Stránka 6 z 11
Napsal: pát říj 22, 2010 00:18
od miskoo
Dajme tomu ze su o 7,5mm kratsie ako origo kolko by ma vysli 4 kusy? popripade by mi ich niekto poslal na dobierku ?
Napsal: pát říj 22, 2010 07:57
od Cory
Nove z ukrajiny vyjdu na 100e
Napsal: pát říj 22, 2010 08:32
od jackal
Další věc kterou nevím a potřebuji s tím poradit jsou ventilové pružiny. Pasují tam nějaké tvrdší z jiného dostupného auta? Potřebuju tvrdší.
Napsal: pát říj 22, 2010 08:43
od Luděk Musil
jackal píše:Další věc kterou nevím a potřebuji s tím poradit jsou ventilové pružiny. Pasují tam nějaké tvrdší z jiného dostupného auta? Potřebuju tvrdší.
Potřeboval jsem nasadit klínky na ventilový pružiny ze Samary a nebyl jsem štont je stlačit ... musel jsem si vyrobit přípravek.
Hele jako můžu říct, že standard ventilový pružiny stíhají spolehlivě zavírat do nějakých 8 krpm. Budeš stavět motor, kterej bude běžně dělat 10 krpm? L.
Napsal: pát říj 22, 2010 08:44
od Cory
Luděk Musil píše:Potřeboval jsem nasadit klínky na ventilový pružiny ze Samary a nebyl jsem štont je stlačit
Ja som stlacil 2 sroubovakmi

Napsal: pát říj 22, 2010 08:55
od Luděk Musil
Cory píše:Luděk Musil píše:Potřeboval jsem nasadit klínky na ventilový pružiny ze Samary a nebyl jsem štont je stlačit
Ja som stlacil 2 sroubovakmi

Jasně a třetí rukou jsem tam ty klínky nasadil. Já většinou "třetí ruku" po ruce nemám. Ventilový pružiny do "normální" (rozuměj 2101) palice taky stlačím jednou rukou a druhou tam nacpu klínek ... ale u tý Samary jsem na to prostě neměl sílu. Takže samarový pružiny jsou (asi) tvrdší. L.
PS: pointa mého předchozího příspěvku však byla jinde

Napsal: pát říj 22, 2010 09:06
od Cory
Mne to slo

ale pripravok je pripravok...ci je silnejsie ako zigulacka tak neviem, ale teoreticky v katalogu ND by sa to malo dat zistit....pokial ma ine cislo, tak asi aj bude mat vyssiu tvrdost.
Napsal: pát říj 22, 2010 11:44
od jackal
Luděk Musil píše:jackal píše:Další věc kterou nevím a potřebuji s tím poradit jsou ventilové pružiny. Pasují tam nějaké tvrdší z jiného dostupného auta? Potřebuju tvrdší.
Potřeboval jsem nasadit klínky na ventilový pružiny ze Samary a nebyl jsem štont je stlačit ... musel jsem si vyrobit přípravek.
Hele jako můžu říct, že standard ventilový pružiny stíhají spolehlivě zavírat do nějakých 8 krpm. Budeš stavět motor, kterej bude běžně dělat 10 krpm? L.
Ano,budeme se snažit o 8 až 9 rpm.Co z toho vyleze ukáže jaro.
Napsal: úte říj 26, 2010 18:37
od miskoo
No nové by som určite nevolil, pretože na ne nemám ale potreboval by som zistit z akého motoru pasujú ?

