37
od miskoo
No nové by som určite nevolil, pretože na ne nemám ale potreboval by som zistit z akého motoru pasujú ? :wink:

Napsal: čtv pro 09, 2010 10:01
od jackal
Tak se konešně věci hnuly. Motor je už na světě jen pro něj musím dojet. Mám 5q převodovku,okruhové pružiny z Fiata,tlumiče zatím série přitvrzené,výfuk z nerezu průměr 52 mm,chladič s el vrtulí z 2103,posilovač brzd z 2103 a motor. Základ je 2103,vačka je 285 na 285,karbec zatím jeden ale komplet upraven,hlava i blok snížen o 1,5 mm,setrvák ztratil polovinu své hmotnosti. Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor.Mám už i dvě skořepiny akorát pásy musím koupit ale nějak zatím chybějí penízky. Teď už jen dojet s mojí 011 na stk a začít předělávat. Mam jeden dotaz,sehnal jsem malej volant z malucha,má stejnou nábu? Neví někdo? Ještě drobnosti,4x velký halogen a v nich mam strobáče,taková malá ujetost.Ještě mi vlastně schází pár drobností,pokud někdo máte tak se ozvěte. Přídavný otáčkoměr,ne Škoda a Lada. Nejlépe s nastavitelnou kontrolkou na max otáčky. Ještě mám zadní světla od Helly,takové 3 kulaté potvory ale ty nevím jestli budu dávat. Zatím vše,teď jen přede mnou hromada práce,doufám že až začnu nastanou nějaké komplikace.

Napsal: čtv pro 09, 2010 12:55
od Marťas
jackal píše:Mam jeden dotaz,sehnal jsem malej volant z malucha,má stejnou nábu? Neví někdo?
Na 90% ano.

Napsal: pát pro 10, 2010 18:39
od rosta
jackal píše:Tak se konešně věci hnuly. Motor je už na světě jen pro něj musím dojet. Mám 5q převodovku,okruhové pružiny z Fiata,tlumiče zatím série přitvrzené,výfuk z nerezu průměr 52 mm,chladič s el vrtulí z 2103,posilovač brzd z 2103 a motor. Základ je 2103,vačka je 285 na 285,karbec zatím jeden ale komplet upraven,hlava i blok snížen o 1,5 mm,setrvák ztratil polovinu své hmotnosti. Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor.Mám už i dvě skořepiny akorát pásy musím koupit ale nějak zatím chybějí penízky. Teď už jen dojet s mojí 011 na stk a začít předělávat. Mam jeden dotaz,sehnal jsem malej volant z malucha,má stejnou nábu? Neví někdo? Ještě drobnosti,4x velký halogen a v nich mam strobáče,taková malá ujetost.Ještě mi vlastně schází pár drobností,pokud někdo máte tak se ozvěte. Přídavný otáčkoměr,ne Škoda a Lada. Nejlépe s nastavitelnou kontrolkou na max otáčky. Ještě mám zadní světla od Helly,takové 3 kulaté potvory ale ty nevím jestli budu dávat. Zatím vše,teď jen přede mnou hromada práce,doufám že až začnu nastanou nějaké komplikace.
volant z malucha pasuje bez úprav -jen se nebude vracet páčka bliken, ale to ti myslím vadit nebude.....

Napsal: stř pro 15, 2010 19:41
od Little Red Riding Hood
Saša píše:
Tommel píše:Použiješ odlučovač plynu z fačka viz toto ...... zapojiš to na klasicky přivod a odvod benzinu z nadrže a na karburator
Nejsem si jist že to bude fungovat . Čerpadlo íčka dává značné množství paliva i tlaku . Pochybuji že věc určená pro mechanickou podtlakovou pumpu (navíc určena pro jinou funkci) zvládne "ukrotit" tlak natolik aby nepřesáhl na straně karburátoru 0.4 bar . Jinak to neudrží jehlový ventil . Věřím že i odpor samotné zpátečky (hadice) bude dostatečný na to aby tlak spolehlivě tuto hranici překonal .
Ten odbublinkovač bych použil , ale spolu s elektronickou regulací čerpadla . "Dnes" stavebnice cca za 120kč a je po problému . Máme to i na Ul letadlech . Navíc se mnohonásobně zvýší životnost čerpadla .

ještě bych se vrátil k tomuhle... mam na 1,7 karburátor a čerpadlo z ička, původně sem měl jen vracečku s T-kusem , ale přetejkal karburátor (to byly začátky laborování), tak sem koupili tuhle bílou pičovinku s tim že sem to bral jako vracečku (dozvěděl sem se že se dělají dvě a to černá pro ičko a bíla pro karburátor - já sehnal jen bílou).. konzultoval sem zapojení, ale zjistil sem že aby mě to fungovalo, tak musim zaměnit výstup na vracečku s výstupem na karburátor (oproti zapojení myša), taky jsem do toho zkoušel různě foukat abych vlastně zjistil jak to funguje.. no zprovoznil sem s tim motor, ale občas se ještě stalo že to přeteklo, takže nasledovalo laborování s plovákem (upravil sem jazýček - což bylo zásadní, tak aby se kuličky dotýkal přímo uprostřed a tlačil do ni zespod a né z boku), plus jinačí výška hladiny (ta se musí nastavit tak že se počítá s plně zatlačenou kuličkou jehlového ventilu ± uprava bohatosti), dalo to docela zabrat, ale už se zdá že nepřetejká.. ovšem s OZONem sem na tom nenaladil volnoběh (netvrdím že za to muže eletrické čerpadlo, může to být klidně i setupem motoru, vačka, časování a spol), na WEBERu už to běhá, ale neumím s tím nějak startovat zastudena.. :)

ale teda to že je to nějakej odbublinkovávač sem se dozvěděl až ted.. :mrgreen:

ovšem regulace pomocí potenciometru se mi velice zamlouvá, otázka zni jestli je na to motorek z čerpadla stavěnej??.. a nenastane nějakej problém, třeba i časem.. taky by bylo super nějakým způsobem změřit tlak v palivové soustavě..

Napsal: čtv pro 16, 2010 10:18
od Saša
Motku jo naprosto "buřt" a tlak si nastavíš jakýkoli za pomocí manometru . V UL máme manometry většinou do 1.2bar , ale dají se obědnat do 0.8 (cca 200kč) ty jsou vhodnější ,potože se učička eplácá "kolem" nuly .
Pokud se ti ale nelíbí hnát benzín až k manometru existují i elektronické snímače tlaku .

Napsal: čtv pro 16, 2010 13:19
od Little Red Riding Hood
Saša, rozveď to proism a dopln, kdlině i nějakým odkazem, nebo brázkem, klidně i ten mechanickej manomentr, šak ten mužu nechat v motorovém prostoru... popřipadě jak by se to dalo zdigitalizovat??.. :)