Stránka 6 z 24
Napsal: stř zář 22, 2010 23:18
od Hurikán
Žádné relé nepotřebuješ. Když auto stojí a spínač je vypnutý, tak je ventil uzavřený a ani nic nežere. Odběr proudu nastává jen při sepnutém spínači, což bývá obvykle spojeno s jízdou, takže o nic nejde.
Napsal: stř zář 22, 2010 23:31
od Freedom
Hurikán píše:Žádné relé nepotřebuješ.
supr o práci míň
takže stačí natvrdo připojit a sepnutím otevřít a po vypnutí (ztrátě napětí) by se měl ventyl zas zavřít, já nevěděl zda ventyl nezůstane otevřen, pak by se muselo řešit změnou napětí na zpětnej chod motoru aby mi zas zavřel při off proto sem myslel radši i na to relé
Napsal: stř zář 22, 2010 23:55
od MartasBrno
Prostě musíš sehnat takovej ventil, kterej bude bez napětí uzavřený.
A už dřív jsem psal, že u indukčky můžeš vypínačem ukostřit jen vývod ke kladívku, tedy do rozdělovače, ne ten živý přívod. Pak je to na požár. V obrázku je to blbě.
Řešení tvýho problému je ve vypínači s přepínacím kontaktem. Přepínací kontakt (ten společný) zapojíš na kostru, jeden krajní na kladívko (studený konec cívky) a druhý krajní kontakt na ventil. Druhý pól ventilu dáš na klíčkové plus (svorka 15).
Funkce:
1)Vypínač v poloze kdy je ukostřeno kladívko = zapalování nejde (protože je ukostřeno), ventil nejde (protože nemá kostru).
2)Vypínač v poloze kdy je ukostřen ventil = ventil otevřen (protože je ukostřen a teče jím proud), zapalování jde (protože kladívko funguje a může rozpojovat obvod zapalování)
Mám to kreslit?
Napsal: čtv zář 23, 2010 00:41
od Freedom
MartasBrno píše:klíčkové plus (svorka 15).
ta svorka 15 je myšleno jako na indučce nebo je to pojistková skříň?? koukal sem že ve výkresu Luďka M je patnácka na indučce, je myšleno toto???
pokaždý jak se tu dozvim něco novýho co mam špatně tak si výkres předělam a dávam zase sem abych se přesvědčil že už tam neni chyba, podpalovač z toho mít znovu nechci, do ted sem to pochopil zhruba takhle
pokud je tam eště někde chyba potřeboval bych vědět kde, vim že se tu ptam jak vůl v podstatě na prkotinu ale opravdu elektrice vůbec neholduju tak to potřebuju mít fakt po lopatě abych to pochopil i já
pardon, já tušim chybu v tom červenym kabelu z ventylu, baterku by měla nahradit ta patnácka až se dozvim jak to bylo myšleno
Napsal: čtv zář 23, 2010 06:16
od Luděk Musil
Freedom píše:do ted sem to pochopil zhruba takhle + _obrázek_ ...
Stále špatně! Tedy ta část s indukční cívkou. Pořád bereš za vzor mou původní malůvku a místo značky akumulátoru tam cpeš kostru. Podívej se ještě jednou na můj druhý (upravený) obrázek.
Na indukční cívce jsou 3 kontakty:
1. Vysokonapěťový výstup (přes hlavu rozdělovače na svíčky)
2. Kontakt s označením 1 - vstup od kladívka
3. Kontakt s označením 15 - "klíčkové" plus (pd spínací skříňky)
U kontaktu 3 s označením 15 máš stále kreslenou kostru - ta tam nemá co dělat!! Z našich nákresů a popisů je to zcela jasné.
A ještě k tomu přepínacímu vypínači. Ještě jednou jsem si prohlédl Tvůj obrázek. Zapojení toho ventilu na nádrž je také ( vpodstatě) špatně. Protože pokud sepneš vypínač - dodáš kostru a nepůjde ti jiskra, ale ventil bude otevřen. Pokud mě paměť neklame, tak ventil funguje tak, že pokud jde do něj proud, čili jak plus, tak minus, je otevřen. Pokud mu "něco" chybí - je zavřen.
Jdu Ti to trochu upravit. L.