Napsal: čtv pro 09, 2010 10:01
od jackal
Tak se konešně věci hnuly. Motor je už na světě jen pro něj musím dojet. Mám 5q převodovku,okruhové pružiny z Fiata,tlumiče zatím série přitvrzené,výfuk z nerezu průměr 52 mm,chladič s el vrtulí z 2103,posilovač brzd z 2103 a motor. Základ je 2103,vačka je 285 na 285,karbec zatím jeden ale komplet upraven,hlava i blok snížen o 1,5 mm,setrvák ztratil polovinu své hmotnosti. Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor.Mám už i dvě skořepiny akorát pásy musím koupit ale nějak zatím chybějí penízky. Teď už jen dojet s mojí 011 na stk a začít předělávat. Mam jeden dotaz,sehnal jsem malej volant z malucha,má stejnou nábu? Neví někdo? Ještě drobnosti,4x velký halogen a v nich mam strobáče,taková malá ujetost.Ještě mi vlastně schází pár drobností,pokud někdo máte tak se ozvěte. Přídavný otáčkoměr,ne Škoda a Lada. Nejlépe s nastavitelnou kontrolkou na max otáčky. Ještě mám zadní světla od Helly,takové 3 kulaté potvory ale ty nevím jestli budu dávat. Zatím vše,teď jen přede mnou hromada práce,doufám že až začnu nastanou nějaké komplikace.
Napsal: čtv pro 09, 2010 12:55
od Marťas
jackal píše:Mam jeden dotaz,sehnal jsem malej volant z malucha,má stejnou nábu? Neví někdo?
Na 90% ano.
Napsal: pát pro 10, 2010 18:39
od rosta
jackal píše:Tak se konešně věci hnuly. Motor je už na světě jen pro něj musím dojet. Mám 5q převodovku,okruhové pružiny z Fiata,tlumiče zatím série přitvrzené,výfuk z nerezu průměr 52 mm,chladič s el vrtulí z 2103,posilovač brzd z 2103 a motor. Základ je 2103,vačka je 285 na 285,karbec zatím jeden ale komplet upraven,hlava i blok snížen o 1,5 mm,setrvák ztratil polovinu své hmotnosti. Výkon by měl být dostačující,motor byl na brzdě a podle motoráře má xyz koní. Graf dostanu až si pojedu pro motor.Mám už i dvě skořepiny akorát pásy musím koupit ale nějak zatím chybějí penízky. Teď už jen dojet s mojí 011 na stk a začít předělávat. Mam jeden dotaz,sehnal jsem malej volant z malucha,má stejnou nábu? Neví někdo? Ještě drobnosti,4x velký halogen a v nich mam strobáče,taková malá ujetost.Ještě mi vlastně schází pár drobností,pokud někdo máte tak se ozvěte. Přídavný otáčkoměr,ne Škoda a Lada. Nejlépe s nastavitelnou kontrolkou na max otáčky. Ještě mám zadní světla od Helly,takové 3 kulaté potvory ale ty nevím jestli budu dávat. Zatím vše,teď jen přede mnou hromada práce,doufám že až začnu nastanou nějaké komplikace.
volant z malucha pasuje bez úprav -jen se nebude vracet páčka bliken, ale to ti myslím vadit nebude.....
Napsal: stř pro 15, 2010 19:41
od Little Red Riding Hood
Saša píše:Tommel píše:Použiješ odlučovač plynu z fačka viz toto ...... zapojiš to na klasicky přivod a odvod benzinu z nadrže a na karburator
Nejsem si jist že to bude fungovat . Čerpadlo íčka dává značné množství paliva i tlaku . Pochybuji že věc určená pro mechanickou podtlakovou pumpu (navíc určena pro jinou funkci) zvládne "ukrotit" tlak natolik aby nepřesáhl na straně karburátoru 0.4 bar . Jinak to neudrží jehlový ventil . Věřím že i odpor samotné zpátečky (hadice) bude dostatečný na to aby tlak spolehlivě tuto hranici překonal .
Ten odbublinkovač bych použil , ale spolu s elektronickou regulací čerpadla . "Dnes" stavebnice cca za 120kč a je po problému . Máme to i na Ul letadlech . Navíc se mnohonásobně zvýší životnost čerpadla .
ještě bych se vrátil k tomuhle... mam na 1,7 karburátor a čerpadlo z ička, původně sem měl jen vracečku s
T-kusem , ale přetejkal karburátor (to byly začátky laborování), tak sem koupili tuhle bílou pičovinku s tim že sem to bral jako vracečku (dozvěděl sem se že se dělají dvě a to černá pro ičko a bíla pro karburátor - já sehnal jen bílou).. konzultoval sem zapojení, ale zjistil sem že aby mě to fungovalo, tak musim zaměnit výstup na vracečku s výstupem na karburátor (oproti zapojení myša), taky jsem do toho zkoušel různě foukat abych vlastně zjistil jak to funguje.. no zprovoznil sem s tim motor, ale občas se ještě stalo že to přeteklo, takže nasledovalo laborování s plovákem (upravil sem jazýček - což bylo zásadní, tak aby se kuličky dotýkal přímo uprostřed a tlačil do ni zespod a né z boku), plus jinačí výška hladiny (ta se musí nastavit tak že se počítá s plně zatlačenou kuličkou jehlového ventilu ± uprava bohatosti), dalo to docela zabrat, ale už se zdá že nepřetejká.. ovšem s OZONem sem na tom nenaladil volnoběh (netvrdím že za to muže eletrické čerpadlo, může to být klidně i setupem motoru, vačka, časování a spol), na WEBERu už to běhá, ale neumím s tím nějak startovat zastudena..
ale teda to že je to nějakej odbublinkovávač sem se dozvěděl až ted..
ovšem regulace pomocí potenciometru se mi velice zamlouvá, otázka zni jestli je na to motorek z čerpadla stavěnej??.. a nenastane nějakej problém, třeba i časem.. taky by bylo super nějakým způsobem změřit tlak v palivové soustavě..
Napsal: čtv pro 16, 2010 10:18
od Saša
Motku jo naprosto "buřt" a tlak si nastavíš jakýkoli za pomocí manometru . V UL máme manometry většinou do 1.2bar , ale dají se obědnat do 0.8 (cca 200kč) ty jsou vhodnější ,potože se učička eplácá "kolem" nuly .
Pokud se ti ale nelíbí hnát benzín až k manometru existují i elektronické snímače tlaku .
Napsal: čtv pro 16, 2010 13:19
od Little Red Riding Hood
Saša, rozveď to proism a dopln, kdlině i nějakým odkazem, nebo brázkem, klidně i ten mechanickej manomentr, šak ten mužu nechat v motorovém prostoru... popřipadě jak by se to dalo zdigitalizovat??..