Edit: ten "přepínací vypínač" - můžeš použít např. vypínač pro ventilátor. Je třípolohový, funkce 0-rozpojeno, 1-spojeno, 2- spojeno (ale na druhý kontakt)
Popis funkce:
1. Vypínač bude na obrázku spojen "doleva": nepůjde zapalování, ventil zavřen - nenastartuje
2. Vypínač bude na obrázku rozpojen: půjde zapalování, ventil zavřen - sice nastartuje, ale jak dojde benzín tak chcípne
3. Vypínač bude na obrázku spojen "doprava": půjde zapalování, ventil otevřen - vše funguje
Malůvka zde:
Napsal: čtv zář 23, 2010 15:49
od Saša
A elektoventil vem na šroťáku ze starého karburátorového auta předělaného na plyn . Má i nouzové ruřní otevírání kdyby došlo k poruše elektriky nebo odešla cívka . Cena v nejhorším 50 kč .
Napsal: sob zář 25, 2010 16:28
od Freedom
Napsal: sob zář 25, 2010 17:58
od Kewint
No tě pic...co se stalo ?
Napsal: sob zář 25, 2010 18:02
od peet2101
A on klasicky s autem nic neměl že?
Napsal: sob zář 25, 2010 18:15
od Freedom
Kewint píše:No tě pic...co se stalo ?
jel sem z florence zpět domů eště že už tam neseděla má těhotná přítelkyně, po cestě se zvedla mlha, zapínam mlhovky, protrhli se mraky a do toho eště slejvák, najednou mě předjel renault tak sem si přibrzdil abych měl nějakej odstup, jelikož neměl rozsvícený mlhovky tak se mi hned ztratil, slyšim dutej zvuk naboural do někoho předemnou auta rozhozený po selnici a já zahamst brzdy a najel do nich taky, snažil sem se co nejvíc v posledních chvílích vyhnout tak to schytala pravá strana bohužel pro mě
volam policajty a viník jim nadejchal začal sem na něj řvát v tom mě zarazily policajti a dali mi pokutu 1000 kč za nepřizpůsobenou jízdu jízdním podmínkám nasranej sem šel z5 k vozu vzal kladivo a začal do toho řezat abych odblokoval plech od kola aspon na dojetí, viník měl auto naodpis, dobře mu tak, on naboural na předek já mu vzal zadek, naštěstí to nedošlo až na geometrii vozu takže sem odjel po ose domu, ted shánim peníze na blatník čelo a světlo, kapotu zkusim co nejlíp srovnat a nárazník nasadim později poté koupim i kapotu
peet2101 píše:A on klasicky s autem nic neměl že?
jeho odtáhli neměl to už schopný provozu mě zachránilo včasný puštění brzdy že se kola zas chytli a stočilo se to jinak bych šel taky přímo
Napsal: sob zář 25, 2010 18:19
od Freedom
pokud někdo máte kapotu třeba z 05 byl bych snad i radši líbí se mi na ní ty prolysi, hold bych čumák asi udělal na 05popřípadě ze své kapoty odřízl zdravou část a zkombinoval obě kapoty dohromady abych měl jak prolysi tak i tuto mřížku
Napsal: sob zář 25, 2010 19:06
od Saša
Sakra smůla .
05 kapotu mám doma za 100kč je tvoje .
Napsal: sob zář 25, 2010 19:09
od Freedom
Sakra smůla .
05 kapotu mám doma za 100kč je tvoje .
paráda to by my hodně pomohlo, jelikož ted nemůžu jet svym tak si domluvim s kámošem jestli nemá někdy čas mě tam pro ni vzít
určitě se mnou počítej, dam vědět kdy by to šlo napíšu soukromou
zprávu
Napsal: sob zář 25, 2010 19:22
od Saša
OK
Napsal: sob zář 25, 2010 21:29
od Freedom
tak sem byl zkusit otevřít kapotu, nejde to, máte na to nějakej fígl?? nevim zda je skříplá v zámku nebo jen někde zašprajclá slysovanym místem, takže asi přejdu na drastycký otevření pokud někdo nebude vědět jak na to kdyžtak vás prosím o sledování sekce koupím asík tam ted budu dost něco chtít